Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ćwiczenia na barki

Strona 12 z 1533

  • Trening na masę - bez mc i przysiadów ; w miare dobry?

    na samym początku dodam, iż nie mogę wykonywać ćwiczeń typu martwy ciąg i przysiad, są to dwa ćwiczenia które po prostu nie mogę umieścić w planie ze względu na mój kręgosłup ... wiem doskonale, że te dwa ćwiczenia

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 1054| Data: 2012-03-19 10:33:48| Liczba SOGów: 0
  • Program na początku przygody

    triceps: ściąganie wyciągu prostowanie ręki w opadzie miałem to ćwiczyć 3 razy w tygodniu po 3 serie każdego ćwiczenia po 15 powtórzeń na duże gruppy i 12 na mniejsze. ponieważ zajmowało to cholernie dużo czasu dochodzi jeszcze brzuch więc

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 900| Data: 2007-04-25 14:55:33| Liczba SOGów: 0
  • FBW na masę (ocena) + prośba o porady

    plan: 3 razy w tygodniu zestawami a,b,a,b... a klatka piersiowa: wyciskanie hantli na skosie 3s barki wyciskanie hantli 2s tricepsy: prostowanie ramion na wyciągu 2s po nabraniu siły, zamierzam zamienić na pompki na

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 308| Data: 2013-03-18 14:11:31| Liczba SOGów: 0
  • Trening na mase do oceny.

    leżąc na ławce poziomej 3s 10 12p prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem 4s 10 12p sobota barki przedramię barki arnoldki 4s 10 12p wyciskanie sztangi sprzed głowy 3s 8 10p unoszenie hantli na boki 4s 10 12p

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 345| Data: 2011-04-02 21:28:50| Liczba SOGów: 0
  • Ćwiczenia na brzuch / mase

    a6w. ćwiczę do teraz praktycznie tylko mięśnie brzucha, bo to chciałem zmienić. ćwiczę teraz praktycznie tylko te ćwiczeniahttp://www.youtube.com/watch v=jzohexcgbu0&feature=search myślę że są w porządku, jeżeli ktoś będzie miał jakieś uwagi czy

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 696| Data: 2010-08-23 23:13:34| Liczba SOGów: 0
  • Trening na mase do oceny!

    * wspięcia na 1 nogę w podporze 3x12 * wspięcia ze sztangą na kolanach 3x12 no i brzuch ale jego robię po 3 ćwiczenia w każdy dzień treningowy po 4 serie i przeplatam miedzy ćwiczeniami. czekam na uwagi z waszej strony 5

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 638| Data: 2008-09-05 22:42:26| Liczba SOGów: 0
  • małe pytanko na szybko edycja planu

    to jest planik ktory teraz chce zacząć robic z priorytetem na bary_ 1.barki nogi: **nogi dla każdego co innego do dyspozycji dla was bo nie każdy je ćwiczy ** barki podciąganie

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 472| Data: 2012-01-23 10:15:22| Liczba SOGów: 0
  • plan na mase 3dni

    na drążku do klatki szerokim nachwytem 4 x max wiosłowanie końcem sztangi 4 x 12,10,8,6 unoszenie tułowia 4 x 10 barki wyciskanie sztangi zza karku 4 x 15,12,10,8 unoszenie sztangielek bokiem 4 x 10 szrugsy 4 x 10 trening b pon:

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 593| Data: 2008-04-14 12:16:22| Liczba SOGów: 0
  • przeprowadzka SPLIT na FBW ?

    4 uginanie na modlitewniku jednorącz i prostowanie jednorącz w opadzie tułowia ze sztangielką 2x15 wtorek nogi i barki kaptury nogi: 1. przysiady ze sztanga 12,10,8,8 2. wyciskanie na suwnicy 10,10,10 3. prostowanie na maszynie 12,12,12

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 290| Data: 2013-04-17 20:50:24| Liczba SOGów: 0
  • na początek... fbw?

    ma priorytety w tym sporcie ; jeszcze mam takie pytanie, czy ćwiczenie fbw na 2 zestawach różni się czymś od ćwiczenia na 1 tzn jak to wygląda w praktyce, wiadomo urozmaicenie, ale czy to jest jakoś bardziej efektowne 2zestawy dzięki za

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 467| Data: 2010-06-04 22:47:44| Liczba SOGów: 0
  • split partia 2x na tydzien

    kombinuje z kolejnością partii mięśniowych lub ćwiczeń, często w czwartek i piątek dodaję po np. 1 seri jakiegoś ćwiczenia na jedną partię, żeby dobrze dopompować. jakby ktoś nie kumał nazw ćwiczeń to sory, ale piszę trochę po swojemu. płeć :

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 428| Data: 2010-07-19 21:32:44| Liczba SOGów: 0
  • Plan treningowy, dzielony,na masę - DO OCENKI

    % a taki trening łydek spowodowany jest przeczytaniem tematu, który znalazłem tutaj, na forum żeby ćwiczenia rozbić na kilka dni. dodam, że co serię zwiększam ciężar. no więc : [color=red]wtorek : klatka + triceps + łydki 1/3[/color]

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 287| Data: 2014-03-11 12:59:48| Liczba SOGów: 0
  • Ze względów finansowych zdecydowałem się na TCM

    poniedziałek klata biceps i basen wtorek plecy i triceps środa wolne czwartek nogi przedramie piątek barki i biceps sobota niedziela wolne biceps i triceps zamienniam co tydzień w jednym tygodniu 2razy biceps raz triceps lub 2razy

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 749| Data: 2006-01-04 18:42:35| Liczba SOGów: 0
  • Plan na masę do poprawy

    biceps plan według mawasiego czas odpoczynku miedzy seriami max 1 min, zakres ruchu 12 15. wykonuj dwa ćwiczenia jedno na ogólny rozwój bicepsa i drugie na głowę krótką. sztangielki stojąc 3 razy 12 15 minimalnie 12 max 15 tak

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 639| Data: 2010-08-18 23:59:10| Liczba SOGów: 0
  • Ocena + poprawa planu treningowego FBW na redukcję

    ilość. plan układałem sam opierając się na czytanych na forum poradnikach, stąd moje pytanie czy wszystkie ćwiczenia nadają się do fbw, może część z nich ma lepsze zamienniki. martwego ciągu wolałbym uniknąć ze względu na ból pleców w okolicach

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 330| Data: 2016-02-02 19:48:30| Liczba SOGów: 2
  • Trening na masę - proszę o sprawdzenie

    x4 10 12 powt martwy ciąg na prostych nogach x4 8 12 powt wspięcia na łydki x3 40 50 powt sobota barki wyciskanie sztangi na maszynie smith do karku x4 10 12 powt wyciskanie sztangielek siedząc x3 10 12 powt

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 593| Data: 2015-03-06 20:28:24| Liczba SOGów: 1
  • Ćwiczenia typowo na trening siłowy (5x5)

    b/r na początku trenowałem progresją ciężaru i 26 czerwca zacząłem 5x5. od tamtego momentu tylko w niektórych ćwiczeniach widzę progresję i np tak power clean z 47 na 55kg, wiosłowanie bez zmian 65kg bo na początku technika była do niczego i

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 298| Data: 2015-08-28 22:54:34| Liczba SOGów: 0
  • PLAN NA MASE DO OCENY I POPRAWY!

    2 serie po 8 powtorzen 2.wyciskanie sztangi zza głowy: 2 serei po 8 powtorzen 3.arnoldki inna odmiana ćwiczenia : 3 serie po 10 powotrzen 4.unoszenie sztangielek bokiem w górę: 3 serie po 8 powtorzen 5. podciąganie sztangi wzdłuż

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 488| Data: 2013-07-29 12:18:39| Liczba SOGów: 0
  • Na początek

    mojego planu który skopiowałem i nieco zmieniłem. a klatka piersiowa: wyciskanie hantli na skosie 3s barki wyciskanie hantli 2s tricepsy: wyciskanie francuskie w siadzie 2s plecy: martwy ciąg 2s podciąganie na drążku 2s

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 307| Data: 2011-07-26 18:05:26| Liczba SOGów: 0
  • POMOC W ZMIANIE TRENINGU FBW NA SPLIT

    4s 12 10 8 6 plecy: wiosłowanie sztangą 4s 12 10 8 6 klatka: wyciskanie sztangi na skosie góra 3s 12 10 8 barki wyciskanie z klatki siedząc 3s 12 10 8 triceps: wyciskanie francuskie stojąc 3s 12 10 8 biceps: uginanie ramion ze sztanga 3s

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 725| Data: 2011-03-30 16:26:50| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}