logo
zamknij zamknij

wypychanie ciężaru

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 553

0 5 0
napisał(a)
kroma1
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Wiek 116 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3152
Chciałbym się zapytać o wypychanie ciężaru nogami na suwnicy . Czy nogi powinno się prostować do końca bo słyszałem , że jest to nardzo kontuzjogenne a i tak nic nie daje. Podobno lepiej jest zostawiać nogi nie dokońca wyprostowane ?
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Szacuny 2211 Napisanych postów 48307 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 266255
prostujesz tak, by nie blokować nóg w kolanach.

pzdr/

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1620 Napisanych postów 41820 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 316572
Jak mówi koniu jest git

Spróbuj sam jak wyprostujesz do końca nogi i zblokujesz je w kolanach to sam odczujesz dyskomfort , ja odczuwam .

To sobie wyobraź co takie wypychanie może zrobić ze stawami kolanowymi jeśli będziesz miał założony ciężar choćby 100 kg

Ps poczytaj w atlasie ćwiczen jest ładnie opisane to ćwiczenie

pozdro

Zmieniony przez - rion10 w dniu 2008-04-14 08:22:31

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Poczatkujacy 44 latek jakie cwiczenia i jaka czestotliwosc?

Następny temat

ilosc powtorzen

Androgeny, wyniki sportowe i paszport biologiczny

Powiedziała TAK!

Porusz swoje łydki - strategie wspomagające rozwój łydek

Czym się kierować wybierając trenera personalnego?

TOP 10 fitnessek z Instagrama

Najlepszy wędkarz w branży fit

Mini cut-sposób na czystą masę mięśniową

Leksykon suplementacji: ZMA