Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 23327 razy
  • Autor

    wiosłowanie sztangą-jak to wygląda

  • nosikamyk
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 49
    • Na forum: 12 lat
    • LPA: 3201

    Wysłano 28 lutego 2002 19:16

    zgłoś naruszenie

    Jak w temacie, czyli jak wygląda i jak należy robić wiosłowanie ze sztangą... Chodzi mi o to cwicz. na plecy (tak dla upewnienia bo sam nie wiem czy dobrze kojarze)

    no a jak
  • Wysłano 01 marca 2002 08:39

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • TOPOR
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1259
    • Na forum: 12 lat
    • Trenuje: 22
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 9966
    • Status:Specjalista

    Wysłano 01 marca 2002 08:39

    zgłoś naruszenie
    Kojarzysz dobrze , ale spokojnie.Jezeli jesteś początkujący to narazie zapomnij o tym ćwiczeniu jest zbyt ciężkie do wykonania ( poprawnie )technicznie.Żle wykonane tzn. pod złym kątem może prowadzić do kontuzji kręgosłupa ,a poza tym nie podziałać w całości na plecy obciążając zbytnio tył barku i czasami nawet bicep ( są też tacy co tak mają ).Ćwiczenie wygląda tak:stajesz w pozycji tzw. kaczy kuper i podciągasz sztangę mniej więcej do linii pasa ( ja tak robię )pod katim kątem abyś czuł mięśnie pleców.W/g mnie prawidłowo wykonane to ćwiczenie uaktywni i napompuje czwórkę pleców i najszerszy ( ja tak mam ).Można to jeszcze wykonać na specjalnie ustawionej sztandze prostopadle do ciebie przechodzącej pod nagami ( stosuje się też różne szerokości uchwytów)narazie atlasic i dużo grzbietu żeby przygotować się do takich jak to ćwiczeń i nietylko ( martwy ciąg przysiady itp. ).

  • ZASŁUŻONY
    Michail
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 48745
    • Wiek: 40 lat
    • Na forum: 12 lat
    • Trenuje: "Oczko"...27 września mija...21 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 91090
    • Status:Ekspert

    Wysłano 01 marca 2002 12:52

    zgłoś naruszenie
    Witaj.
    Proponuję wypełnij profil-łatwiej będzie Ci pomóc.Jeśli jesteś początkujacy to polecam na początek trening ACT-jest w archiwum.Pozdro.

    Pozdrawiam wszystkich ambitnych
    "Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
    Michail
    PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
    ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473
  • marcopolo
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 858
    • Na forum: 12 lat
    • LPA: 6210

    Wysłano 01 marca 2002 13:33

    zgłoś naruszenie
    Najwazniejsze zebys podczas wiosłowania patrzył przed siebie
    a nie pod nogi -patrzac przed siebie nie bedziesz robił kociego grzbietu który grozi urazem .Jak zachowasz poprawna technike i beda cie na drugi dzien bolaly m*********ecow znaczy ze jest ok!!!

    marcopolo

    Zmieniony przez - Marcopolo w dniu 2002-03-01 13:34:38
    marcopolo
  • nosikamyk
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 49
    • Na forum: 12 lat
    • LPA: 3201

    Wysłano 01 marca 2002 17:21

    zgłoś naruszenie
    Dzięki, profil już poprawiłem, szczerze mówiąc nie wiedziałem o nim [:>]. Ale nic, z waszych postow wynika, ze pozycja taka jak przy podciaganiu sztangi w opadzie, ale co z tym wioslowaniem:/ Czy poradzicie cos na ramionka, bo jak widac u mnie z tym szczegolnie cienko

    no a jak
  • ZASŁUŻONY
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 48745
    • Wiek: 40 lat
    • Na forum: 12 lat
    • Trenuje: "Oczko"...27 września mija...21 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 91090
    • Status:Ekspert

    Wysłano 01 marca 2002 17:50

    zgłoś naruszenie
    Podciąganie w opadzie to właśnie "wiosłowanie"-ale na razie może sobie odpuść-proponuje ćwiczenia na wyciągach-moze soróbuj taki zestaw na grzbiet:
    -podciąganie na drążku szroki uchwyt(nachwytem)-3-4 serie x do oporu
    -przyciąganie w siadzie płaskim rączki dolnego wyciągu(wąski uchwyt równoległy)3-4 serie x8-12 powt.
    -sciąganie szeroko drążka wyciągu do karku(lub do klatki)-3-4 seriex8-12 powt.
    -"szrugsy"-unoszenie barków do uszu w staniu ze sztangielkmi lub sztangą-3-4 serie x 12-15 powt.
    Kiedy Twoje plecy będą odpowiednio mocne możesz przejść do ćwiczen w opadzie tułowia-wcześniej nie ma sensu-i tak trudno będzie Ci zachować technike,a wykonywanie tych ćwiczen nieprawidłowo powoduje odwrotne skutki-mało,że nie rośniesz,to jeszcze nabawisz sie kontuzji.Pozdro/

    Pozdrawiam wszystkich ambitnych
    "Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
    Michail
    PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
    ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473
  • nosikamyk
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 49
    • Na forum: 12 lat
    • LPA: 3201

    Wysłano 01 marca 2002 18:23

    zgłoś naruszenie
    Witam i dzieki
    Jest mały problem, cwicze w domowej silce i nie mam wyciagu, tylko wolne ciezary. Co bys mi poradzil?
    Na razie robie tylko podciaganie sztangielki w opadzie w oparciu o lawke i sztanga w opadzie, do tego jeszcze troch przez martwy i przysiad. Staram sie dawac na malych ciezarach zeby wyrobic technike.

    Pozdrawiam

    no a jak
  • ZASŁUŻONY
    Michail
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 48745
    • Wiek: 40 lat
    • Na forum: 12 lat
    • Trenuje: "Oczko"...27 września mija...21 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 91090
    • Status:Ekspert

    Wysłano 02 marca 2002 18:17

    zgłoś naruszenie
    Witaj-to masz mały kłopot-powinieneś sie jednak postarać przynajmniej o drążek do podciągania.Samymi podciąganiami w opadzie owszem można trenować plecy,ale nie jest to najlepszy wariant na dłuższą metę.Na razie spróbuj urozmaicic trening:
    -podciąganie w opadzie(wiosłowanie)nachwytem(ze zmienną szerokością)
    -podciąganie w opadzie(wiosłowanie)podchwytem(na szrokość barków-może być sztanga łamana,ale jeśli nie masz to prost)-3-4 serie
    -podciąganie sztangielki w opadzie-3-4 serie(gryfik równolegle do ciała)
    -szrugsy(sztanga/sztangielki)-3-4 serie
    Niewiele da się wyczarować (oczywiście sensownego)bez dodatkowego sprzętu-choćby drążka(dale na prawdę wiele).
    Pozdro.

    Pozdrawiam wszystkich ambitnych
    "Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
    Michail
    PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
    ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473
  • nosikamyk
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 49
    • Na forum: 12 lat
    • LPA: 3201

    Wysłano 03 marca 2002 00:22

    zgłoś naruszenie
    Dzięki
    Twoje rady na pewno wykorzystam i to od nastepnego treningu .
    Pozdrawiam



    no a jak
  • radosuaf
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 10253
    • Wiek: 34 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: znikomy
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 42778

    Wysłano 09 kwietnia 2008 10:02

    zgłoś naruszenie
    Nie wyzywajcie mnie za odkopanie, nie widzę sensu zakładania nowego tematu...
    Czy taka technika z podnoszeniem z podłogi jest OK?








    Zmieniony przez - radosuaf w dniu 2008-04-09 10:02:46
  • bic44
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 22449
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Trenuje: od 2005
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 90185

    Wysłano 09 kwietnia 2008 11:16

    zgłoś naruszenie
    inna wersja ćwiczenia poprostu

    choć odkładanie stosuje sie raczej przy dużych ciężarach, a przy tym pochyleniu raczej ciężko operować z max cięzarami,dlatego raczej mija się to z celem,chyba że ktos ma bardzo mocne prostowniki

    osobiście odkładanie -wiosło półsztangą na max ciężarach

    oburącz natomiast bez zatrzymania ruchu
    a dla większych cięzarów mniejsze pochylenie.