Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ćwiczenia na barki

Strona 12 z 575

  • Sezonowiec 2007? Chcesz jakoś wyglądać w wakacje na plaży? WEJDŹ TU! (by PLŚ)

    i nowicjuszowi daje lepsze efekty niż jakikolwiek inny trening. polega on na wykonaniu jednej serii jednego ćwiczenia w zakresie 12 15 powtórzeń na każdą z głównych grup mięśniową klatkę, plecy, bicepsy, tricepsy, nogi [wyjątkowo 2 ćwiczenia ,

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 12071| Data: 2007-02-24 23:40:32| Liczba SOGów: 40
  • Proszę o pomoc.. ;)

    palcami w kierunku głowy .ruch powinien odbywać się pod pełną kontrolą ciężaru ważna jest również pozycja podczas ćwiczenia podobna do pozycji przy wyciskaniu sztangi. wypchnięta klatka, naturalna krzywizna kręgosłupa

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1422| Data: 2007-12-18 15:52:06| Liczba SOGów: 0
  • moze byc taki plan na klate?

    sztangi wzdłuż tułowia 3 serie 6 8 powt. brzuch: stosuje superserie, wykonując po jednej serii, każdego ćwiczenia i po wykonaniu 1 superserii odpoczywam 1,5 2minut. podciąganie kolan do klatki leżąc 3 serie 20 30powt. spięcia brzucha 3

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1389| Data: 2003-12-22 22:19:32| Liczba SOGów: 0
  • Trening na mase - CYKLICZNY ...

    barki + brzuch *klatka + tricepsy + brzuch *grzbiet + bicepsy + przedramiona przerwy pomiędzy seriami: ćwiczenia złożone 120 sekund izolowane 60 90 sekund a więc dość intensywnie, a intensywność mamy dzięki krótkim przerwmo, nie

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1406| Data: 2006-09-07 23:24:05| Liczba SOGów: 0
  • Test niesponsorowany: Była rzeźba - czas na MASE, teraz Wam pokaże klase! - pods. 33!

    jaj 2 żółtka 4.trening. nie będę się rozpisywał, ponieważ w treningu praktycznie co tydzień zmieniam ćwiczenia ale mój split wygląda tak: poniedziałek klatka, biceps, brzuch wtorek czworogłowe, triceps, łydki środa wolne

    Odpowiedzi: 345| Ilość wyświetleń: 53090| Data: 2011-08-22 02:06:32| Liczba SOGów: 28
  • METODY POBUDZANIA ROZWOJU MASY MIĘŚNIOWEJ

    poprawnej techniki, po czym zmniejszamy obciążenie na tyle, by móc znów wykonać tylko kilka poprawnych ruchów tego ćwiczenia zabieg taki powtarzamy 3 4 krotnie w tej samej serii, ale tak by nie przekraczać w niej liczby 15 powtórzeń. stosujemy

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2532| Data: 2003-12-10 23:27:12| Liczba SOGów: 3
  • Plan na wakacje. Skuteczny?

    opieramy je wewnętrznymi częściami dłoni o ścianę, na wysokości nieco powyżej pasa. pozostają one przez cały czas ćwiczenia w jednakowej pozycji. z tej pozycji wykonujemy płytkie przysiady, rozciągając jednocześnie mięsnie klatki i obręczy

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 745| Data: 2011-06-13 22:57:12| Liczba SOGów: 0
  • Klata, klata... i jeszcze raz klata

    przygotowanie do dużego wysiłku niż w inne dni. z tego też powodu w poniedziałki większość z nas wykonuje ćwiczenia na mięśnie klatki piersiowej i zazwyczaj trening tych mięśni rozpoczyna od ćwiczenia które na salach treningowych jest uznawane

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 9345| Data: 2008-02-28 23:54:08| Liczba SOGów: 6
  • Supersiła i supermasa wg Arnolda - dieta

    jedynym z najbardziej efektownych sposobów szybkiego zdobywania masy jest używanie dużych obciążeń w podstawowych ćwiczeniach na duże obszary mięśniowe, co daje zarówno przyrosty masy jak i siły. ćwiczenia z dużym obciążeniem na klatkę, barki

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 3470| Data: 2009-06-21 11:37:13| Liczba SOGów: 0
  • Metody pobudzające budowę masy mięśniowej

    poprawnej techniki, po czym zmniejszamy obciążenie na tyle, by móc znów wykonać tylko kilka poprawnych ruchów tego ćwiczenia zabieg taki powtarzamy 3 4 krotnie w tej samej serii, ale tak by nie przekraczać w niej liczby 15 powtórzeń. stosujemy

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 1396| Data: 2005-10-22 22:43:49| Liczba SOGów: 0
  • Metody Pobudzające Masę

    poprawnej techniki, po czym zmniejszamy obciążenie na tyle, by móc znów wykonać tylko kilka poprawnych ruchów tego ćwiczenia zabieg taki powtarzamy 3 4 krotnie w tej samej serii, ale tak by nie przekraczać w niej liczby 15 powtórzeń. stosujemy

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 2692| Data: 2005-10-01 16:43:30| Liczba SOGów: 0
  • program uderzeniowy - klata, barki (tylko dla twardzieli!)

    przez naszego partnera oraz nasza zamiana z nim na stanowisku „pracy . natomiast przerwy między poszczególnymi ćwiczeniami regulujemy już sami, z tym ze one też nie powinny przekraczać trzech do czterech minut. poniedz. klatka, ramiona,

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3432| Data: 2006-03-04 23:04:10| Liczba SOGów: 2
  • [ART] KALISTENIKA NA POWAŻNIE VOL.10 : Wielka Księga Dipsów

    wielka księga dipsów. [size=big][/size] dotychczas pisałem o tym jak robić poszczególne ćwiczenia tym razem chciałbym się skupić na uświadomieniu wam, jaki wachlarz możliwości zapewnia nam kalistenika.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2314| Data: 2016-02-04 14:20:40| Liczba SOGów: 7
  • jak ćwiczyć po pierwszym cyklu na kreatynie?

    był sam trening a nieregularność diety o różnych porach, nie zawsze pełne posiłki a także nieco zaniedbania w ćwiczeniach przesuwanie dni treningowych na następne co skutkowało niekiedy tym, że ćwiczyłem 3,4razy dzień w dzień bo wcześniej mi się

    Odpowiedzi: 0| Ilość wyświetleń: 741| Data: 2011-02-21 13:02:50| Liczba SOGów: 0
  • [ART] KALISTENIKA NA POWAŻNIE VOL. 3: L-SIT

    [img width=603 height=410]/sfd/images/2015/12/4/04066ce7ceba4f42ace1209406b67e93[/img] nazwa ćwiczenia l sit [size=big][/size] kategoria ćwiczenia pozycja statyczna, izometria mięśnie zaangażowane:

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 3104| Data: 2015-12-04 21:15:56| Liczba SOGów: 4
  • Porusz swoje barki !!!

    ogólnego. cykl 1 zwiększamy wytrzymałość czas trwania 4 tyg. odpoczynki między seriami i ćwiczeniami 1 min. ciężar dobrany tak, żeby w pierwszej serii wykonać swobodnie 15 powt. w miarę wykonywania kolejnych serii staramy się

    Odpowiedzi: 111| Ilość wyświetleń: 85240| Data: 2005-03-09 17:34:09| Liczba SOGów: 71
  • TRENING Z OBCIĄŻENIEM WŁASNEGO CIAŁA

    postanowiłem opracować i zamieścić taki trening na forum. zawsze któregoś dnia może sie przydać. wstęp ćwiczenia te znakomicie nadają się jako element treningu ogólnorozwojowego, treningu domatora. może być także wykonywany podczas

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 3265| Data: 2005-05-01 15:00:03| Liczba SOGów: 0
  • Rzeźba - przykładowe treningi

    czwartek, piątek lub wtorek, środa, piątek, sobota. każda grupa mięśniowa ćwiczona jest dwa razy w tygodniu, ćwiczenia nie ulegają zmianom, lecz wykonywane są w wielkich seriach łączonych z większą lub mniejszą intensywnością. celem takiego

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 21301| Data: 2005-02-13 13:33:35| Liczba SOGów: 4
  • Ćwiczenia Tai Chi (Podstawy) - cz. 1

    2009/20090213161615 ćwiczenia tai chi* ćwiczenie na rozluźnianie i rozciąganie kręgosłupa oraz pleców: 1. stań prosto ze złączonymi stopami

    Odpowiedzi: 48| Ilość wyświetleń: 32981| Data: 2009-02-13 16:16:15| Liczba SOGów: 5
  • Sposób na stały postęp na siłowni

    ask arnold [zapytaj arnolda], na pytania o trening barków odpowiadał: polecam robienie 4 serii dla każdego ćwiczenia i w miarę możliwości 5 ćwiczeń na boczne głowy o minimalnej ilości 24 serii, do 35 w sumie. kto w dzisiejszych czasach robi

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 22864| Data: 2003-12-21 17:40:14| Liczba SOGów: 10

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}