SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 g ryzu ile to

  • Powrot do korzeni... SPAM Post dzialu Odzywki :-) Ogry rzadza %-) vol 15

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja1 12:20:23 a czego chcesz sie spodziewac bo jedzeniu w proszku ? 9186435 12:20:42 paru kg masy 9186435 12:20:51 w połączeniu z dobrym normalnym jedzeniem Ja1 12:21:49 zjesz 100 g ryzu + schabowy = to samo co gainer 9186435 12:22:20 lol. stary ja nie pytam o diete tylko o tego gainerka konkretnie 9186435 12:22:44 jadłeś? podbiłeś kg po nim? Ja1 1

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-22 12:30:37 Liczba szacunów: 0
  • >>>>RODZAJE DIET I NIE TYLKO<<<<Zbiór by Pejas

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ści tłuszczu. Jeśli wolisz mleko tłuste, postaraj się ograniczyć spożycie tłustych produktów z listy poniżej. Nie jedz więcej niż: 2 porcje mięsa i warzyw strączkowych, np. 100g wołowiny, wieprzowiny lub drobiu, 120g ryb lub skorupiaków, 2 jajka albo 200ml suchego grochu lub fasoli; 2 porcje odżywczych, bogatych w tłuszcz produktów, na przykład

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-07-15 21:14:29 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    informacji na forum (są jakies inne :p) ułożyłem sobie zapotrzebowanie na kalorie: białko 1,8, węgle 4, tłuszcz 1,5, wychodzi: B 148, W 329, T 123 i dzienne zapotrzebowanie 3100 kcal. Nie posiadam wagi kuchennej (za małe kieszonkowe i nie stac mnie, tak samo jak na odżywki, a rodzice nie chcą o tym słyszec:/) tak więc większośc rzeczy odmierzam &q

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-02-11 20:07:32 Liczba szacunów: 0
  • Masa z Zabrzaninem str. 36

    Post
    Trening dla początkujących

    SA planowo potem 4. 4 jajka plus 50 g owsianych + garść orzechów i żurawiny - przedtreningowy TRENING porcja 30 g białka po treningu 5. 250 g chudej wołowiny z ryżem brązowym 100 g i sałatką 6. 100 g chudego sera z orzechami włoskimi i słodzikiem MaximusRex Dzięki za tak obszerny komentarz w sprawie diety. "- w diecie brakuje blonnika wiec wy

    Odpowiedzi: 363 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-26 13:58:40 Liczba szacunów: 0
  • Sebastian Mielecki Przygotowania do MPJ

    Post
    Dzienniki Treningowe

    m się do formy startowej. Sprawdzonym schematem taki efekt bym osiągnął w 4-6 tygodni. Badania badaniami, opinie opiniami, ale najlepiej wszystko sprawdzić na sobie i mieć w 100% pewność co do innego schematu. Przygotowania do MPJ 2015. Od dzisiaj zostało dokładnie 24 tygodnie do zawodów. Podzielę ten okres na 2 etapy masy i redukcji, mniej więc

    Odpowiedzi: 2143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-25 12:45:34 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy Iron Horse Series - mrocznyy

    Post
    Iron Horse Series

    . Jednak średnio mi to wychodzi , co pokaże filmik. http://i46.tinypic.com/2gydt3o.jpg 1. 75g płatki owsiane + 3 jajka + 35 g migdałów + 250 ml jogurt naturalny + owoce 2. 100 g ryżu + 100 g kury + 10 ml oliwy + warzywa + owoc 3. 100 g ryży + 100 g kury + 10 ml oliwy + warzywo 4. 130 g ryżu + 130 g kury + owoc + warzywo ( przed treningiem) 5. 17

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 6570 Data: 2013-01-14 22:00:13 Liczba szacunów: 0
  • WALKA Z SAMYM SOBĄ.

    Post
    Trening dla początkujących

    owodanów strasznie się zalewam) węglowodany - 3,4g/1kgmc tłuszcze 1g/1kgmc Dieta (dzień w którym mamy trening siłowy) : 6:00-6:10 : * spalacz tłuszczu 7:00 : * płatki owsiane 100 g kcal 378 B 11 T 7 W 63 * 2 całe jajka kurze klasa L 136 g kcal 189 B 18 T 14 W 1 * 3 białka jajek kurzych klasa L kcal 51 B 12 T 0 W 1 * cynamon +witaminy i minerały (KC

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1010 Data: 2012-09-22 14:25:35 Liczba szacunów: 0
  • RYWALIZACJA -"Pasibrzuchy vol.2" - ZAGŁOSUJ str.104!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    12, 50 kg * 12, 60 kg * 12 3, Uginanie mięśni dwugłowych na maszynie 3 serie po 12 powt. 20 kg * 12, 20 kg * 12, 20 kg * 12 4. Prostowanie nóg na suwnicy 3 serie po 12 powt. 100 kg * 12, 100 kg * 12, 100 kg * 12 Łydki 1. Wspięcia na palcach na maszynie 3 serie po 30 powt. 40 kg * 30, 40 kg * 30, 40 kg * 30 Miałem dużo ochoty do ćwiczeń na trening

    Odpowiedzi: 1154 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-03 12:45:04 Liczba szacunów: 0
  • Trening Interwałowy HIIT Upgrade

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    SIŁOWNI. PO SIŁOWNI EWENTUALNIE OKOŁO 15 MIN ROWERKU STACJINARNEGO SPOKOJNYM TEMPEM. 1.śniadanie 80gr płatków owsianych zmieszanych z truskawkami i odzywką białkową // OK 2. 100 g ryzu z jabłkiem // BRAK PEŁNOWARTOŚCIOWEGO BIAŁKA TAKIEGO JAK MIĘSO/RYBY/JAJKA/TWAROGI/ODŻYWKA BIAŁKOWA (KOLEJNOŚĆ NIE PRZYPADKOWA) O ILE JEST TO RYŻ BIAŁY ZALECAM WYMIE

    Odpowiedzi: 1026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-29 01:30:20 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    ki głodu. Nie czuję absolutnie pociągu do słodyczy, owoców i mąki/ryżu. Czy uważasz, że to źle? Wprowadzam kilka zmian w misce i dlatego zachowuję czujność. Zacząłem jeść ziemniaki i więcej węgli, jem mniej niż 100 g białka. Ciąży to raczej ku diecie optymalnej niż LCHF. Gdybym nie wierzył w sens tego co robię, nie robiłbym tego. I tyle w temacie.

    Odpowiedzi: 2507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-02 12:18:28 Liczba szacunów: 0
  • TEST - Eksplozja - bo liczy się siłą i masa by szajbus055

    Post
    Odżywki i suplementy

    gainer - ten posilek nie jest najlpesza opcja ale w porownaniu z reszta nie jest zly 3 posiłek 2 jajka + frytki + ketchup 13g bialka nie wiem ile frytek ale jest 30g ww na 100g 4 posiłek 100 g ryżu + ok. 120 g piersi z kurczaka 26g B - tu ok 5 posiłek 100 g ryżu + pierś z kurczaka ok. 120 g. 26g B - tu ok 6 posiłek 2 jajka + grahamka bez ja

    Odpowiedzi: 227 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-19 22:16:58 Liczba szacunów: 0
  • kamill660 - ostre odtłuszczenie

    Post
    Trening dla początkujących

    Ostra masa, ostra budowa :) Dieta: I posiłek: 100g kaszy gryczanej+ 4jaja 10g oliwy z oliwek extra virgin 748kcal II posiłek: 40g odżywki białkowej + 100g owsianki zmiksowane w koktajl c645 kcal III posiłek (przed treningowy): 100g ryżu brązowego +200g schabu pieczonego co łącznie da 613 kcal Trening IV posiłek: 100 g ryżu brązowego + 200g piersi z

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 9110 Data: 2009-02-10 23:40:29 Liczba szacunów: 0
  • Popuri - Tniemy pod GP FIWE

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    jpg PUSH Klatka lekko/ barki mocno/tric 1. Wyciskanie sztangi siedząc 5 x 10-6 : 20X0 | 85 kg 2. Unoszenie ramienia do boku z gumami 4 x 12 : 2012 3. Unoszenie do boku 1 x 100 4. Wycisk gilotynowy 4 x 12 : 2020 5. Kickbacki na wyciągu dolnym 4 x 12 https://www.youtube.com/watch?v=idGJ3ZJKck0 https://www.youtube.com/watch?v=PS2OlaOxjwM /SFD/Ima

    Odpowiedzi: 2374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-27 10:07:15 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] DT Kebula w remoncie!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    chomicze kardio. miska: w rzucie są po prostu produkty, bo wyszedł trochę misz masz śniadanie: 3 jaja, 25 g skóry z indyka (no co? prawie jak bekon :-))) posiłek : indor (ok 100 g), łyżka oleju lnianiego posiłek II: indor (ok. 100 g), 40 g owsianych TRENING posiłek III: 100 g ryżu, ok 100 g kury posiłek IV: reszta indora, płatki i kakao /SFD/Image

    Odpowiedzi: 1164 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-10 21:17:07 Liczba szacunów: 0
  • TEST - Eksplozja - bo liczy się siłą i masa by szajbus055

    Post
    Odżywki i suplementy

    + mleko + 2 jajka 2 posiłek 4 kromki chleba z szynką i serem+ porcja gainera ok 50 g. z mlekiem + batonik musli z orzechami 3 posiłek 2 jajka + frytki + ketchup 4 posiłek 100 g ryżu + ok. 120 g piersi z kurczaka 5 posiłek 100 g ryżu + pierś z kurczaka ok. 120 g. 6 posiłek 2 jajka + grahamka Rano: TREC Creatine Micronized 200 mesh 1 kaps TREC

    Odpowiedzi: 227 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-19 21:03:08 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Popuri - Walka z samym sobą - Hi tec nutrition

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    /935559558ed2488a8908226c109e30c7.jpg NOGI 2 1. Hack siady RAMPA 8: 20X0| 120 kg + regres 60 kg 2. Wykroki z sztangielkami 4 x 20-10 ? 32 kg 3. Prostowanie nóg 4 x 20 + 1 x 100 4.Żuraw 4 x max 5. Zbieranie grzybków 4 x 10 6. Ośle Wspięcia4 x 30, max https://www.youtube.com/watch?v=AuqBM5BXKzM&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=73cd

    Odpowiedzi: 1019 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-29 22:00:26 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    26.05.2011 Jadłospis: I - jogurt naturalny z musli + migdały - 9.10 (znów długie spanie) II - 100 g serka wiejskiego, 2 mandarynki, jabłki - 11.00 (po bieganiu) III - 3 jajka gotowane na twardo, 100 g ryżu, warzywa z torebki (marchewka, seler, kalafior i coś tam jeszcze), pieprz cayenne - 13.30 - tak na szybko zrobione ale smaczne:) IV - 100 g se

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-26 21:15:51 Liczba szacunów: 0
  • Popuri - Tniemy pod GP FIWE

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    /13727a328a804f1a8d5ee1b91b542fec.jpg NOGI 2 1. Hack siady RAMPA 8: 20X0| 120 kg + regres 60 kg 2. Wykroki z sztangielkami 4 x 20-10 ? 32 kg 3. Prostowanie nóg 4 x 20 + 1 x 100 4.Żuraw 4 x max 5. Zbieranie grzybków 4 x 10 6. Ośle Wspięcia4 x 30, max https://www.youtube.com/watch?v=AuqBM5BXKzM&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=73cd

    Odpowiedzi: 2374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-29 22:01:58 Liczba szacunów: 0
  • Popuri - Tniemy pod GP FIWE

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    0.jpg http://www.iv.pl/images/04948631740091958264.jpg Klatka + plecy + stabilizacja centralna 2 Mobilizacja obręczy barkowej, aktywacja łopatki, najszerszego 1. WL RAMPA 6 100 kg 1 2. Wiosłowanie sztangielką w opadzie 4 x 8 + dipsy 3 x 8 32 kg i 3. Ściąganie jednorącz w siadzie + butterfly 3 x 12 30 kg i 45 kg 4. Ściąganie jednorącz z dołu + kr

    Odpowiedzi: 2374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-07 16:10:34 Liczba szacunów: 1
  • Popuri - Tniemy pod GP FIWE

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    g https://www.youtube.com/watch?v=urFUP5bX9x8&feature=youtu.be https://iv.pl/images/00089109428244368489.png http://www.iv.pl/images/08575180135164983684.jpg 1. RYŻ Z OWOCAMI 100 g ryżu + 100 g owoców+ 40 g Whey C-6+ 30 g masła orzechowego/ migdałowego/ laskowego https://iv.pl/images/99654602287683775990.jpg 2-4. GULASZ 200 g piersi +100 g ryżu +

    Odpowiedzi: 2374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-17 15:10:37 Liczba szacunów: 0