Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ćwiczenia dla bramkarza

Strona 6 z 2330

  • "WSZECHSTRONNOŚĆ" DLA POCZĄTKUJĄCYCH

    jasiaka: wszechstronność ***************** ćwiczenia z obciążeniem mają na celu wszechstronny rozwój masy mięśniowej i siły oraz kształtowanie proporcjonalnej sylwetki. jak wykazały

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 38337| Data: 2002-07-05 13:54:38| Liczba SOGów: 41
  • Trening siłowy dla początkującej Lady :-)

    hantli stojąc na barki 7 uginanie przedramion biceps 8 wyciskanie francuskie stojąc triceps 1. ćwiczenia wykonujemy 3 razy w tygodniu, co drugi dzień, czyli a, wolne/aero, b, wolne/aero, a, wolne/aero, b, itd 2. trening zawsze

    Odpowiedzi: 375| Ilość wyświetleń: 165422| Data: 2011-09-29 10:54:30| Liczba SOGów: 46
  • PROPOZYCJA TRENINGU DLA POCZĄTKUJĄCYCH

    chcemy osiągnąć:korekta sylwetki,ogólna wytrzymałość i sprawność fizyczna.stosownie do tego dobieramy odpowiednie ćwiczenia i planujemy poszczególne stacje ,czyli stanowiska do ćwiczeń z doborem właściwego sprzętu,obciążeń,przerw

    Odpowiedzi: 816| Ilość wyświetleń: 627584| Data: 2002-02-01 11:24:35| Liczba SOGów: 242
  • Ćwiczenia na talię osy dla wszystkich...artykuł

    warto to wiedzieć, gdyż ćwicząc będziecie mogły skoncentrować się na obciążaniu właśnie tych mięśni. ćwiczenia na talię osy najlepiej wykonywać 2 razy dziennie, zaraz po wstaniu, i zaraz przed pójściem spać. wynika to z różnicy wzrostów rano i

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 35885| Data: 2007-06-09 20:26:54| Liczba SOGów: 1
  • Vince Gironda

    okładkowe. do tego konkursu przygotowywał się nadzwyczaj solidnie przez pełnych 8 miesięcy. poszczególne ćwiczenia dla góry klatka piersiowa, obręcz barkowa, ramiona wykonywał w 10 seriach po 10 ruchwów, a dla dołu nogi i brzuch w 10

    Odpowiedzi: 67| Ilość wyświetleń: 29758| Data: 2002-08-14 14:03:39| Liczba SOGów: 4
  • Korzyści jakie niesie ze sobą uprawianie sportu

    gorsza są najbardziej narażeni na plagę społeczeństwa na choroby cywilizacyjne. już jednorazowe wykonanie ćwiczenia wywiera określony wpływ na organizm, jednak aby ciało zaczęło poprawnie i bez zarzutu funkcjonować, trening musi być

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 17792| Data: 2003-12-07 23:37:26| Liczba SOGów: 3
  • Ćwiczenia stosowane w treningu wyciskania

    /20030122190536 chciałbym przedstawić wam ćwiczenia pomocnicze stosowane w trójboju siłowym w treningu wyciskania leżac.większośc z tych ćwiczeń jest wam na pewno

    Odpowiedzi: 104| Ilość wyświetleń: 77745| Data: 2003-01-22 19:05:36| Liczba SOGów: 34
  • Ćwiczenia na wyskok

    bardzo ważne ćwiczenie wzmacnające łydkę, poprawiające w dużym stopniu wyskok z jednej nogi. do wykonania tego ćwiczenia potrzebny jest bloczek/podstawka o wysokości ok 15cm może być schodek . istnieją dwie wersje wznoszenia łydek: jednonóż i

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 57984| Data: 2005-09-06 21:16:45| Liczba SOGów: 1
  • dwugłowe uda - ćwiczenie dla osób nie posiadająchych sprzętu!

    do swoich możliwości zaproponowany przez michaila plan act. z myślą o nich postanowiłem przedstawić pewne ćwiczenia które każdy może wykonać w domu nie posiadając żadnego sprzętu. ćwiczenia tego nie ma w atlasie ćwiczeń, więc mimo tego że pewnie

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 20200| Data: 2007-07-14 00:22:09| Liczba SOGów: 11
  • Wzrost mięśni - dla początkujących

    wystarczający czas regeneracji progresja dostępność białek budulcowych obciążenie używane w wykonywanych ćwiczeniach jest niezwykle istotnym czynnikiem decydującym o wzroście mięśni lub jego braku. minimalne obciążenie które jest w stanie

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 36270| Data: 2004-04-14 12:04:23| Liczba SOGów: 9
  • ćwiczenia rano na czczo czy wieczorem?

    diety zaczęłam chodzić na abt, step i aerobik 3 razy w tygoodniu. w sierpniu zrezygnowałam z zapisania się na ćwiczenia i chciałabym ćwiczyć samodzielnie w domu. mam do dyspozycji orbitrek, hantelki 2x0.9kg i bujawkę do brzuszków :d mój plan

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 29010| Data: 2004-08-01 14:22:37| Liczba SOGów: 0
  • okrągłe plecy 25-latek - da się coś zrobić?

    jest też inna ciekawa książka album zestaw ćwiczeń: atlas ćwiczeń korekcyjnych s. owczarek.pdf są podane ćwiczenia dla konkretnej wady.. ale do rzeczy! mam 25 lat. w wieku 20 21 lat ćwiczyłem boks i uczyłem się postawy bokserskiej

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 30544| Data: 2007-07-06 14:21:40| Liczba SOGów: 1
  • cwiczenia ujędrniające i powiekszające piersi

    piersiowej to powoduje zanik „piersi na rzecz mięśni 3 . jest to teoria wyjątkowo błędna, ponieważ istnieją ćwiczenia które wręcz maja zbawienny wpływ na kobiece piersi. ważne jest to, że należ pamiętać o tym, że kobieta ma inna budowę ciała i

    Odpowiedzi: 76| Ilość wyświetleń: 202408| Data: 2003-08-21 21:34:00| Liczba SOGów: 14
  • ***TRENING DLA PRZYSZŁYCH ŻOŁNIERZY***

    bez obciążenia na max możliwość powtórzeń. 4. wiosłowanie sztangielka 4 5 * 4 6 powt klasyczne cieżkie ćwiczenia wersja z oparciem kolana o ławeczke. chce tu widzieć potężne ciężary. nie głaskać się. 5a. military push press z wybiciem

    Odpowiedzi: 59| Ilość wyświetleń: 55115| Data: 2009-01-07 22:03:26| Liczba SOGów: 23
  • [art] WODYNowy plan schodkowy by georgu- Trening dla zaawansowanych i nie tylko

    wodynowy plan schodkowy jest to makrocykl, ktory ma na celu rozwijanie masy miesniowej oraz sily . polecany jest on dla poczatkujacych minimum starzu 0,5 roku , jak i dla zaawansowanych autor ukladal go sobie majac ~8lat starzu nie pamietam

    Odpowiedzi: 158| Ilość wyświetleń: 19958| Data: 2007-09-18 20:04:40| Liczba SOGów: 25
  • Plan ćwiczeń dla absolutnie "zielonego"

    nie miałem nic wspólnego. przez 4 miesiące tylko, co wieczór robiłem sobie dosyć lekkie i niezbyt wymagające ćwiczenia takie jak pompki na przykład tak btw niezbyt skrupulatnie je wykonywałem . ćwiczenia te wykonywałem tylko, dlatego że przez zimę

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 25748| Data: 2005-04-08 21:13:09| Liczba SOGów: 0
  • Dla nowych na silce

    wazna jest regeneracja i ze należy 8h snu zapewnic organizmowi. stefan wie ze alkohol nie sprzyja cwiczenia na silowni dlatego ogranicza picie alkoholu ale wie ze jak czasami cos wypije to od razu nie umrze wiec pije z glowa przed melanzem je cos

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 65566| Data: 2005-06-05 13:43:36| Liczba SOGów: 79
  • Plan Treningowy dla poczatkujcych etap pierwszy

    rozgrzewka powinna składać się z trzech części: część pierwsza to wstęp do rozgrzewki. powinien obejmować ćwiczenia krążeniowe ogólne, jak np. rower stacjonarny, bieżnia, stepper, bieg w miejscu, skakanka, itp. celem tej części rozgrzewki jest

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 42407| Data: 2007-01-26 11:25:45| Liczba SOGów: 12
  • [art] ACT, czyli trening dla początkujących by georgu!

    założenie jest wykonać 12 powtórzeń, to ciężar powinien być taki, z którym damy rade zrobić 14 powtórzeń danego ćwiczenia opis przebiegu treningu! początkowo zaczynamy od wyrzej wymienionej rozgrzewki aerobowej. ustawiamy sobie stacje.

    Odpowiedzi: 198| Ilość wyświetleń: 214304| Data: 2007-09-08 19:25:15| Liczba SOGów: 166
  • Trening siłowy dla początkujących - zestaw ćwiczeń

    przedstawić wam kilka podstawowych ćwiczeń przeznaczonych dla osób rozpoczynających swoją przygodę z siłownią i ćwiczeniami siłowymi lub dla tych, którzy traktują ćwiczenia z obciążeniem jako rekreację i uzupełnienie lub dodatek do innego rodzaju

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 31558| Data: 2011-11-29 17:50:57| Liczba SOGów: 11

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}