Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: łancuch w rowerze przerywa

Strona 1 z 116

  • Jazda na rowerze

    mam małe pytanie. ostatnio polubiłam jazdęna rowerze jeżdżę codziennie wieczorem po 2,5 godzinki. chciałabym wiedzieć na jakie partie ciała ma wpływ jazda na rowerze a

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 37376| Data: 2002-06-20 23:00:26| Liczba SOGów: 0
  • Spalanie kalorii na rowerze

    czy wiecie może, ile średnio spala się kalorii podczas godzinnej jazdy na rowerze nie stacjonarnym wyczytałam, że jeśli jedzie się z prędkością ok. 10 km/godz. to spala się 300 kalorii. czy to

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 100774| Data: 2005-06-13 09:30:10| Liczba SOGów: 1
  • Ile spalamy kalorji jezdzac na rowerze.

    i mysle ze 3 razy po godzince cos da. mam dobra kondycje ale mam kolano po operacji i juz po 15 20 km zrobionych na rowerze zaczyna mnie bolec dlatego wole jezdzic krocej a czesciej.

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 48850| Data: 2006-07-19 11:38:43| Liczba SOGów: 1
  • tętno podczas jazdy na rowerze treningowym

    witam! jestem chłopakiem, mam 22 lata. w celu zrzucenia kilku kilogramów jeżdżę codziennie przez 90 minut na rowerze treningowym. ćwiczę już około 6 tygodni. w moim przypadku staram się utrzymać puls w granicach 118 138. z czasem

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 19756| Data: 2007-04-02 17:49:29| Liczba SOGów: 0
  • Nowy łańcuch i lipa!!!!

    kupiłem nowy łańcuch shimano ig51 do swojego roweru przód altus, tył acera no i lipa jak w temacie, bo teraz mi przerywa tak, że nie da sie jechac normalnie. wcześniej byłe wszystko spoko miałem łańcuch ug, ale go wymieniłem, bo się rozciągnął.

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 3371| Data: 2005-06-11 18:55:04| Liczba SOGów: 1
  • Zmiana pedałów w rowerze

    chciałem się podzielić moją historią dotyczącą zmiany pedałów w rowerze miałem tanie i tandetne pedały jeden mi pękł dlatego chciałem wymienić na pedały które dostałem od kumpla bo on

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 16700| Data: 2008-04-20 15:22:24| Liczba SOGów: 0
  • Jak połączyć łańcuch od roweru?hELP!

    kupiłem nowy łańcuch. ale mam problemy z założeniem go na rowerze zawsze gdy założe udaje mi sie jakos zalozyc; to zwsze po pewnym czasie peka w tym miejscu gdzie byl

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 7174| Data: 2006-03-28 19:57:23| Liczba SOGów: 0
  • wady w moim rowerze

    witam w moim rowerze są 2 wady, których nie wiem jak się pozbyć: 1. w kole coś tyka rozebrałem, wszystko było ok, przesmarowałem

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 2189| Data: 2006-04-26 08:34:18| Liczba SOGów: 2
  • jak schudnąć jezdząc na rowerze?

    zastanawiam się jak i ile powinnam jeść jeśli chcę schudnąć 5 6 kg do wakacji jezdzac na rowerze moge jezdzic 5 razy w tyg po 2 3h. czy bardzo wzrasta moje zapotrzebowanie energetyczne nie chcialabym tez jesc za

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 14950| Data: 2007-05-13 12:02:20| Liczba SOGów: 0
  • Jak jeździć na rowerze? tempo, czas, odległośc, co jeśc..?

    witam. prosze o informacje jak jeździć na rowerze żeby spalić tłuszcz, ale nie mięśnie tempo, czas, odległość, co jeść, co pić ... ogólnie o aerobach wiem, że nie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 14740| Data: 2006-07-10 21:45:00| Liczba SOGów: 0
  • problem w rowerze

    witam.mam taki problem w swoim rowerze że jak mocniej nacisne na pedały to mi tak jakby omykał łancuch ,nie wiem którą cześć wymienić i od czego tak jest.jak mocniej przycisne i sie omknie to można sobie coś obić wiec wiecie ,jest to problem.

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 4452| Data: 2006-07-30 18:48:51| Liczba SOGów: 2
  • jazda na rowerze-zaangażowanie mięśni

    witam szanowne grono sportowców chciałem poruszyć pewną kwestię związaną z jazdą na rowerze i koszykówą o tym niżej . czytałem, że jazda na rowerze pogarsza wyskok, za to szybko i dobrze kształtuje mieśnie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 11468| Data: 2003-08-02 13:58:07| Liczba SOGów: 0
  • jazda na rowerze pomaga ?

    czy mogę zamiast biegania jeździć na rowerze żeby schudnąć jeśli tak to ile km albo ile godzin 40

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 12346| Data: 2007-03-21 17:33:26| Liczba SOGów: 2
  • Co sadzicie o tym rowerze(Trek 820)

    jest czy raczej dozbierac kase i kupic cos lepszego mam nadzieje ze sie znajda pozytywne i negatywne opinie o tym rowerze z gory wielkie dzieki. http://www.trekbikes.com/bikes/2004/mountain/820.jsp link do tego roweru

    Odpowiedzi: 41| Ilość wyświetleń: 11667| Data: 2004-08-11 11:16:56| Liczba SOGów: 1
  • Pancerka: łańcuch i bransoleta Szerokie i grube.

    mam na sprzedaż łańcuch i bransoletę typu panerka. bransoleta: dł.21cm, waga ok.30gr, szer.10mm, gruba łańcuch: dł.50cm, waga ok.60gr, szer.10mm, grubość 3mm bransoleta cena min.45zł+kw a łańcuch lekko ponad 150zł posiadam jeszcze

    Odpowiedzi: 72| Ilość wyświetleń: 3697| Data: 2010-03-01 22:06:38| Liczba SOGów: 0
  • Złoty łańcuch-pancerka, gruby i ciężki

    2008/20080813173242 sprzedam ten oto łańcuch o wadze 61 gram, długości 51cm, szerokości 9mm, próba złota 375, czyli 10 cio karatowe cena, jaka mnie zadowoli to 2 tys, jubiler daje 1200zł za złom, a złomem to nie jest, bo łańcuszek jest w

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 6446| Data: 2008-08-13 17:32:42| Liczba SOGów: 0
  • HIIT na rowerze - krotkie pytanie.

    o tym swietnym sposobie na redukcje i nasuwa mi sie takie pytanie, bo poszedlem troche na latwizne i robie go na rowerze stacjonarnym i mianowicie chodzi mi o to, czy puls rzedu ~175 na sprincie jest odpowiedni, czy nie za niski moj plan wyglada

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 8909| Data: 2008-02-29 20:07:03| Liczba SOGów: 0
  • ###łańcuch!!!###Extra!!!

    mam do sprzedania łańcuch wykonany ze srebra. wzór pancerka, łańcuch jest prawie nowy noszony może z 2 3 razy ale sprzedaje go jako używany, stan oceniam na bardzo dobry, prawie idealny nieliczne ryski , łańcuch ma piękny połysk i bardzo ładnie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1159| Data: 2005-06-03 19:25:56| Liczba SOGów: 0
  • WWF - transformacja na przełomie kilkunast lat.

    co sie stało z charakterami postaci to istna komedia co drugi wygląda tak samo, kiepsko zbudowany, naoliwiony jak łancuch w rowerze ze zwisającą samarą i w czarnych gaciach. u minie na siłce 80% ludzi lepiej wygląda. skoro wszyscy wiedzą że nie

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 2116| Data: 2008-05-24 20:41:39| Liczba SOGów: 0
  • Jazda na rowerze a jump...

    zepsuty , ale jeszcze bardziej lubie grac w kosza i robic wsady. ktos mi kiedys powiedzial ze dlugotrwala jazda na rowerze obniza wyskok. na swoim przypadku tego nie zauwazylem moze dlatego ze pozniej duzo mniej jezdzilem a wiecej gralem macie

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 8713| Data: 2002-06-04 20:15:15| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}