Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ćwiczenia na atlasie dla początkujących

Strona 1 z 2

  • kulturystyczny początek - SPLIT 4-dniowy.

    spięcia brzucha leżąc na materacu 4 serie po 20 ruchów omówienie : jak widać są tu same podstawowe ćwiczenia staramy się nie przekraczać minuty przerwy między seriami. jako osoby początkujące, nie macie tak dużych ciężarów by odpoczywać

    Odpowiedzi: 58| Ilość wyświetleń: 20021| Data: 2013-01-20 14:58:16| Liczba SOGów: 9
  • Dla początkujących: doświadczenia z kreatyną i nie tylko

    i za którymś razem mówi, że się przyzwyczaił: . tak minęły 3 latka studiowania i raczej rekraacyjnego ćwiczenia ostatnie miesiące trenowałem ciężej, znów poczytałem to forum. postanowiłem się zabrać do tego na serio, bo mam teraz więcej czasu

    Odpowiedzi: 3| Ilość wyświetleń: 1910| Data: 2007-06-18 12:08:37| Liczba SOGów: 2
  • Trening domatora dla początkującego

    początkujący i nigdy nie byłem na siłowni, nie wykononywałem ćwiczeń siłowych ; . proponuje on następujące ćwiczenia 1. pompki klasyczne: główne zaangażowane mięśnie mięśnie klatki piersiowej, trójgłowe ramion, przednie aktony mięśni

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 4229| Data: 2010-04-14 20:56:06| Liczba SOGów: 0
  • Początkujący treningi w domu

    przez minute bieg 1,5 kilometra mam fajną ścieżkę do biegania koło domu więc czemu by nie wykorzystać : ćwiczenia pompki 2x10 biceps hantle na stojąco 4 serie po 15, 2 serie na prawą, 2 serie na lewą triceps hantle 4 serie po 8, 2

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 890| Data: 2015-01-18 18:10:24| Liczba SOGów: 0
  • PLYOMETRIA - KONCEPCJA TRENINGU. ĆWICZENIA. EXPLOZYWNOŚĆ I DYNAMIKA!

    na maszynie. zobacz: atlas ćwiczeń ] trening mięśni nóg [http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi.htm] te ćwiczenia obciążają i w konsekwencji wzmacniają: kości, staw kolanowy oraz biodrowy a te składniki pełnią dużą rolę w budowaniu

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 47877| Data: 2005-06-09 17:03:54| Liczba SOGów: 26
  • trening na eksplozywnosc

    na maszynie. zobacz: atlas ćwiczeń ] trening mięśni nóg http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi.htm te ćwiczenia obciążają i w konsekwencji wzmacniają: kości, staw kolanowy oraz biodrowy a te składniki pełnią dużą rolę w budowaniu

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 4924| Data: 2008-06-12 00:07:28| Liczba SOGów: 0
  • Plan treningowy pewnej firmy ochroniarskiej (DLA POCZATKUJACYCH)

    40 p nakrywanie się nogami leżąc na plecach 3 serie 1.seria 20 p 2.seria 25 p 3.seria 30 p wszystkie ćwiczenia są dokł. opisane w atlasie ćwiczeń z góry dziękuje jeżeli ktoś da mi soga za ten wysiłek w zdobyciu tego materjału 1

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 869| Data: 2004-03-10 17:09:58| Liczba SOGów: 1
  • Trening siłowy na atlasie?

    na takim atlasie trening siłowy, przestrzegając diety z góry dziękuję za odpowiedź, liczę także na jakieś porady, ćwiczenia dobre na mój wiek i co ważne efektywne. na zamieszczonych zdjęciach jak widać jestem ektomorfikiem, ale wrzuciłem je, żeby

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 477| Data: 2014-01-23 20:13:28| Liczba SOGów: 0
  • Makrocykl!!! (by PLŚ)

    jednak jeśli mamy do czyninia np. z treningiem kładącym nacisk na bicepsy trening nr 4 wtedy wykonujemy ćwiczenia bicepsa przed cwiczeniami pleców, tak abyśmy mieli więcej energii przy cwiczeniu bicepsów, czyli grupy na której nam zalezy

    Odpowiedzi: 110| Ilość wyświetleń: 20154| Data: 2006-07-04 01:19:03| Liczba SOGów: 33
  • TRÓJBÓJ TECHNIKA TO PODSTAWA

    artykuł ten jest poświęcony krótkiemu przedstawieniu tego w jak ogromny sposób wpływają na nas dwa koronne ćwiczenia martwy ciąg i przysiady. coraz więcej osób układając swoje plany nie uwzględnia tych dwóch podstawowych ćwiczeń. nie

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 4821| Data: 2009-01-15 14:57:39| Liczba SOGów: 4
  • Zwycięzkie prac konkursowe

    5. wyciskanie sztangi do góry siedząc 6. uginanie ramion ze sztangą 7. wyprosty na triceps z uzciem wyciągu ćwiczenia są proste. taki trening mogli bysmy wykonywac 3 razy w tygodniu, oczywiście z biegiem czasu wraz ze zdobywanym doświadczeniem

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1193| Data: 2009-03-16 21:04:36| Liczba SOGów: 1
  • Sezonowiec 2007? Chcesz jakoś wyglądać w wakacje na plaży? WEJDŹ TU! (by PLŚ)

    i nowicjuszowi daje lepsze efekty niż jakikolwiek inny trening. polega on na wykonaniu jednej serii jednego ćwiczenia w zakresie 12 15 powtórzeń na każdą z głównych grup mięśniową klatkę, plecy, bicepsy, tricepsy, nogi [wyjątkowo 2 ćwiczenia ,

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 12068| Data: 2007-02-24 23:40:32| Liczba SOGów: 40
  • Domator-- czyli jak zaczać z głową nie mają sprzetu

    elementów. 1. ogólne dotlenie mięśni i podniesienie tętna . do tej części rozgrzewki dobrze sprawdzą się takie ćwiczenia jak: skakanka, biega w miejscu, jazda na rowerze treningowym itd. 2. w tej części rozgrzewki będziemy się zajmować wykonaniem

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 14717| Data: 2007-04-06 19:05:41| Liczba SOGów: 11
  • Brzuch - dylemat

    . niektórzy uważają że trzeba je ćwiczyć codziennie i ci mają najwięcej racji. ćwiczymy wykonując każdorazowo 3 4 ćwiczenia w łącznej liczbie 12 serii. w każdej serii wykonujemy od 20 do 50 powtórzeń w zależności od trudności ćwiczenia

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1766| Data: 2003-05-18 17:13:16| Liczba SOGów: 1
  • Dziennik Aureel

    do tego 6 razy w tygodniu aero ćwiczę turbo fire według planu załączonego do płyt, z tym że zamieszczone tam ćwiczenia „siłowe” z gumami zamieniłam właśnie na trening obliques i raz w tygodniu ok. 1,5 h yogi co lubisz jeść na śniadanie:

    Odpowiedzi: 428| Ilość wyświetleń: 50408| Data: 2014-01-21 10:16:41| Liczba SOGów: 4
  • Wielkie chęci! Czy wystarczą? / Redukcja lesane'a

    rozpoczęta po nowym roku i trzymana aż do teraz 3 . treningi odbywałem na siłowni w mieście, w którym studiuje. ćwiczenia tylko z wolnym obciążeniem. na chwilę obecną siłownia ta jest nieczynna w najbliższym czasie ma ruszyć i będąc na

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 2069| Data: 2011-03-15 00:12:10| Liczba SOGów: 0
  • Kilka pytań odnośnie treningu podwójnie dzielonego

    kontynuować. zastanawiam się kiedy zacząć go modyfikować i w jaką stronę. czy nastawiać się na dołożenie jakiegoś ćwiczenia czy może na zwiększenie ilości serii jak najlepiej podejść do modyfikacji tego typu treningu z góry dzięki za

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 639| Data: 2008-10-31 21:47:09| Liczba SOGów: 0
  • Pomoc w budowie tygodniowego planu

    się do mojego planu 4. czy zapomniałem o jakimś istotnym ćwiczeniu, aby w pełni dobrze się rozwijać 5. czy ćwiczenia w poszczególnych partiach mięśniowych są w dobrej kolejności 6. czy mogę ćwiczyć takim planem klatke piersiową, aby uzyskać

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1223| Data: 2009-08-25 23:55:05| Liczba SOGów: 1
  • Problemy z poczatkami

    nachwytem 10x5 mięśnie ramion podchwytem 10x5 brzuszki 10x10 sobota basen do tego przed każdymi ćwiczeniami pompki przysiady i rowerek na rozgrzewkę wśród tego wszystkiego co można przeczytać na forum bardzo ciężko mi się odnaleźć

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 426| Data: 2009-10-28 00:50:47| Liczba SOGów: 0
  • Plan treningu do oceny

    wiek 16 lat waga ok 60kg wzrost ok 175cm staż: 000000 czy mój plan treningu jest dobry ćwiczenia mam zamiar wykonywać między 16:00 a 17:00, 4 razy w tygodniu 1. rozgrzewka 10 15min bieg w miejscu, w

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 1604| Data: 2008-12-17 14:22:24| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}