Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: ćwiczenia na atlasie dla początkujących

Strona 1 z 173

  • "REGUŁY GRY"-COŚ DLA POCZĄTKUJĄCYCH

    instruktorską. co każdy adept kulturystyki powinien wiedzieć zanim przystąpi do systematycznego treningu w ćwiczeniach na kształtowanie sylwetki sekretów nie ma, ale obowiązują za to pewne zasady, które decydują o efektach. rzecz w tym, iż

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 20094 | Data: 2002-06-27 13:30:04 | Liczba SOGów: 11
  • ****FAQ - dla początkujących fakty nie mity*****

    czas zmienić rozpisany trening 11. które partie łączyć podczas treningu, a których nie 12. czym różnią się ćwiczenia izolowane od złożonych 13. jaka jest różnica w ćwiczeniach hantlami a sztangą 14. co jest lepsze, maszyny czy wolne

    Odpowiedzi: 38 | Ilość wyświetleń: 23930 | Data: 2007-11-26 16:18:51 | Liczba SOGów: 33
  • "WSZECHSTRONNOŚĆ" DLA POCZĄTKUJĄCYCH

    jasiaka: wszechstronność ***************** ćwiczenia z obciążeniem mają na celu wszechstronny rozwój masy mięśniowej i siły oraz kształtowanie proporcjonalnej sylwetki. jak wykazały

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 36662 | Data: 2002-07-05 13:54:38 | Liczba SOGów: 41
  • [art] Split - partia 2x/tydzien. Dla początkujących i nie tylko...

    treningu ćwiczymy mięsnie które ze sobą współpracują. w przypadku zestawu a: zaczynamy od klatki. podczas ćwiczenia tej grupy mięśniowej pracują także barki no i w dużym stopniu tricepsy. po klatce robimy barki mamy już je wstępnie zmęczone

    Odpowiedzi: 526 | Ilość wyświetleń: 132855 | Data: 2008-06-13 22:45:22 | Liczba SOGów: 151
  • INFO DLA POCZĄTKUJĄCYCH!!!!

    1 2 serii rozgrzewkowych mniejszym ciężarem na daną partię mięśni zanim przejdziemy do właściwych serii danego ćwiczenia 3 delikatny streching z ogromnym naciskiem na delikatny to nie ma być rozciąganie tylko delikatne naciągnięcie. należy

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 23223 | Data: 2008-04-30 18:07:29 | Liczba SOGów: 27
  • PROPOZYCJA TRENINGU DLA POCZĄTKUJĄCYCH

    chcemy osiągnąć:korekta sylwetki,ogólna wytrzymałość i sprawność fizyczna.stosownie do tego dobieramy odpowiednie ćwiczenia i planujemy poszczególne stacje ,czyli stanowiska do ćwiczeń z doborem właściwego sprzętu,obciążeń,przerw

    Odpowiedzi: 816 | Ilość wyświetleń: 591482 | Data: 2002-02-01 11:24:35 | Liczba SOGów: 241
  • Wzrost mięśni - dla początkujących

    wystarczający czas regeneracji progresja dostępność białek budulcowych obciążenie używane w wykonywanych ćwiczeniach jest niezwykle istotnym czynnikiem decydującym o wzroście mięśni lub jego braku. minimalne obciążenie które jest w stanie

    Odpowiedzi: 38 | Ilość wyświetleń: 31304 | Data: 2004-04-14 12:04:23 | Liczba SOGów: 8
  • FBW DLA POCZĄTKUJĄCYCH (traktora i drsquata)

    atlasu na jednej sesji. chodzi po prostu o to, aby zaangażować całe ciało, można to uzyskać tylko i wyłącznie na ćwiczeniach ciężkich, złożonych typu przysiad, ciągi, wyciskania. ćwiczenia te nie działają tylko na uda, klatkę i plecy ale także

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 33935 | Data: 2009-07-18 21:06:52 | Liczba SOGów: 17
  • Dieta LOW-CARB - artykuł dla początkujących

    u większości spadek energii w ciągu dnia. nie jest to nic dziwnego, biorą pod uwagę, że glukoza jest podstawowym paliwem dla mózgu. ale tutaj właśnie należy podkreślić, iż tłuszcze również stanowią o wartości energetycznej. potrzeba czasu aby

    Odpowiedzi: 718 | Ilość wyświetleń: 100370 | Data: 2010-10-06 18:52:17 | Liczba SOGów: 37
  • Psychologia Odchudzania dla początkujących cz.I

    piszę „tak jakby do pań, ale panowie też mogą się czegoś dowiedzieć odchudzanie z psychologicznego punktu widzenia dla początkujących redukcja nie wychodzi lub ma krótkotrwałe rezultaty jeśli: 1.używamy wszelkiego rodzaju wspomagaczy

    Odpowiedzi: 37 | Ilość wyświetleń: 20559 | Data: 2010-09-22 09:44:52 | Liczba SOGów: 132
  • REGULAMIN - DZIENNIKI TRENINGOWE DLA POCZĄTKUJĄCYCH

    witam w nowym dziale. *** dzienniki, blogi treningowe dla początkujących *** 1: zakladamy dziennik treningowy bloga : nazwa powinna wygladac wg schematu: nick /

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 54851 | Data: 2007-04-01 02:47:07 | Liczba SOGów: 9
  • FAQ dla początkujących i nie tylko ;-)

    9. jak długie powinny być przerwy pomiędzy seriami to zależy od rodzaju treningu: trening masowy po ćwiczeniach izolowanych jednostawowych 1 1,5 min. po ćwiczeniach złożonych wielostawowych 2 2,5 min. trening siłowy 5

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 13583 | Data: 2005-12-04 14:44:00 | Liczba SOGów: 18
  • TRENING DLA POCZĄTKUJĄCYCH TRÓJBOISTÓW

    mir siły rosja w rozpisce najpierw są serie potem powtórzenia np. 5 x 3 oznacza 5 serii po 3 powtórzenia treningi dla początkujących schemat 1 trening 1 1. przysiad jeden tydzień 5 x 3,drugi 5 x 4. potem powtórka cyklu. 2. wyciskanie

    Odpowiedzi: 47 | Ilość wyświetleń: 49316 | Data: 2003-08-15 10:34:44 | Liczba SOGów: 9
  • Przykładowe schematy dla początkujących wyciskaczy/trójboistów

    schemat przeznaczony dla początkujących wyciskaczy z niewielkim stażem i wynikami: pon wl 30/10 40/8 50/8 60/6 70/6,6,6,6 wyciskanie hantli

    Odpowiedzi: 221 | Ilość wyświetleń: 44986 | Data: 2008-02-24 09:43:37 | Liczba SOGów: 26
  • Trening siłowy dla początkujących - zestaw ćwiczeń

    przedstawić wam kilka podstawowych ćwiczeń przeznaczonych dla osób rozpoczynających swoją przygodę z siłownią i ćwiczeniami siłowymi lub dla tych, którzy traktują ćwiczenia z obciążeniem jako rekreację i uzupełnienie lub dodatek do innego rodzaju

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 15305 | Data: 2011-11-29 17:50:57 | Liczba SOGów: 10
  • >> DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO <<

    kulturystyką i wiele początkujących użytkowników siłowni zadaje pytania typu: „co brać aby przytyć „jaka kreatyna dla mnie itd. w związku z tym postanowiłem zamieścić post skierowany nie tylko dla początkujących ale także dla innych userów

    Odpowiedzi: 57 | Ilość wyświetleń: 14475 | Data: 2005-08-17 17:17:18 | Liczba SOGów: 25
  • [ART] Masa dla początkujących.

    nauki techniki podstawowych ćwiczeń i poznania choć w małym stopniu swojego organizmu i reakcji na niektóre ćwiczenia należy też dodać, ze fbw doskonale nadaje się na redukcję ponieważ zawarte w nim ćwiczenia złożone angażują do pracy dużą

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 7267 | Data: 2010-11-11 00:02:41 | Liczba SOGów: 16
  • Psychologia Odchudzania dla początkujących cz.II - RUCH

    . badania naukowe wykazują że spadki wagi wśród osób które stosowały samą dietę a osób które stosowały dietę i ćwiczenia fizyczne są właściwie takie same, szczególnie dla kobiet. jednakże po roku od zakończenia redukcji aż 80% tych którzy

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 10177 | Data: 2010-09-23 19:00:42 | Liczba SOGów: 22
  • „PLAN TRENINGOWY DLA POCZĄTKUJĄCYCH ETAP DRUGI"

    rozgrzewka powinna składać się z trzech części: część pierwsza to wstęp do rozgrzewki. powinien obejmować ćwiczenia krążeniowe ogólne, jak np. rower stacjonarny, bieżnia, stepper, bieg w miejscu, skakanka, itp. celem tej części rozgrzewki

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 12484 | Data: 2007-03-03 22:21:53 | Liczba SOGów: 1
  • Plany suplementacji dla początkujących

    aby ułatwić życie nowym userom, ułożyłem plany suplementacji dla początkujących oparte o białko, gainera i kreatynę oraz dodatki. utworzyłem 3 tabele. pierwsza przedstawia plan

    Odpowiedzi: 33 | Ilość wyświetleń: 12520 | Data: 2005-03-28 14:05:45 | Liczba SOGów: 19

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}