Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: 10 przykazan zywieniowych tyka

Strona 9 z 26

  • Dopasowanie diety która pomogła by sie si no ogolnie wyszczuplic wysmuklic itp

    co do zasad zywieniowych dotyczacych łaczenia odległosci czasu miedzy posiłkami mam w miare jakies tam pojecie chciałabym jednak

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2418| Data: 2008-01-02 17:03:55| Liczba SOGów: 0
  • Piwo w dzien treningowy

    trening, zjadłem posiłek po treningowy, teraz o 22 wszamam twarożek i łyżeczke tłuszczu, i po tym wyjde to piwa nie tykać, czy po jednym się nic nie stanie, pewnie odpowiedź będzie, że nie pić go, więc odrazu jakąś sensowną wymówkę, oprócz tego, że

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2200| Data: 2008-01-15 21:28:25| Liczba SOGów: 3
  • znowu o redukcji..

    witam: jestem kolejna osoba, ktora po wielu, wielu przejsciach zywieniowych .trafila do sfd u.i tak, mnostwo diet, rozne treningi, slomiany zapal..itd.jedyne, co udalo mi sie osiagnac do

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 2369| Data: 2008-01-16 21:19:22| Liczba SOGów: 1
  • Brak odbloku problemy !!

    musicie mi tego mówić ! i wiem, że wziąłem się od dupy strony za to. obecnie jestem tak zrażony, że już nie mam zamiaru tykać sterydów. ćwicze tylko na sucho, a no i pompa treningowa też słaba, wcześniej gdy ćwiczyłem na sucho byla dużo mocniejsza.

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 2123| Data: 2010-08-04 16:31:52| Liczba SOGów: 0
  • Pomiędzy siłką a aerobami ...

    aerobami, oraz co zaraz po aerobach. dodam jeszcze że wszystko w godzinach wieczornych, z reguły 18 20. pozdrawiam, tyka 1

    Odpowiedzi: 35| Ilość wyświetleń: 2122| Data: 2002-05-22 10:34:10| Liczba SOGów: 3
  • ankieta - nawyki zywieniowe:)

    witam, proszę o pomoc w realizacji badań potrzebnych do napisania pracy licencjackiej. ankieta dot. nawykow zywieniowych oraz wiedzy na temat racjonalnego zywienia. bede wdzieczna za pomoc: karolina http://www.moje

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2315| Data: 2010-05-07 13:51:09| Liczba SOGów: 0
  • Radze przeczytac

    tych specyfikow w mlodych , niedoswiadczonych rekach .tak wiec stosujac sie do wszelkich zasad treningowych , zywieniowych jak i regeneracyjnych walczymy to wszelkie przyrosty , jest to wspaniala zabawa , takie zycie wielu z nas bardzo odpowiada ,

    Odpowiedzi: 32| Ilość wyświetleń: 2261| Data: 2003-01-18 18:14:14| Liczba SOGów: 17
  • Urodzinki Veronki

    ze szczególnym uwzględnieniem obfitości trójbojowych pośladków i rekordowych plonów rzeżuchy 14 3 pozdrawiam, tyka 15 zamiast dawać soga kliknij tu : http://www.pajacyk.pl 15

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 2051| Data: 2003-03-30 12:11:37| Liczba SOGów: 0
  • dieta do poprawy - hera7

    czerwona papryka, pomidory, brokuły, karafior, ogórki, sałata itp... edit: przeniesione z działu fitness... tyka wypowiesz sie zmieniony przez hera7 w dniu 2006 05 28 16:16:10

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 2016| Data: 2006-05-28 14:27:38| Liczba SOGów: 1
  • Skrecona kostka (staw skokowy)

    przy stawaniu na niej troche bolalo. po skreceniu poszedlem prawie do razu do szpitala. gdy lekarz zobaczyl, ze moge kuśtykać, używając tej skręconej nogi orzekł, że raczej na pewno nie jest to złamanie, poczym po kilku dotknieciach kostki

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2005| Data: 2012-03-09 20:36:58| Liczba SOGów: 0
  • Kyno - nowy suplement

    s the potassium that s doing everything! nobody really knows for sure why kyno works, it just does! pozdrawiam, tyka 15 zamiast dawać soga kliknij tu : http://www.pajacyk.pl 15

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1951| Data: 2003-04-04 12:39:19| Liczba SOGów: 0
  • Potrzebuje rad,wsparcia i sugestii.Nowa dieta,trening..nowa Dorcia:-)

    przy 168cm wzrostu. jak rok temu w kwietniu wzięłam się tak konkretnie za siebie bieganie i zmiana nawyków zywieniowych .szczególnie dzięki sfd moje myślenie było „zdrowe typu zrzucić trochę sadełka i wyglądać fajnie.bez diet typy kopenhaska

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 2129| Data: 2006-04-05 22:57:08| Liczba SOGów: 0
  • Błędy żywieniowe czy niecierpliwość?!

    ale zastanawia mnie tylko to czemu waga prkatycznie stoi w miejscu ! może jest to wynikiem moich błędów zywieniowych aczkolwiek pisałam już ,że staram się dobrze odżywiać ..na śniadanie np. trochę mleka i garść platków nesquik ...może te płatki są

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 2126| Data: 2005-06-04 15:29:11| Liczba SOGów: 2
  • Optymalna predkosc spalania fetu ?

    witam! obecnie jestem juz 52 dni na diecie, nieodwoluje sie do zandej diety tylko do dobrych rad zywieniowych glownie unikam ww w postaci chleba, ziemniakow i inne ustrojstwa :p . otoz mam pytanie, poniewaz chudne z

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2109| Data: 2008-06-01 11:15:41| Liczba SOGów: 0
  • jaja kurze. walka z cholesterolem

    pytanie do specjalistów zywieniowych ! mówia ze 3 jajka tygodniowo to max! co w przypatku diety na mase jest niedopuszczalne dostarczania tak małej

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2105| Data: 2008-04-10 22:48:27| Liczba SOGów: 0
  • co ze soba zrobic?

    cos zalatwiac na miescie, posluguje sie nogami lub rowerem jako srodkiem transportu. nie mam tez zlych nawykow zywieniowych nie jem tlustych potraw, juz dawno wprowadzilam np. zupy gotowane na piersi z kurczaka zamiast na tlustych miesach. unikam

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2104| Data: 2004-05-11 00:01:22| Liczba SOGów: 0
  • jak redukowac tluszcz nie miesnie?

    olwiek owoce wazywa cel : szybka redukcja ograniczenia żywieniowe : nie ma zadnych ani cenowych ani zywieniowych stan zdrowia : stan idealny:d preferowane formy aktywności fizycznej : 2silowe 2mt do tego a6w i rower

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 2069| Data: 2007-06-03 12:48:56| Liczba SOGów: 0
  • trening i dieta

    troche sie zapuscilem nie jest to moj pierwszy kontakt z silownia ale nigdy nie podchodzilem powaznie do spraw zywieniowych i ta tem tyka jest mi zupelnie obca dlatego chcialbym abyscie doradzili mi od jakiego treningu zaczac i jak sie zywic aby

    Odpowiedzi: 76| Ilość wyświetleń: 2045| Data: 2013-10-02 23:29:48| Liczba SOGów: 0
  • 14-latek a dieta na rzeźbe

    sie czy dieta na rzeźbe dla 14 latka ma jakis sens przeciez ja ciągle rosne i potrzebuje b.duzo składnikow zywieniowych itp... czy dieta redukcyjna bedzie szkodliwa, czy też pomoże zrzucic troche tłuszczyku i uwidocznic mięśnie na wakacyjną

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 2042| Data: 2007-03-15 20:45:03| Liczba SOGów: 1
  • baba-jaga/ Moj nowy plan żywieniowo treningowy

    kanapki twaróg z miodem, czy dżemem, albo masło orzechowe... ale cóż, starałam siue dostosowac do waszych rad zywieniowych .. nie chce sobie zarzucac zbyt rygorystycznych zasad bo wiem ze predzej czy pozniej „pękne i nadrobie wszystko podwójnie

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 2039| Data: 2011-01-08 19:29:18| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}