Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ćwiczenia na spalanie z brzucha

Strona 9 z 3722

  • Zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha

    ogólne wprowadzenie: ćwicząc mięsnie brzucha wzmacniamy je i redukujemy tkankę tłuszczową. przy ćwiczeniach mięsni brzucha i talii należy pamiętać o wprowadzeniu kilku ćwiczeń na mięśnie grzbietu, gdyż zapobiega to bólom kręgosłupa.

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 80325 | Data: 2006-03-16 19:17:44 | Liczba SOGów: 1
  • Kompleksy metaboliczne - szybsze spalanie tłuszczu

    przerzuć się z rowerka na kompleksy metaboliczne. udowodniono naukowo, że spalają one więcej tłuszczu niż ćwiczenia aerobowe o niskiej intensywności, wykonywane w tym samym czasie. przerzucenie ponad 6 ton wymaga od nasz dużego zużycia energii

    Odpowiedzi: 62 | Ilość wyświetleń: 66100 | Data: 2012-04-17 18:18:50 | Liczba SOGów: 12
  • Fitnessowe podstawy treningu mięśni brzucha

    d. podejście holistyczne mające na celu realizację wszystkich trzech powyżej wymienionych celów sposób ćwiczenia mięśni brzucha powinien być ściśle uzależniony od tego które z powyżej wymienionych celów są naszym priorytetem. poniżej

    Odpowiedzi: 120 | Ilość wyświetleń: 108701 | Data: 2005-05-06 11:40:53 | Liczba SOGów: 49
  • TRENING CORE - ćwiczenia stabilnosci ogólnej

    ćwiczenia stabilności ogólnej popularnie zwane na świecie core stability exercise, pozwalają na wzmocnienie gorsetu mięśniowego otaczającego tułów zarówno z przodu i z tyłu. inaczej nazywane są także mięśniami rdzenia, ponieważ stanowią solidną

    Odpowiedzi: 60 | Ilość wyświetleń: 37456 | Data: 2010-05-12 11:30:35 | Liczba SOGów: 11
  • "Kwas mlekowy" - spalanie tłuszczu bez aerobów

    polega na tym, żeby dobierać właściwe obciążenia. w zaawansowanej wersji, chodzi o to, żeby w poszczególnych ćwiczeniach dobrać ciężar odzwierciedlający odpowiednio 6cm, 12cm i 25cm. ćwiczenia będą wykonywane w superserii, więc trzeba pamiętać, że

    Odpowiedzi: 42 | Ilość wyświetleń: 19621 | Data: 2009-02-01 11:44:18 | Liczba SOGów: 8
  • Dla sezonowców : spalanie tłuszczu i robienie masy przed sezonem by Koniu

    odżywianie b trening, na początek by się oswoić że tak to nazwę trening obwodowy: 3x na tydzień, podstawowe ćwiczenia na każdą partię. oczywiście będą pytania jakie ćwiczenia wiec przykładowy trening: 1. przysiady ze sztangą nogi

    Odpowiedzi: 52 | Ilość wyświetleń: 41466 | Data: 2006-05-04 00:07:30 | Liczba SOGów: 41
  • Mięśnie brzucha

    . niektórzy uważają że trzeba je ćwiczyć codziennie i ci mają najwięcej racji. ćwiczymy wykonując każdorazowo 3 4 ćwiczenia w łącznej liczbie 12 serii. w każdej serii wykonujemy od 20 do 50 powtórzeń w zależności od trudności ćwiczenia

    Odpowiedzi: 456 | Ilość wyświetleń: 373209 | Data: 2002-03-29 00:25:47 | Liczba SOGów: 435
  • Ćwiczenie na dolne partie mięśni brzucha

    do pracy. jest oczywiście kilka ćwiczeń, które sa wykonywane pod kątem tej grupy mięśniowej. jednak są to ćwiczenia które w dużym stopniu obciążają kręgosłup. chodzi mi tu o wszelkiego rodzaju unoszenia nóg. takie ćwiczenia wywołują bardzo duże

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 46917 | Data: 2003-11-27 23:06:43 | Liczba SOGów: 0
  • No to teraz trening na odchudzanie, spalanie tłuszczu :-)

    witam. interesuje mnie teraz trening na spalanie tłuszczu czysta rdukcja, zrzucanie tkanki tłuszczowej zwłaszcza z brzucha , bez żadnych innych celów...rozumiem,

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 35094 | Data: 2007-02-16 19:58:01 | Liczba SOGów: 0
  • Spalanie tłuszczu na udach i brzuchu

    i wiem kiedy będzie zmiana pogody na ładną lub brzydką. preferowane formy aktywności fizycznej : preferuję ćwiczenia możliwe do wykonywania w domu, rowerek stacjonarny. uwielbiam rolki, a w zimie łyżwy. nie lubię siłowni, basenu i biegania,

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 22362 | Data: 2007-03-14 13:18:14 | Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenia ogólnorozwojowe w treningach bokserskich.

    postanowiłem tu wkleić dosyć długi teks który opisóje ćwiczenia ogólnorozwojowe przydatne w trenindu bokserskim i nie tylko.bokser powinien być wszechstronnie wysportowany i

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 96355 | Data: 2003-04-29 13:22:55 | Liczba SOGów: 57
  • bolący kręgosłup...porady i łatwe ćwiczenia

    my sami możemy złagodzić dolegliwości bólowe. jak czasem wystarczą ciepłe kąpiele solankowe lub ziołowe i proste ćwiczenia które możemy wykonywać sami w domu. należy też skorzystać z pomocy fachowców, specjalistów medycyny manualnej, masażysty

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 169251 | Data: 2004-10-04 23:14:32 | Liczba SOGów: 8
  • ABC tenisa ziemnego

    się zdarza podczas turniejów. w takim wypadku rozgrzewacie się biegając 10 15 minut, a w szatni wykonujecie ćwiczenia gibkościowe ruchy rotacyjne ramion, talii, ugięcia nóg, skłony tułowia . jeżeli nie ma miejsca do biegania ćwiczcie ze

    Odpowiedzi: 152 | Ilość wyświetleń: 32603 | Data: 2005-04-20 11:40:26 | Liczba SOGów: 5
  • Ćwiczenia na talię osy dla wszystkich...artykuł

    warto to wiedzieć, gdyż ćwicząc będziecie mogły skoncentrować się na obciążaniu właśnie tych mięśni. ćwiczenia na talię osy najlepiej wykonywać 2 razy dziennie, zaraz po wstaniu, i zaraz przed pójściem spać. wynika to z różnicy wzrostów rano i

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 35711 | Data: 2007-06-09 20:26:54 | Liczba SOGów: 1
  • ćwiczenia rano na czczo czy wieczorem?

    diety zaczęłam chodzić na abt, step i aerobik 3 razy w tygoodniu. w sierpniu zrezygnowałam z zapisania się na ćwiczenia i chciałabym ćwiczyć samodzielnie w domu. mam do dyspozycji orbitrek, hantelki 2x0.9kg i bujawkę do brzuszków :d mój plan

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 28859 | Data: 2004-08-01 14:22:37 | Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenia na kręgosłup - 29 filmików w formacie AVI

    na największe przeciążenia pozycja siedząca to obciążenie ok. 200 250kg na pojedynczy krążek międzykręgowy ćwiczenia wzmacniają osłabione mięśnie, więzadła, stawy, uelastyczniają je poprawiają ich ukrwienie i odżywienie. wystarczy ćwiczyć 2

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 33974 | Data: 2008-03-08 06:50:01 | Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenia na wyskok

    bardzo ważne ćwiczenie wzmacnające łydkę, poprawiające w dużym stopniu wyskok z jednej nogi. do wykonania tego ćwiczenia potrzebny jest bloczek/podstawka o wysokości ok 15cm może być schodek . istnieją dwie wersje wznoszenia łydek: jednonóż i

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 57877 | Data: 2005-09-06 21:16:45 | Liczba SOGów: 1
  • Ćwiczenia Tai Chi (Podstawy) - cz. 1

    2009/20090213161615 ćwiczenia tai chi* ćwiczenie na rozluźnianie i rozciąganie kręgosłupa oraz pleców: 1. stań prosto ze złączonymi stopami

    Odpowiedzi: 48 | Ilość wyświetleń: 32060 | Data: 2009-02-13 16:16:15 | Liczba SOGów: 5
  • Miesnie brzucha - SPIECIA

    proste lub lekko ugięte, unosimy nogi oraz wznosy nóg wisząc na drążku. zaczynamy od najtrudniejszego dla nas ćwiczenia a kończymy na tym które wychodzi najłatwiej. ćwiczenia można sobie utrudniać napinaniem mięsni i przytrzymaniem w szczytowym

    Odpowiedzi: 60 | Ilość wyświetleń: 21434 | Data: 2002-09-10 12:14:50 | Liczba SOGów: 5
  • Efektywne spalanie tłuszczu

    na sfd wciąż pojawiają się pytania jak cwiczyć by spalić tłuszcz, ile czasu poświęcać na takie ćwiczenia i jakie te ćwiczenia powinny być. tak więc najskuteczniejsza intensywność ćwiczeń jest na progu przemian tlenowo

    Odpowiedzi: 240 | Ilość wyświetleń: 280578 | Data: 2003-03-05 20:10:15 | Liczba SOGów: 89

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}