Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ćwiczenia dla bramkarza

Strona 6 z 2354

  • Dieta masowa dla "opornych"

    sztangi dbanie aby sesja treningowa była jak najbardziej intensywna i jak najkrótsza stosowanie w ćwiczeniach dużych ciężarów i małej liczby powtórzeń oraz umiarkowanych przerwach między seriami zadbanie o wystarczającą ilość

    Odpowiedzi: 233| Ilość wyświetleń: 199254| Data: 2007-02-07 23:27:55| Liczba SOGów: 157
  • ****FAQ - dla początkujących fakty nie mity*****

    czas zmienić rozpisany trening 11. które partie łączyć podczas treningu, a których nie 12. czym różnią się ćwiczenia izolowane od złożonych 13. jaka jest różnica w ćwiczeniach hantlami a sztangą 14. co jest lepsze, maszyny czy wolne

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 27625| Data: 2007-11-26 16:18:51| Liczba SOGów: 33
  • PH - alternatywa dla SAA

    lekarzem! ***************************************************** każdy, kto w ostatnich latach przeglądał pisma dla kulturystów, prawdopodobnie przeczytał coś o prohormonach. uznane za suplementy, które mogą podwyższyć poziom testosteronu i

    Odpowiedzi: 3000| Ilość wyświetleń: 203661| Data: 2008-08-10 14:57:36| Liczba SOGów: 132
  • Trening cykliczny dla figtera !!!

    ciała. jest wielu fighterów, którzy święcie wierzą w luźne ciężary, podczas gdy inni wolą tradycyjne metody, jak ćwiczenia na masę. i oba te podejścia wychowały odnoszących sukcesy fighterów. zaprzeczenie tego faktu to zwykła ignorancja. 2.

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 6073| Data: 2009-12-22 12:19:11| Liczba SOGów: 5
  • HST - Reaktywacja

    biorą tutaj mapk/erk, komórki satelitarne, czynnik wzrostu, wapń. mechaniczne obciążenie to nic innego jak ćwiczenia z ciężarami, które powodują obciążenie naszych mięśni, co prowadzi do ich wzrostu. b.silna kontra długotrwała/stopniowa

    Odpowiedzi: 189| Ilość wyświetleń: 31425| Data: 2009-06-16 12:08:42| Liczba SOGów: 44
  • TESTOSTERON - stymulacja PSYCHICZNĄ reakcją na trening i inne doświadczenia

    bez obsesyjnego trzymania się ilości powtórzeń. chcesz więcej powtórzeń masz od tego pozostałe, mniej siłowe ćwiczenia dla danej grupy, ewentualnie regresje ciężaru. 2 strach: ów pierwotna emocja świadczy najprawdopodobniej o tym ze twój poziom

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 8990| Data: 2008-10-10 17:28:28| Liczba SOGów: 30
  • [ART] Insulina dla 'laików'.

    podskórnego! tak więc w otyłości brzusznej tłuszcz trzewny może zostać w prosty sposób spalony czy to przez ćwiczenia czy tez przez odpowiednią dietę a najlepiej w połączeniu tych dwóch sposobów. [size=big][color=blue]happy end czyli

    Odpowiedzi: 48| Ilość wyświetleń: 6820| Data: 2013-11-30 18:10:24| Liczba SOGów: 16
  • [art] Split - partia 2x/tydzien. Dla początkujących i nie tylko...

    treningu ćwiczymy mięsnie które ze sobą współpracują. w przypadku zestawu a: zaczynamy od klatki. podczas ćwiczenia tej grupy mięśniowej pracują także barki no i w dużym stopniu tricepsy. po klatce robimy barki mamy już je wstępnie zmęczone

    Odpowiedzi: 531| Ilość wyświetleń: 159522| Data: 2008-06-13 22:45:22| Liczba SOGów: 156
  • Trening plyometryczny dla wszystkich !!!

    efekty ćwiczeń . jeżeli będziesz do tego podchodził na zasadzie „dobra spróbuje, może się uda , automatycznie ćwiczenia przez ciebie wykonywane będą niechlujne i niedokładne. pamiętaj więc: systematyczność, dokładność i wiara w siebie! 5

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 61085| Data: 2004-01-01 14:17:12| Liczba SOGów: 2
  • <<<<Zbiór wiadomosci dla początkujących>>>

    ćwiczeń na www. kulturystyka pl\ atlas żebyś wiedział jaki przyrząd do czego służy i jak wyglądają podstawowe ćwiczenia proponuję rozpocząć treningiem ogólnorozwojowym 2x w tygodniu. każdy trening poprzedź odpowiednią rozgrzewką. przygotuje cię to

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1346| Data: 2009-10-12 20:11:17| Liczba SOGów: 1
  • [art] ACT, czyli trening dla początkujących by georgu!

    założenie jest wykonać 12 powtórzeń, to ciężar powinien być taki, z którym damy rade zrobić 14 powtórzeń danego ćwiczenia opis przebiegu treningu! początkowo zaczynamy od wyrzej wymienionej rozgrzewki aerobowej. ustawiamy sobie stacje.

    Odpowiedzi: 200| Ilość wyświetleń: 218500| Data: 2007-09-08 19:25:15| Liczba SOGów: 166
  • PLYOMETRIA - KONCEPCJA TRENINGU. ĆWICZENIA. EXPLOZYWNOŚĆ I DYNAMIKA!

    na maszynie. zobacz: atlas ćwiczeń ] trening mięśni nóg [http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi.htm] te ćwiczenia obciążają i w konsekwencji wzmacniają: kości, staw kolanowy oraz biodrowy a te składniki pełnią dużą rolę w budowaniu

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 44951| Data: 2005-06-09 17:03:54| Liczba SOGów: 26
  • [art] Plany treningów i ćwiczenia z piłką (swiss ball) i hantelkami nie tylko

    poniższy artykuł przedstawia ćwiczenia z piłką swiss ball i sztangielkami, które można wykonywać w domu, mogą być one zarówno podstawa treningu jak i

    Odpowiedzi: 66| Ilość wyświetleń: 130331| Data: 2008-09-27 10:54:58| Liczba SOGów: 95
  • FAQ dla początkujących i nie tylko ;-)

    9. jak długie powinny być przerwy pomiędzy seriami to zależy od rodzaju treningu: trening masowy po ćwiczeniach izolowanych jednostawowych 1 1,5 min. po ćwiczeniach złożonych wielostawowych 2 2,5 min. trening siłowy 5

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 14457| Data: 2005-12-04 14:44:00| Liczba SOGów: 18
  • Plan treningu dla osób średniozaawansowanych - wersja utrudniona

    również wykonanie liny treningowej jak w tym artykule: [http://www.trec.com.pl/red/trening.html] niektóre ćwiczenia mają foty tutaj: [http://www.sfd.pl/plan_treningu_dla_os%c3%b3b_sredniozaawansowanych t407011.html] zaczynamy:

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 2969| Data: 2009-07-04 10:46:10| Liczba SOGów: 3
  • [ART] Kulisy Dopingu - dla młodych i sezonowców

    dlaczego sterydy rodzą agresję smutne oczy bartka bezwiednie wpatrują się w ścianę. jej szara, przybrudzona powierzchnia bezlitośnie uświadamia mu, że jego życie już nigdy nie będzie normalne i szczęśliwe. a przecież nie tak dawno miał cudowne

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 2281| Data: 2010-04-17 21:02:22| Liczba SOGów: 4
  • FBW i split dla początkujących.

    w danym momencie, na danym poziomie wytrenowania,ogromna liczba osób gubi się we wszystkim, jak dobrać ćwiczenia i ich ilość, liczbę serii, powtórzeń. z tego co zauważyłem do tych planów przyległy dwie łatki: fbw to tylko trening na początek

    Odpowiedzi: 49| Ilość wyświetleń: 37560| Data: 2012-01-08 20:15:22| Liczba SOGów: 31
  • Psychologia Odchudzania dla początkujących cz.I

    piszę „tak jakby do pań, ale panowie też mogą się czegoś dowiedzieć odchudzanie z psychologicznego punktu widzenia dla początkujących redukcja nie wychodzi lub ma krótkotrwałe rezultaty jeśli: 1.używamy wszelkiego rodzaju wspomagaczy

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 24230| Data: 2010-09-22 09:44:52| Liczba SOGów: 133
  • 51 porad dla początkujacych

    1. klatka piersiowa nie reaguje na żadne ćwiczenie ławkę pochyłą ustawioną pod kątem 20 25 stopni zastąp ćwiczeniami na płaskiej ławeczce przez 2 3 tygodnie, utrzymując obciążenie na mniej więcej tym samym poziomie. następnie

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2905| Data: 2008-10-31 18:31:19| Liczba SOGów: 10
  • małe kompendium DLA KAŻDEGO

    kataboliczny. zachwianie równowagi oznacza zboczenie z drogi prowadzącej do sukcesu. stretching delikatne ćwiczenia rozciągające mają korzystny wpływ na procesy regeneracyjne. zwiększa się przepływ krwi przez mięśnie, co pozwala szybciej

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 9589| Data: 2005-04-05 22:10:41| Liczba SOGów: 5

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}