Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ćwiczenia dla bramkarza

Strona 6 z 1963

  • Redukcja jest dla mnie za droga - art.

    40gr/sztuka płatki owsiane 3/400g orzechy włoskie 10zł/kg mleko 2zł/litr kakao 4zł/250g wersja dla obżartuchów 5 jaj, 100g płatków, 50g orzechów, szklanka mleka, łyżka kakao. cena 3,80 zł 2. posiłki w

    Odpowiedzi: 128| Ilość wyświetleń: 42170| Data: 2009-05-17 20:26:48| Liczba SOGów: 83
  • Plan treningu dla kandydatów do Navy SEALs

    plan treningu dla kandydatów do navy seals tydzień i poniedziałek: bieg: 2 mile 3,2 km , pompki: 4x15, brzuszki: 4x20,

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 9734| Data: 2009-01-07 01:10:40| Liczba SOGów: 1
  • German Body Comp dla sportowców

    ten został opisany szerzej w mojej książce german body comp program . prezentuję tam kombinację wolnych ciężarów z ćwiczeniami na maszynach, gdzie w miarę progresji trudność wykonania poszczególnych ćwiczeń wzrasta wraz z objętością wykonywanej

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 12613| Data: 2011-08-10 03:43:38| Liczba SOGów: 4
  • Metformina info dla zaawansowanych.

    kiedy towarzyszy jej otyłość i insulinoporność. transportuje cukier z krwioobiegu do komórek. jest to dobry lek dla aktywnych diabetyków, ponieważ rzadko wywołuje obniżenie cukru we krwi, nawet w trakcie intensywnego wysiłku. nie powoduje także

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1553| Data: 2015-06-01 20:35:58| Liczba SOGów: 3
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    luźno do prowadzenia dziennika, chętnie wdaję się w dyskusje, ale chciałbym by ewentualne pytania dotyczyły tego co i dlaczego robię własnie w tym dzienniku, a nie wątków pobocznych czy już zwłaszcza by przeradzały się w studium cudzego

    Odpowiedzi: 3573| Ilość wyświetleń: 442068| Data: 2015-08-17 22:07:17| Liczba SOGów: 169
  • Max-OT - trening dla lubiacych duze ciezary

    znalazlam na internecie, strescilam i wrzucam do kolekcji treningow, bo uwazam za ciekawy. max ot maximum overload training jest treningiem wymyslonym przez ast www.ast ss.com. trening, zgodnie z zapewnieniem ast, ma dawac najszybszy z

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 12691| Data: 2007-10-18 19:51:53| Liczba SOGów: 15
  • 12 minut dla twojego brzucha

    na kanapie przed telewizorem, albo na schodach, czekając, aż dziewczyna upudruje sobie nos. nazwał to „12 minutowe ćwiczenia mięśni brzucha dla ludzi zajętych, które sprawią, że twoje mięśnie brzucha będą twarde jak skała. uznaliśmy, że to bzdura.

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 16433| Data: 2005-04-14 15:17:29| Liczba SOGów: 2
  • Dla początkujących

    się przede wszystkim technice tych najlepszych. zwróćcie uwagę na intensywną pracę mięśni podczas wykonywania ćwiczenia i maksymalne napięcie w szczytowej fazie ruchu. zauważcie, jak są skupieni. uwaga ich w pełni koncentruje się na ćwiczonym

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 6850| Data: 2003-02-22 15:15:46| Liczba SOGów: 6
  • ZASADY treningowe dla poczatkujacych i srednio zaawansowanych

    , witam serdecznie wszystkich zgromadzonych na najlepszym w necie sportowym forum dyskusyjnym sfd. korzystaja ze zr dla jakim jest publikacja pt. kulturystyka dla kazdego autorstwa : lucien demeilles i marek kruszewski , chcialem przedstawic

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 4280| Data: 2009-06-09 17:25:55| Liczba SOGów: 7
  • Z polskiej ligi na MŚ - podpowiedzi dla Janasa

    dwóch swoich podopiecznych bartosza bosackiego i macieja scherfchena . i to nie tylko przez sentyment, ale dlatego, że są to wyróżniający się zawodnicy naszej ligi. o ile scherfchen ma dużą konkurencję na pozycji defensywnego pomocnika, to

    Odpowiedzi: 40| Ilość wyświetleń: 2030| Data: 2006-04-28 13:30:21| Liczba SOGów: 1
  • (ART)Porady dla początkujących zawodników. Wskazówki na czas walki. Style i strategie

    więc staraj się zasymulować takie sytuacje na treningu. odzyskiwanie oddechu po dużym wysiłku jest niezwykle ważne dla twojej pewności siebie. tylko doświadczenie jest bardziej skuteczne w jej budowaniu, a zdobędziesz je z czasem. rozluźnij

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 4522| Data: 2010-04-19 10:52:52| Liczba SOGów: 14
  • Sposob na rzezbe - artykul dla wytrwalych :)

    zasobow energetycznych,a takze przy dlugotrwalych wysilkach intensywnosc wysilku w fazie korzystania z danego zr dla energii stopien wykorzystania atp,weglowodanow, tluszczu 3 wzrost temperatury tkanek 4 obecnosc kwasu mlekowego w miesniach i

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 6830| Data: 2002-05-16 03:04:45| Liczba SOGów: 3
  • jak nabrac pewnosci siebie?

    sa jakies treningi aby nabrac.. hmm.. wiecej odwagi w stosunku do lecacej i szybkiej pilki w ogole jakies treningi dla bramkarza prosilbym o polecenie mi jakis w/w cwiczen : . nie musza byc zadne profesjonalne, z czasem zaczne lapac o co

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2229| Data: 2008-08-07 01:33:26| Liczba SOGów: 0
  • [ART]Najlepsze metody do ocenienia progresu [poradnik dla 'laików'].

    celem, który oznacza czy następuje progres czy tez nie. ale czy tak jest czy to cel,limit czy maksymalne ilość dla każdego ile kalorii możemy pozyskać codziennie z każdego kilograma tłuszczu, jaki posiadamy trochę matematyki:

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 3118| Data: 2014-04-10 19:49:30| Liczba SOGów: 6
  • INFO DLA POCZĄTKUJĄCYCH!!!!

    1 2 serii rozgrzewkowych mniejszym ciężarem na daną partię mięśni zanim przejdziemy do właściwych serii danego ćwiczenia 3 delikatny streching z ogromnym naciskiem na delikatny to nie ma być rozciąganie tylko delikatne naciągnięcie. należy

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 26570| Data: 2008-04-30 18:07:29| Liczba SOGów: 27
  • [Art]Omega-3 dla 'laików'

    dobrego stanu zdrowia. organizm ludzki jest zdolny do wytworzenia wszystkich kwasów tłuszczowych niezbędnych dla metabolizmu, poza dwoma: kwasu linolowego la z grupy omega 6 oraz alfa linolenowego ala z grupy omega 3 omega 3 oznacza, że

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2268| Data: 2014-07-23 21:33:58| Liczba SOGów: 5
  • [PRZYGOTOWANIE] Kamiru- forma dla fightera- PODSUMOWANIE STR 41 !!!

    wszystkich! temat moze nie do konca typowy, ale doszedlem do wniosku po konsultacji z koptem , ze moze byc ciekawy dla naszego dzialu. otoz zdecydowalem sie na przeprowadzenie relacji treningowych z mojego budowania formy, ktore chcialbym

    Odpowiedzi: 412| Ilość wyświetleń: 27997| Data: 2008-07-21 23:12:01| Liczba SOGów: 21
  • MŚ muay thai na półmetku: brązowy medal dla Polski!

    ręka wychodził z opresji systematycznie zwiększając przewagę punktowa nad polakiem. zasłużone zwycięstwo na punkty dla uzbeka. lwishikanta indie vs adrian wytwer 63,5 kg seniorzy, klasa b indie piękny kraj i zapewne maja dobrych

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2232| Data: 2007-12-02 20:31:38| Liczba SOGów: 1
  • [art] WODYNowy plan schodkowy by georgu- Trening dla zaawansowanych i nie tylko

    wodynowy plan schodkowy jest to makrocykl, ktory ma na celu rozwijanie masy miesniowej oraz sily . polecany jest on dla poczatkujacych minimum starzu 0,5 roku , jak i dla zaawansowanych autor ukladal go sobie majac ~8lat starzu nie pamietam

    Odpowiedzi: 158| Ilość wyświetleń: 20488| Data: 2007-09-18 20:04:40| Liczba SOGów: 25
  • Joe Weider, trening dla początkującego na pierwsze 3 miesiące.

    weidera. znaczne przyrosty masy mięśniowej przyrosty siły poprawa wyglądu sylwetki oswojenie się z ćwiczeniami, stopniowo dochodząc, do co raz lepszej techniki wykonywania. jedno z najlepszych przygotowań wprowadzeń do dalszej

    Odpowiedzi: 324| Ilość wyświetleń: 182037| Data: 2008-08-03 21:05:28| Liczba SOGów: 55

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}