Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ćwiczenia na płaski brzuch kaloryfer

Strona 102 z 5000

  • Ćwiczenie na dolne partie mięśni brzucha

    do pracy. jest oczywiście kilka ćwiczeń, które sa wykonywane pod kątem tej grupy mięśniowej. jednak są to ćwiczenia które w dużym stopniu obciążają kręgosłup. chodzi mi tu o wszelkiego rodzaju unoszenia nóg. takie ćwiczenia wywołują bardzo duże

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 47436| Data: 2003-11-27 23:06:43| Liczba SOGów: 0
  • W jaki sposób wyrobić sobie kaloryfer???

    witam! chciał bym wyrzeźbić kaloryfer aczkolwiek nie mam pojęcia jakie ćwiczenia mam robić itd... i tak myślałem że można by zacząć pić i jeść jakąś żywność z dużą ilością węglowodanów i

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 15910| Data: 2009-11-12 16:43:51| Liczba SOGów: 0
  • Kulturystyka dla dzieci i młodzieży>>>art/////

    ale również dzieci i nastolatków. coraz częściej jednak można usłyszeć pytanie kiedy mogę bezpiecznie zacząć ćwiczenia z obciążeniami. może nie wszyscy wiedzą, ale alarmujące dane na temat ogólnego stanu zdrowia i sprawności fizycznej młodzieży w

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 4418| Data: 2007-06-24 17:12:33| Liczba SOGów: 1
  • Dlaczego trenuje nogi?

    johnny bravo fajnie wygląda tylko w bajkach, chude nóżki są błe… no i nie zapominajmy, że przysiady i inne ćwiczenia na mięśnie nóg znakomicie poprawiają wyskok, jeżeli macie zamiar robić wsady w stylu michaela jordana ćwiczcie nogi. swoją drogą

    Odpowiedzi: 107| Ilość wyświetleń: 21017| Data: 2006-12-26 22:11:58| Liczba SOGów: 36
  • SPALACZE.CO KUPOWAC? --ODPOWIEDZI UPOMINAC SIE NA PW!

    spalacze. antykataboliki. dodatki. co kupować specjalnie dla skalara. 41 część produktów jest sprzedawana w różnej gramaturze, ilości kapsów etc, podaje te najpopularniejsze. większość z podanych suplementów nie jest dostępna w sklepie

    Odpowiedzi: 1055| Ilość wyświetleń: 125508| Data: 2008-02-03 17:25:52| Liczba SOGów: 65
  • Mity żywieniowe z kobiecych pism

    wszystko pójdzie nam w miarę prosto i szybko. okładki kolorowych pism „krzyczą „schudnij 3 kg w 3 dni lub „plaski brzuch w 8 minut , zastanawiamy się dlaczego skoro to takie proste wiele osób dalej bez skutecznie walczy z nadwagą cóż,

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3054| Data: 2007-02-09 18:36:36| Liczba SOGów: 2
  • Ejpi walczy :) pods.26

    wiosłowanie hantelkami w opadzie 7,5 kg x 2 3b. wyciskanie sztangielek na skośnej w górę 15 kg, ale ciężko + ćwiczenia na brzuch w tym planie są też obwodówki wytrzymałościowe, ale ja nie zawsze je robiłam, wolałam sobie dać w kość na drugi

    Odpowiedzi: 432| Ilość wyświetleń: 24972| Data: 2013-09-03 21:28:59| Liczba SOGów: 4
  • Trening na mase dlamnie- looknij i pomoz

    gora 3x10 wyciskanie dol 3x10 wyciskanie plaski 3x10 plecy wioslowanie w pochyle ze sztanga 3x10 brzuch unoszenie nog 3x20 wtorek i piatek bary wyciskanie za karkiem 3x10 wyciskanie przod 3x10 sztanga do btody

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1645| Data: 2004-05-01 09:56:27| Liczba SOGów: 1
  • Ciężkie początki do oceny.

    stosowane wcześniej diety : zbilansowana dieta niskokaloryczna na fitness planuje chodzić 3 razy w tygodniu. ćwiczenia na które mogę się zapisać to: tbc bpu płaski brzuch fat burning streatching aerobic step body shape piłki

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1760| Data: 2011-12-09 23:23:03| Liczba SOGów: 0
  • "OGÓLNOROZWOJÓWKA" BASZANOWSKIEGO

    świadomą od niej przerwę: śladami baszanowskiego podstawą treningu w każdej dyscyplinie sportu są tzw.ćwiczenia ogólnorozwojowe, które kształtują podstawowe cechy motoryczne:siłę, szybkość, wytrzymałość i gibkość. przyszły ciężarowiec od

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 28476| Data: 2002-06-27 19:41:30| Liczba SOGów: 13
  • Masa na Oxie i innym koksie %)

    serie wznosy w opadzie 4 serie wszystko leci w zakresie 12 6 powtórzeń z progresją ciężaru, niekiedy zmieniam ćwiczenia z treningu na trening, zasadniczo trzymam się szkieletu, ale robię urozmaicenia. dni też niekiedy mogą się zmieniać tak jak

    Odpowiedzi: 370| Ilość wyświetleń: 44403| Data: 2009-01-14 22:36:12| Liczba SOGów: 35
  • [ELITE Ladies]Ziuta, na peryferiach/ pods. s.37,76

    ciężary i wprowadziłam parę ćwiczeń na wolnych ciężarach, które jako tako rozszyfrowałam. w tabelce są wszystkie ćwiczenia jakie robię, oczywiście nie naraz ale po 8 10 na trening, tak żeby były na różne partie mięśni i się nie powtarzały z

    Odpowiedzi: 1257| Ilość wyświetleń: 62927| Data: 2012-04-15 19:25:06| Liczba SOGów: 10
  • Karina90 / REDUKCJA / CHCĘ BYĆ FIT!

    nie znoszę chloru stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak stosowane wcześniej diety : 1600 z ćwiczeniami dawno temu , obecnie kompulsywne objadanie się niwelowanie efektów poszczeniem 500 800 , inaczej pewnie byłabym b. otyła

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 2221| Data: 2011-06-28 14:12:36| Liczba SOGów: 2
  • Zestaw ćwiczeń. Brzuch w 8 minut.

    odnośnie innych programów, nie liczymy powtórzeń, ani serii, tylko patrzymy na czas. szybkość wykonywania każdego ćwiczenia zależy tylko i wyłącznie od nas, od tego na jakim stopniu zaawansowania jesteśmy. pierwsze ćwiczenia to basic crunch.

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 153817| Data: 2005-11-19 23:09:15| Liczba SOGów: 1
  • Siłownia / Aeroby / Odżywianie / Redukcja zbędnej tkanki - Pomocy

    żeby nie tracić czasu w pozostałe dni wt/cz/sob planuję robić aeroby i chyba głównie będzie to bieganie, a do tego ćwiczenia na brzuch z nastawieniem na zbicie zbędnej tkanki. czy może macie może jakieś inne propozycje coś lepszego wiem, że

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2165| Data: 2010-03-01 14:09:52| Liczba SOGów: 0
  • Asia - Redukcja

    do moich mozliwosci 1szy i 2gi tydzien: 3 serie parami po 12 15 powtorzen i 60 sek przerwy 3ci i 4ty tydzien ćwiczenia z par łączymy w superserie: 4 superserie x 10 12 powtórzeń 60sek przerwy 5ty i 6ty tydzien kolejne 4 ćwiczenia z danego

    Odpowiedzi: 103| Ilość wyświetleń: 6721| Data: 2012-10-05 18:31:41| Liczba SOGów: 0
  • Mimi- sylwetka-pracujemy nad soba i nad nowymi nawykami:)

    to była raczej próba zmiany, poprawki, badanie reakcji, no, ale teraz zabieram się poważnie za siebie. mój cel: płaski brzuch płaski ale nie zbytnio umięśniony, ani żaden sześciopak, po prostu płaski i niewystający. to teraz zdjęcie ogólne

    Odpowiedzi: 139| Ilość wyświetleń: 6655| Data: 2008-09-12 14:09:36| Liczba SOGów: 1
  • trening 3cm w 3 tyg.

    poniedziałek środa piątek :.. spraw, aby pierwszy tydzień treningu był naprawdę ciężki. wykonuj dwa ćwiczenia na biceps i dwa na triceps. zakładaj duże ciężary i rób 6 serii po 6 ruchów, plus jakiekolwiek dodatkowe ruchy, na jakie cię

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2285| Data: 2003-12-03 15:33:08| Liczba SOGów: 0
  • plan na mase-dam sogi

    podaj konkretny plan treningowy zawierający: rozkład tygodniowy treningów z podziałem na grupy mięśniowe , ćwiczenia serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś, jakie efekty przyniósł ten

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1018| Data: 2003-08-19 15:51:03| Liczba SOGów: 0
  • Boyer Coe

    obwód klatki pier siowej, kiedy jednocześnie przybędzie nam kilka centymetrów w talii. boyer coe niemal wszystkie ćwiczenia wykonuje w seriach łączonych i stosuje bardzo krótkie przerwy wypoczynkowe 15 20 sekund . coe mierzy 173 cm, waży zwykle ok

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 6589| Data: 2002-09-08 15:15:03| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}