Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ćwiczenia na kaloryfer na brzuchu w domu

Strona 1 z 5000

  • Insulina i jej wpływ na metabolizm

    pacjent mógłby trafić na kogoś o większej wiedzy, kto powiedziałby: złapał pan wirusa, niech pan nic nie robi, idzie do domu się wyspać i pozwoli swojemu ciału się wyleczyć. tak już lepiej. mógłby tez spotkać kogoś, kto spytałby go, jak to się

    Odpowiedzi: 88| Ilość wyświetleń: 42530| Data: 2003-05-30 18:18:07| Liczba SOGów: 34
  • Legenda symboli E-xxx

    zakazane e103 e105 e111 e121 e125 e126 e130 e152 e181 e222 e223 e224 e232

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 23821| Data: 2005-01-14 02:14:51| Liczba SOGów: 8
  • CHOROBY OD A DO Z !!

    przeprowadzić oczyszczenie wg proponowanej metodyki. oczyścić chociaż jelito grube, wątrobę i układ limfatyczny. ćwiczenia na wzmocnienie kręgosłupa dowolny kompleks. przede wszystkim zwracać uwagę na kręgi szyjne. poklepać po 100 razy po

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 76882| Data: 2005-07-07 02:04:35| Liczba SOGów: 1
  • pare porad

    gruczołów łojowych. jednak okłady, kompresy, kąpiele parafinowe dłoni powinny iść w parze z konsekwentną pielęgnacją w domu i tu idealny do twarzy jest fizjologiczny krem regulujący dreams prawdziwy hit, który przydatny jest bez względu na porę

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 16236| Data: 2004-04-08 08:46:33| Liczba SOGów: 0
  • WAKACYJNA REDUKCJA

    przetrenowaniu. zasada treningu piramidalnego polega na stosowaniu przy wykonywaniu kilku serii danego ćwiczenia pierwszej serii z małym obciążeniem i dużą ilością powtórzeń, by w kolejnych seriach zwiększać obciążenie jednocześnie

    Odpowiedzi: 78| Ilość wyświetleń: 15424| Data: 2004-05-21 20:11:01| Liczba SOGów: 7
  • [ART] MASA - wersja z roku 2014

    1. grupy mięśniowe [/size][/color] [color=green][size=big] 2. uda przód uda [/size][/color] 2a. ćwiczenia główne przysiad tylni także do przeszkody trwałej, tzw. box squat przysiad przedni także box squat 2b. ćwiczenia

    Odpowiedzi: 576| Ilość wyświetleń: 333026| Data: 2010-05-24 16:56:10| Liczba SOGów: 279
  • TRENING PIŁKARSKI - wszystko co Ci potrzebne by się rozwijać

    nie pił nieświeżych napojów,zwłaszcza gdy jest ciepło. jeśli uczestniczysz w zajęciach,w których podstawą są ćwiczenia siłowe,czyli np.piłka nożna lub biegi,spalasz tłuszcz bardzo szybko.dlatego nie zamartwiaj się,że jesz go sporo.bardziej

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 234156| Data: 2007-01-07 18:44:37| Liczba SOGów: 63
  • V.Kliczko - L. Lewis, amatorska analiza dla maniaków (wersja podstawowa)

    wersja jest podstawowa, bo nie sparawdziłem jeszcze rund, nie wskazałem najlepszych akcji obu stron, nie wskazałem i opisałem niektórych taktyk oraz sytuacji w każdej rundzie. materiał jest jednak cały przerobiony i, ponieważ zanim powstanie

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 2321| Data: 2012-11-19 20:38:48| Liczba SOGów: 1
  • opisy poszczegolnych cwiczen

    centymetrów od powierzchni ud. nie używaj zbytdużego obciążenia, aby łokcie nie zmieniały swojej pozycji podczas ćwiczenia spowoduje to przejęcie części wysiłku przez inne mięśnie. próbuj różnych ustawień dłoni używając np. drążka prostego, lub

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2220| Data: 2005-08-17 15:45:12| Liczba SOGów: 1
  • DOMINATOR wszystko o Pudzianie!!

    ściągaczami, kręgosłup usztywniać pasem. godzinę przed treningiem zjeść lekki posiłek, jogurt, trochę ryżu. przed ćwiczeniami strongmana konieczne jest pół godziny dobrej rozgrzewki. ma się z człowieka lać. inaczej kontuzja gwarantowana. nie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 12426| Data: 2005-03-06 22:43:43| Liczba SOGów: 3
  • Podstawy treningu, pedałowanie, tętna podczas wysiłku

    co wzmacnia mięśnie nóg. siedź na siodełku podjeżdżając pod wzniesienia by wzmocnić tkanki łączne i mięsnie. inne ćwiczenia do których wkrótce przejdziesz, poddadzą stawy dużym obciążeniom. ważne jest, aby przejechać cały czas ćwiczeń możliwie bez

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 39606| Data: 2004-07-29 13:18:14| Liczba SOGów: 6
  • <dla początkujących> PRZYKŁADY PROGRAMÓW TRENINGOWYCH...

    masy mięśniowej 6 tygodni trening na wolnych ciężarach plan treningowy w całości oparty jest na ćwiczeniach z wolnymi ciężarami. do jego przeprowadzenia wystarczy mieć dostęp do sztangi z obciążeniem, pary regulowanych hantli, regulowanej

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 4370| Data: 2005-01-16 20:53:27| Liczba SOGów: 2
  • OLD SCHOOL : wioslowanie

    http://img580.imageshack.us/img580/5861/bictylemmaj2010 obecna forma na masie 2010r i w innym oswietleniu: http://img16.imageshack.us/img16/7205/bictylparking dodam że plecy wyrobione głównie wiosłowaniem jednorącz ale nie

    Odpowiedzi: 384| Ilość wyświetleń: 91884| Data: 2006-08-16 19:59:16| Liczba SOGów: 67
  • Makrocykl!!! (by PLŚ)

    jednak jeśli mamy do czyninia np. z treningiem kładącym nacisk na bicepsy trening nr 4 wtedy wykonujemy ćwiczenia bicepsa przed cwiczeniami pleców, tak abyśmy mieli więcej energii przy cwiczeniu bicepsów, czyli grupy na której nam zalezy

    Odpowiedzi: 110| Ilość wyświetleń: 19657| Data: 2006-07-04 01:19:03| Liczba SOGów: 33
  • F1 - Galeria sław: Kimi Räikkönen

    kimi matias iceman räikkönen ur. 17 października 1979 w espoo fiński kierowca wyścigowy, zamieszkały w szwajcarii, mistrz świata formuły 1 z sezonu 2007, siedemnastokrotny zwycięzca wyścigów grand prix. kimi obecnie reprezentuje barwy

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 6687| Data: 2009-04-07 19:39:45| Liczba SOGów: 2
  • SZYBKOŚĆ JAKO CECHA MOTORYCZNA - ODPOWIEDŹ NA CZĘSTE PYTANIA

    cech motorycznych. nie jest to prosta suma wielkości. lecz specyficzny, funkcjonalny model uwarunkowany wymogami ćwiczenia startowego. najogólniej przez cechy motoryczne rozumie się zdolności charakteryzujące możliwości ruchowe danego osobnika.

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 51828| Data: 2005-11-13 15:26:28| Liczba SOGów: 3
  • <<<<Zbiór wiadomosci dla początkujących>>>

    ćwiczeń na www. kulturystyka pl\ atlas żebyś wiedział jaki przyrząd do czego służy i jak wyglądają podstawowe ćwiczenia proponuję rozpocząć treningiem ogólnorozwojowym 2x w tygodniu. każdy trening poprzedź odpowiednią rozgrzewką. przygotuje cię to

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1361| Data: 2009-10-12 20:11:17| Liczba SOGów: 1
  • Budowanie formy na zawody

    się pewne błędy. mile widziane jakiekolwiek sugestie dotyczące ogólnego przygotowania do takiego typu zawodów, ćwiczenia itd. ale najbardziej mnie interesuje ocena i poprawa 1 etapu ponieważ to od niego wszystko ma się zacząć. oczywiście wiem że

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 1837| Data: 2010-09-27 08:33:30| Liczba SOGów: 1
  • plan na masę do surowej oceny

    oto mój plan na masę który zamierzam zacząć za 2 tygodnie: poniedziałek mięśnie naramienne 1 wyciskanie sztangi przodem siedząc 4 s. 6 8 2 unoszenie sztangielek bokiem 4 s. 8 10 3 unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 4 s. 8

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 1640| Data: 2002-10-10 12:15:37| Liczba SOGów: 2
  • Trening przy kreatynie i najlepsze ćwiczenie na biceps

    ćwiczenie go poprzez podciąganie podchwytem, ale ze względu na małą wytrzymałość i zmęczenie po poprzednich ćwiczeniach robiłem bardzo mało powtórzeń 3 serie po 6 8 powt. i przerzuciłem się na uginanie ramienia z hantlem na modlitewniku 3 serie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2362| Data: 2010-01-07 14:27:24| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}