Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ćwiczenia dla bramkarza

Strona 6 z 2339

  • Kuszczak vs. Boruc

    kogo widzicie w roli pierwszego bramkarza poirytowany boruc, kuszczak zagrożeniem dla bramkarza celtiku afppaweł janas nie zabierając na mundial jerzego dudka, chciał dać komfort psychiczny arturowi

    Odpowiedzi: 201| Ilość wyświetleń: 8132| Data: 2006-05-26 11:27:41| Liczba SOGów: 5
  • PRZYKŁADOWY JADŁOSPIS DLA KOBIETY OD PODSTAW.

    zwycięska praca konkursowa, której autorką jest meraviglia. 1. dla przykładu powyżej oblicz zapotrzebowanie oraz ułóż jadłospis, uwzględniając dni treningowe i bez treningu. dane:

    Odpowiedzi: 41| Ilość wyświetleń: 289145| Data: 2009-04-26 15:47:38| Liczba SOGów: 87
  • [M] Viki DT /pods. s.33,s.38 /dziennik ciążowy s.45

    kiedy jest lepiej/gorzej ; po co mi dziennik musze przede wszystkim ogarnąć dwie rzeczy: 1. ćwiczenia narazie nie mam żadnych zaleceń, ale jak dostane ćwiczenia dla połamańców to musze się w końcu porządnie za to zabrać, bo

    Odpowiedzi: 809| Ilość wyświetleń: 65302| Data: 2014-04-25 12:45:01| Liczba SOGów: 36
  • ****FAQ - dla początkujących fakty nie mity*****

    czas zmienić rozpisany trening 11. które partie łączyć podczas treningu, a których nie 12. czym różnią się ćwiczenia izolowane od złożonych 13. jaka jest różnica w ćwiczeniach hantlami a sztangą 14. co jest lepsze, maszyny czy wolne

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 27500| Data: 2007-11-26 16:18:51| Liczba SOGów: 33
  • Mięśnie nóg - zobacz z czego rezygnujesz !!

    dobrze jest zacząć właściwy trening..oto jak powinien przedstawiać się trening nóg oraz powszechnie wykonywane ćwiczenia na rozwój mięsni. 1. przysiady ze sztangą na barkach rozwój mięśni obręczy biodrowej i mięśni nóg. udział: mięśnie

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 26619| Data: 2006-08-19 22:24:46| Liczba SOGów: 21
  • FBW i split dla początkujących.

    w danym momencie, na danym poziomie wytrenowania,ogromna liczba osób gubi się we wszystkim, jak dobrać ćwiczenia i ich ilość, liczbę serii, powtórzeń. z tego co zauważyłem do tych planów przyległy dwie łatki: fbw to tylko trening na początek

    Odpowiedzi: 49| Ilość wyświetleń: 36655| Data: 2012-01-08 20:15:22| Liczba SOGów: 31
  • "WSZECHSTRONNOŚĆ" DLA POCZĄTKUJĄCYCH

    jasiaka: wszechstronność ***************** ćwiczenia z obciążeniem mają na celu wszechstronny rozwój masy mięśniowej i siły oraz kształtowanie proporcjonalnej sylwetki. jak wykazały

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 38360| Data: 2002-07-05 13:54:38| Liczba SOGów: 41
  • PLYOMETRIA - KONCEPCJA TRENINGU. ĆWICZENIA. EXPLOZYWNOŚĆ I DYNAMIKA!

    na maszynie. zobacz: atlas ćwiczeń ] trening mięśni nóg [http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi.htm] te ćwiczenia obciążają i w konsekwencji wzmacniają: kości, staw kolanowy oraz biodrowy a te składniki pełnią dużą rolę w budowaniu

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 44359| Data: 2005-06-09 17:03:54| Liczba SOGów: 26
  • Redukcja jest dla mnie za droga - art.

    40gr/sztuka płatki owsiane 3/400g orzechy włoskie 10zł/kg mleko 2zł/litr kakao 4zł/250g wersja dla obżartuchów 5 jaj, 100g płatków, 50g orzechów, szklanka mleka, łyżka kakao. cena 3,80 zł 2. posiłki w

    Odpowiedzi: 128| Ilość wyświetleń: 41539| Data: 2009-05-17 20:26:48| Liczba SOGów: 83
  • Masa dla Opornych - Ektomorfik

    dostosowanie formy wykonywanych ćwiczeń do budowy charakterystycznej dla ektomorfika stosowanie w ćwiczeniach dużych ciężarów i małej liczby powtórzeń zadbanie o odpowiednią regenerację i odpoczynek pomiędzy treningami siłowymi

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 29613| Data: 2009-12-12 22:43:09| Liczba SOGów: 8
  • Trening z hantlami dla nieaktywnych +35 i zupelnie zielonych

    maszynami i treningi hantlowe odeszly na dalszy plan.... a zupelnie nieslusznie,bo sa idealnym sprzetem dla osob pierwszy raz stykajacych sie z treningiem silowym i kulturystycznym. i wrecz idealnym przyrzadem dla grupy wiekowej +35 dla

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 77264| Data: 2011-12-16 18:13:37| Liczba SOGów: 10
  • PLECY w splicie wg Wodyna

    nawet nie mysl ze mc to cwiczenie na prostowniki to cwiczenie na cale plecy , mogłbym napisac cała litanie argumentow dlaczego powinien byc pierwszym cwiczenim w tym treningu... ale to materiał na oddzielny artykuł .. wspomne tylko ze podstawowa

    Odpowiedzi: 191| Ilość wyświetleń: 18156| Data: 2009-07-12 01:53:46| Liczba SOGów: 39
  • Jak dobierać ćwiczenia - czyli jak się nie narobić a...urosnąć

    witam ponownie naszło mnie na napisanie tego postu, bo moim skromnym zdaniem mnóstwo osób bezsensownie dobiera ćwiczenia popełniając podstawowe błędy, które postaram się teraz wskazać. nie jest to odkrycie ameryki i temat się przewija

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 21499| Data: 2006-05-01 05:13:28| Liczba SOGów: 26
  • Psychologia Odchudzania dla początkujących cz.II - RUCH

    . badania naukowe wykazują że spadki wagi wśród osób które stosowały samą dietę a osób które stosowały dietę i ćwiczenia fizyczne są właściwie takie same, szczególnie dla kobiet. jednakże po roku od zakończenia redukcji aż 80% tych którzy

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 11911| Data: 2010-09-23 19:00:42| Liczba SOGów: 22
  • PODSTAWOWE ELEMENTY TRENINGU!!!!DLA POCZATKUJĄCYCH!

    dobór i zestawienie ćwiczeń!!. chcąc skutecznie zwiększyć masę i siłę mięśni,trzeba trzeba starannie dobierać ćwiczenia mając na uwadzeto,ze nie wszystkie one równie dobrze nadają się do tego celu.ćwiczeń jest bardzo duzo,dlatego dla ułatwienia

    Odpowiedzi: 55| Ilość wyświetleń: 13546| Data: 2006-03-08 20:55:39| Liczba SOGów: 20
  • FBW DLA POCZĄTKUJĄCYCH (traktora i drsquata)

    atlasu na jednej sesji. chodzi po prostu o to, aby zaangażować całe ciało, można to uzyskać tylko i wyłącznie na ćwiczeniach ciężkich, złożonych typu przysiad, ciągi, wyciskania. ćwiczenia te nie działają tylko na uda, klatkę i plecy ale także

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 42721| Data: 2009-07-18 21:06:52| Liczba SOGów: 17
  • INFO DLA POCZĄTKUJĄCYCH!!!!

    1 2 serii rozgrzewkowych mniejszym ciężarem na daną partię mięśni zanim przejdziemy do właściwych serii danego ćwiczenia 3 delikatny streching z ogromnym naciskiem na delikatny to nie ma być rozciąganie tylko delikatne naciągnięcie. należy

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 26271| Data: 2008-04-30 18:07:29| Liczba SOGów: 27
  • [ART] Masa dla początkujących.

    nauki techniki podstawowych ćwiczeń i poznania choć w małym stopniu swojego organizmu i reakcji na niektóre ćwiczenia należy też dodać, ze fbw doskonale nadaje się na redukcję ponieważ zawarte w nim ćwiczenia złożone angażują do pracy dużą

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 9603| Data: 2010-11-11 00:02:41| Liczba SOGów: 16
  • System Weidera-Trening dla początkujących

    treningu w systemie weidera obejmuje 3 4 dni treningowe. w każdym dniu wykonuje się nie te same ,lecz różne ćwiczenia różnorodnośc ruchów wpływa korzystnie na rozwój mięśni, ich wielkość i siłe. system weidera umożliwia szybki rozwój

    Odpowiedzi: 83| Ilość wyświetleń: 56410| Data: 2002-07-09 23:06:03| Liczba SOGów: 25
  • TRENING DLA POCZĄTKUJĄCYCH SIŁACZY

    2005/20050429152048 westside barbell dla poczatkujacych #1 witam mlodych/poczatkujacych silaczy, przez juz jakis czas przebywania tu na forum zauwazylem

    Odpowiedzi: 71| Ilość wyświetleń: 61903| Data: 2005-04-29 15:20:48| Liczba SOGów: 12

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}