SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 gram piersi w kurczaka

  • 17 lat, 63 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    st jesc bialy ser, wedug mnie dla Ciebie bedzie dobry poltlusty, piersi z kurczaka i tunczyk z puszki. Jesli jesz kanapki z czyms niezbyt bogatym w bialko ukroj sobie sera ze 100 gram i zjedz. Jesli bedziesz czul glod wczesniej niz po trzech godzinach jedz wczesniej. Kretyna: Kreatynke tylko miedzy posilkami, dwie godziny po ostatnim posilku - godz

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1678 Data: 2001-09-17 12:16:40 Liczba szacunów: 0
  • Biniu,BST Bardzo Proszę o Pomoc !!!

    Post
    Trening w domu

    ele i wykonuje następujący zestaw ćwiczeń. 4 x 50 spięcia , 4 x 15 unoszenie nóg do klatki wisząc na drążku, 4 x 20 nożyce z przytrzymaniem na końcu 10 sekund nad ziemią, 2 x 100 pełne brzuszki, 4 x 20 skłony na boki z hantelką, 2 x 100 skręty z kijem. Co drugi dzień zamiast spięć robię pompki kółkiem 4 x 20. --------------------------------------

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1736 Data: 2002-01-30 18:07:59 Liczba szacunów: 0
  • Biniu,BST Bardzo Proszę o Pomoc !!!

    Post
    Trening w domu

    ele i wykonuje następujący zestaw ćwiczeń. 4 x 50 spięcia , 4 x 15 unoszenie nóg do klatki wisząc na drążku, 4 x 20 nożyce z przytrzymaniem na końcu 10 sekund nad ziemią, 2 x 100 pełne brzuszki, 4 x 20 skłony na boki z hantelką, 2 x 100 skręty z kijem. Co drugi dzień zamiast spięć robię pompki kółkiem 4 x 20. JAK PISALEM POWYZEJ NIE MA POWODU, ABY

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1736 Data: 2002-01-31 12:33:02 Liczba szacunów: 0
  • szkola a jedzenie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    buje ulozyc sobie diete ktora zaczne stosowac od wrzesnia.. i prosze cie o pomoc ma to mniejwuiecej wygladac tak :w dni bez szkolen oczywiscie- treningowe 1)sniadanie ok 9.30 100 g platkow owsianych +0,5 l mleka+ 100 g bialego sera chudego +banan 2)przedtreningowy ok 11.30 100 gram makaronu (ryzu) +125 g piersi kurczaka 3)potreningowy ok 14.30 100

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2357 Data: 2002-08-06 14:54:32 Liczba szacunów: 0
  • szkola a jedzenie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    czyli mialoby to wgladac mniejwiecej tak : 1)sniadanie ok 9.30 100 g platkow owsianych +0,5 l mleka+ 100 g bialego sera chudego +banan 2)przedtreningowy ok 11.30 100 gram makaronu (ryzu) +125 g piersi kurczaka 3)potreningowy ok 14.30 100 g makaronu (ryzu) + 100 g sera bialego chudego 4) 100 g makaronu (ryzu) + 125 g piersi kurczaka 5) 150-200 g

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2357 Data: 2002-08-06 16:15:46 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    okiej klasy produktów białkowych, spożywaj jak najwięcej pełnowartościowych węglowodanów oraz nie unikaj tłuszczy-powienneś dostarczyć nawet do 2000 extra kalorii by wyjść na 100% z deficytu kalorycznego i porządnie przybierać na wadze !!! Tak samo ważnym elementem w diecie ektomorfika jest posiłek przedtreningowy oraz potreningowy. Spożycie posiłk

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-01-04 20:36:14 Liczba szacunów: 0
  • Jak ćwiczyć żeby schudnąć

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytał w działe odżywianie. Wracając do przykładowej diety, mogłaby ona wyglądać mnie więcej tak: 1. Sniadanie: - płatki owsiane - 75g - mleko 0,5% - 200g - ser biały chudy - 100g 2. Drugie śniadanie: - Szynka z piersi indyka kurczaka - 150g - Pieczywo pełnoziarniste - 100 g 3. Pierwszy obiadek: - Kurczak tuszka - 150g - Ryż biały - 100g - Marchewk

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-26 11:50:09 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    okiej klasy produktów białkowych, spożywaj jak najwięcej pełnowartościowych węglowodanów oraz nie unikaj tłuszczy-powienneś dostarczyć nawet do 2000 extra kalorii by wyjść na 100% z deficytu kalorycznego i porządnie przybierać na wadze !!! Tak samo ważnym elementem w diecie ektomorfika jest posiłek przedtreningowy oraz potreningowy. Spożycie posiłk

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-03-29 14:21:18 Liczba szacunów: 0
  • jak najtaniej dostarczyc 300gram bialka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    półtora kilo piersi z kurczaka, albo 10 puszek tuńczyka, albo półtora kilo twarogu... Albo wypić 10 litrów mleka . Oczywiście musisz rozłożyć równomiernie na cały dzień. Możesz też skorzystać z tabel (post podwieszony na górze działu) Tylko po co ci jeść 300 gram? Bierzesz sterydy, czy ważysz ponad 100 kilo? Wszystko co duże rodzi się w bólach.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4331 Data: 2003-04-11 22:53:15 Liczba szacunów: 0
  • Parę zbędnych...-Eksperci pomocy!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ow do malej korekty przez ekspertow =D 1. trening 30 min po przebudzeni (przed treningiem biore 1g lkarnityny, 500mg hbm po: 1g hmb) trening to 40-45 min steperka/marszobiegu 100 brzuszkow na 2 serie po 50 i 60 pompeczek po 30. 20 min pozniej sniadanko: 1) 250ml mleczka 0,5%, 50 gram musli, 100/150g chudego serka/pieczywo chrupkie. 2)pomidor (100-1

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 11948 Data: 2003-04-28 13:42:57 Liczba szacunów: 0
  • ~~~~Ciekawostki~~~~spox

    Post
    Odżywki i suplementy

    sywnośc ma chód po ruchomej bieżni ze stała prędkością i z tego względu najmniej wpływa na mięśnie.Największą intensywnośc ma wcohdzenie po schodach treningowych.Na pokonanie 100 schodów(treningowych lub prawdziwych)kobieta o wadze 55kg zużyw około 40 kalorii,a mężczyzna o wadze 80kg około 45 kalorii. Wchodzenie po schodach rozwija głównie mięśnie

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 15330 Data: 2003-05-08 19:49:41 Liczba szacunów: 0
  • czesc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    10 - platki owsiane 100 gram pol litra mleka 2% /DODAJ 50G TWAROGU 12 jajecznica z 3 jajek plus ryz 100 gram /LEPIEJ 4 BIALKA + CALE JAJKO 14-30 piers z kurczaka 150 gram /A RYZ/KASZA/MAKARON GDZIE? DODAJ TEZ TROCHE WARZYW Z LYZKA OLIWY 16 trening 17 babny 3 zmiksowane i pol sera bialego 125 gram chudy /PO TRENINGU 30G GLUKOZY, DO 60 MIN, PO TREN

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1054 Data: 2003-06-26 07:58:01 Liczba szacunów: 0
  • dobra dieta na rzeźbe

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    7:00 I Posiłek. 1.70 g płatków kukurydzianych /OWSIANE 2.200 g mleka 0,5 % 3.100 g sera twarogowego tłustego /TWAROG CHUDY 10:00 II Posiłek 1.120 g chleba ze słonecznikiem /SZUKAJ Z PELNEGO PRZEMIALU 2.100g szynkowej wieprzowej /MOZE PIERS LUB WEDLINA DROBIOWA? 3.200g mleka 0,5% /DARUJ SOBIE 13:00 III Posiłek 1.200g zniemniaków 2.160g uda z

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-07-03 12:26:37 Liczba szacunów: 0
  • DIETA NA MASE .... POMOCY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to jest dobre na śniadanie równiesz jako drugie śniadanie w godzinach popołudniowych radze ograniczyć produkty mleczne z powodu laktozy 100gram płatków owsianych + 5litra albo litr mleka 0,0% albo 0,5% ja osobiście wole 0.5 ma wiecej witamin i robie z litrem to równiesz jest dobre na śniadanie jakrówniesz na 2 śniadanie kostka sera białego chudego

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1091 Data: 2003-07-20 18:13:15 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    , węglowodanów i tłuszczy. Zwykłe się przejąć że kulturysta powinien jeść około 6 g węglowodanów i 2 g białka na kilograma masy ciała dziennie. Oznacz to że kulturysta ważący 100 kg w swojej diecie powinien uwzględnić około 600 g węglowodanów i 200 g białka. Co do tłuszczy to nie należy ich eliminować z diety gdyż jest to błędem, jednak spożywając

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-07-24 11:01:42 Liczba szacunów: 0
  • Dieta- prosze o sprawdzenie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    owy (45g) + Ser twarogowy półtłusty (50g) 2. Mleko zaw. 0,5 % tłuszczu (300 ml) +Płatki Nestle Fitness (80g) 3. Słonecznik nasiona (20g) NIE LEPIEJ POPROSTU ZJESC OWSIANKIE 100 GRAM PŁTKÓW I 1L MLEKA I ORZESZKI ALBO JAKIES NASIONKA MOZESZ WRZUCIC II Śniadanie (szkoła) około 9:00, 10:00: 1. 4 Kanapki (chleb razowy) z: szynką z piersi kurczaka, se

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3224 Data: 2003-08-07 15:31:19 Liczba szacunów: 0
  • regres

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    kurydzianymi, 3h pozniej 5 malutkich buleczek z 10 plasterkami poledwicy sopockiej, 2h pozniej porcja gainerka, 1h pozniej 2x bananki, 2h pozniej paczka ryzu (wuja Bena ;)) + 100 gram albo watrobek albo piersi z kurczaka, 1h pozniej porcja gainerka 1.5h pozniej trening, po treningu znow gainer, 1h pozniej 2x tunczyk w sosie wlasnym bez niczego i po

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2340 Data: 2003-08-18 21:26:54 Liczba szacunów: 0
  • Poprosze o sprawdzenie dietki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dieta na mase. Mam 50 kg i 168 cm oto moja dieta: Zapotrzebowanie wyliczone z diety nortona (ektomorfik) B-125 T-50 WW-350 kcal-2350 I. Ser twarogowy chudy - 30 g - DAJ 50-100 GRAM Mleko zaw. 1,5 % tłuszczu - 250 g tost - 35 - PO CO? Pomidor - 50 - POMIDORA USUN Płatki owsiane - 80 II. w pracy ! wasa 3 zboza - 70 g - DAJ NORMALNE PIECZYWO CIEMNE

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2879 Data: 2003-09-01 14:02:53 Liczba szacunów: 0
  • Poprosze o sprawdzenie dietki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ser twarogowy chudy - 30 g - DAJ 50-100 GRAM Mleko zaw. 1,5 % tłuszczu - 250 g tost - 35 - PO CO? ( zeby mi sie zgadzalo wszystko w zapotrzebowaniu a zreszta z czyms musze zjesc ten twarog) Pomidor - 50 - POMIDORA USUN (dlaczego nie mozna pomidora?) Płatki owsiane - 80 _______________________________ II. w pracy ! wasa 3 zboza - 70 g - DAJ NORMA

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2879 Data: 2003-09-01 17:22:51 Liczba szacunów: 0
  • dam sogi za ocene :P

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ść gram białko tłuszcze węglowodany kalorie godzina 7:00 1. Ser twarogowy chudy 175 34,65 0,875 6,125 175 Płatki kukurydziane 100 6,9 2,5 83,6 366 4. Mleko zaw. 1,5 % tłuszczu 250 8,5 3,75 12,5 120 godzina 10:00 2. Chleb mieszany ze słonecznikiem 200 12,8 9 98,

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 863 Data: 2003-09-01 19:31:40 Liczba szacunów: 0