Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ile wazy seler

Strona 72 z 316

  • 320 gram wody ile to szklanek

    320 gram wody ile to sziklanek

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 2664| Data: 2012-05-25 16:30:58| Liczba SOGów: 0
  • ile odszkodowania??

    chcialbym sie dowiedziec ile dostane odszkodowania bo ostatio dostalem pilka na boisku w palca i sciegna sie pozrywaly i palec byl zlamaqny mialem operacje i wsadzili mi drucik laczacy sciegna z koscia aby sie zroslo teraz mam gips na 15 dni a

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 2656| Data: 2007-08-29 17:26:19| Liczba SOGów: 0
  • ile deki na pierwszy cykl

    mam pytanie ile potrzebuje deca-durabolinu (strzaly po 50 ml) i ile winstrolu(strzaly).bedzie to moj pierwszy cykl i nie wiem ile tego potrzebuje,dodam ze mam zamiar zrobic 8-10 tygodnowy cykl.mam 20 lat 172cm 70kg cwicze z malymi przerwami okolo

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2653| Data: 2003-05-31 14:41:28| Liczba SOGów: 2
  • ile powinienem wazyc...? WAZNE

    potrzebuje takiej tabeli w ktorej jest napisane ile powinienem wazyc w tym wieku w takim wzroscie, wiecie o co mi chodzi? nadwaga i niedowaga cops takiego...

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2653| Data: 2005-04-25 21:41:20| Liczba SOGów: 0
  • ile czasu schodzi wam trening

    chciałem się zapytac ile wam czasu schodzi trening klata+triceps lub plecy+biceps bo mi klata i triceps schodzi prawie 2 godziny dokładnie 1.50 min a czytałem że trening nie powinien przekraczac 1.30 min no i tu moje pytanie czy to nie za długo i

    Odpowiedzi: 41| Ilość wyświetleń: 2651| Data: 2011-03-07 15:58:55| Liczba SOGów: 1
  • olej lniany - gdzie kupić i za ile?

    siema! sluchajcie w ktorym z marketów (mam na myśli te większe dostępne praktycznie w każdym dużym mieście) znajdę olej lniany nieoczyszczony (o wysokiej zawartosci omega3) w rozsądnej cenie?

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2651| Data: 2013-04-18 15:11:25| Liczba SOGów: 2
  • -= meta - jak i ile wziasc ?? =-

    czesc jestem od wczoraj dopiero w tym dziale i chcialem sie poradzic, bo nie jestem jeszcze w pelni obeznany w sprawie metanabolu ile i jak wziasc na poczatek bo nigdy nic nie bralem tylko 2 cykle kreatyny odbylem. na silke chodze dopiero rok,

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 2648| Data: 2002-06-05 17:14:55| Liczba SOGów: 2
  • REDUKCJA - Ile uciąć W i T ile dodać B

    witam was. mam takie pytanie.

    ważyłem 74kg dołożyłem ilość kcal żeby dobić do 80kg
    udało się jednak nie powiem 6pack-a już słabo widać...

    współczynnik bmr 1923.34
    aby utrzymać wagę
    kalorie 2981.18
    węglowodany 55%

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 646| Data: 2014-02-16 09:06:23| Liczba SOGów: 1
  • Jakie ćwiczenia ? Ile seri? Ile powtórzeń ?

    jakie ćwiczenia robić mając do dyspozycji tylko hantle.
    mam 15 lat
    waga 61kg
    wzrost 180cm
    co jeść żeby zwiekszyć mase?
    i jak oceniacie moje dotychczasowe efekty ?

    [img width=600

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 646| Data: 2016-01-13 17:48:01| Liczba SOGów: 0
  • Ile serii?

    witam ,ile serii trzeba wykonywac na klate, i bicpes jezeli trenuje sie na mase?


    pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2644| Data: 2003-09-13 09:41:54| Liczba SOGów: 2
  • Wzrost ile jeszcze urosne?

    wiem ze wielokrotnie temat ten byl zakladany na forum przez innych uzytkownikow lecz pragne zalozyc go ponownie. mam 15 lat i 173 cm wzrosu , i codziennie nurtuje mnie jedna pyanie czy duzo jeszce urosne. moi koledzy przez ostatnie wakacje bardzo

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2643| Data: 2005-10-14 17:22:14| Liczba SOGów: 0
  • Szpagat.Ile jeszcze?

    co sądzicie o tym planie treningowym na szpagat???
    1. rozgrzewka

    przed przystąpieniem do ćwiczeń właściwych - rozciągających należy dokładnie rozgrzać mięśnie!!! rozgrzewka jest kluczowym elementem we wszelakim treningu a szczególnie

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 2643| Data: 2009-01-03 12:21:55| Liczba SOGów: 0
  • Ile dziennie kosztuje twoja dietka?

    tak mniejwiecej ile kosztuja wasza dietka? jak mozecie to odrazu wpisujcie bilans, ile ww,b,t,kalorii i czy z suplementami czy nie.

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 2639| Data: 2008-02-09 14:34:17| Liczba SOGów: 0
  • Ile aerobów i jaki trening na zachowanie masy/redukcje tłuszczu

    jak w temacie wiem że wszystkiego nie można miec ale troche mi sie bebzon zatłuścił. jadę juz rok treningami na mase i dietą, są efekty, ale kupiłem mono

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 2638| Data: 2008-05-15 00:08:22| Liczba SOGów: 0
  • ile wody?

    ile wody mam pic na kreatynie, zeby nie bylo za duzo?
    waze 85kg

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2636| Data: 2004-08-06 12:15:13| Liczba SOGów: 1
  • Ile tabletek należy zjeść na pierwszy cykl kreatynowy

    witam chciałbym zacząć swój pierwszy cykl na mono olimp moje pytanie to ile tabletek należy zjeść na pierwszy cykl kreatynowy oraz jak je dawkować żeby był najlepszy efekt i z czym jeść je pozdro

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2634| Data: 2009-06-26 21:20:39| Liczba SOGów: 0
  • Drązek-ile uwisicie??

    jestem ciekaw ile uwisicie na drazku bez zadnego ciezaru?? było takie zadanie w nieustraszoneych i niezadobrze im to wyszło bo mieli niduzo powyzej mnimuty najlepsi.

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 2634| Data: 2005-05-31 19:44:50| Liczba SOGów: 1
  • Ile kosztuje

    ile kosztuje glukoza w marketach?? i ile mam zjeść tej glukozy po treningu i w jakim czasie po nim??

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2629| Data: 2004-09-09 21:40:18| Liczba SOGów: 0
  • Ile to jest 5 g kreatyny vitala? Please HELP?

    zakupiłem sobie 300g kreatyny vitalmaxa ale tam nie ma zadnej miarki tylko jest napisane ze płaska łyżeczka od herbaty ;] ale przecież łyżeczki do herbaty sa rózne jedna moze mieć 3 g a druga 7 i skad mam wiedzieć ile mam wziąść? ma ktos moze miarke

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2629| Data: 2007-12-27 13:28:34| Liczba SOGów: 0
  • Ile bierzecie na biceps?

    ja 35-40, ale ostatnio miałem sporą przerwę.

    mateusz pazdan
    administrator

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2627| Data: 2002-03-15 03:45:53| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}