logo
zamknij zamknij

wiosłowanie sztangą-jak to wygląda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 26272

0 5 0
napisał(a)
nosikamyk
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3201
Jak w temacie, czyli jak wygląda i jak należy robić wiosłowanie ze sztangą... Chodzi mi o to cwicz. na plecy (tak dla upewnienia bo sam nie wiem czy dobrze kojarze)

no a jak

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TOPOR
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1259 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9966
Kojarzysz dobrze , ale spokojnie.Jezeli jesteś początkujący to narazie zapomnij o tym ćwiczeniu jest zbyt ciężkie do wykonania ( poprawnie )technicznie.Żle wykonane tzn. pod złym kątem może prowadzić do kontuzji kręgosłupa ,a poza tym nie podziałać w całości na plecy obciążając zbytnio tył barku i czasami nawet bicep ( są też tacy co tak mają ).Ćwiczenie wygląda tak:stajesz w pozycji tzw. kaczy kuper i podciągasz sztangę mniej więcej do linii pasa ( ja tak robię )pod katim kątem abyś czuł mięśnie pleców.W/g mnie prawidłowo wykonane to ćwiczenie uaktywni i napompuje czwórkę pleców i najszerszy ( ja tak mam ).Można to jeszcze wykonać na specjalnie ustawionej sztandze prostopadle do ciebie przechodzącej pod nagami ( stosuje się też różne szerokości uchwytów)narazie atlasic i dużo grzbietu żeby przygotować się do takich jak to ćwiczeń i nietylko ( martwy ciąg przysiady itp. ).
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj.
Proponuję wypełnij profil-łatwiej będzie Ci pomóc.Jeśli jesteś początkujacy to polecam na początek trening ACT-jest w archiwum.Pozdro.

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
marcopolo
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 858 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6210
Najwazniejsze zebys podczas wiosłowania patrzył przed siebie
a nie pod nogi -patrzac przed siebie nie bedziesz robił kociego grzbietu który grozi urazem .Jak zachowasz poprawna technike i beda cie na drugi dzien bolaly miesnie plecow znaczy ze jest ok!!!

marcopolo

Zmieniony przez - Marcopolo w dniu 2002-03-01 13:34:38

marcopolo

napisał(a)
nosikamyk
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3201
Dzięki, profil już poprawiłem, szczerze mówiąc nie wiedziałem o nim [:>]. Ale nic, z waszych postow wynika, ze pozycja taka jak przy podciaganiu sztangi w opadzie, ale co z tym wioslowaniem:/ Czy poradzicie cos na ramionka, bo jak widac u mnie z tym szczegolnie cienko

no a jak

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Podciąganie w opadzie to właśnie "wiosłowanie"-ale na razie może sobie odpuść-proponuje ćwiczenia na wyciągach-moze soróbuj taki zestaw na grzbiet:
-podciąganie na drążku szroki uchwyt(nachwytem)-3-4 serie x do oporu
-przyciąganie w siadzie płaskim rączki dolnego wyciągu(wąski uchwyt równoległy)3-4 serie x8-12 powt.
-sciąganie szeroko drążka wyciągu do karku(lub do klatki)-3-4 seriex8-12 powt.
-"szrugsy"-unoszenie barków do uszu w staniu ze sztangielkmi lub sztangą-3-4 serie x 12-15 powt.
Kiedy Twoje plecy będą odpowiednio mocne możesz przejść do ćwiczen w opadzie tułowia-wcześniej nie ma sensu-i tak trudno będzie Ci zachować technike,a wykonywanie tych ćwiczen nieprawidłowo powoduje odwrotne skutki-mało,że nie rośniesz,to jeszcze nabawisz sie kontuzji.Pozdro/

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
nosikamyk
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3201
Witam i dzieki
Jest mały problem, cwicze w domowej silce i nie mam wyciagu, tylko wolne ciezary. Co bys mi poradzil?
Na razie robie tylko podciaganie sztangielki w opadzie w oparciu o lawke i sztanga w opadzie, do tego jeszcze troch przez martwy i przysiad. Staram sie dawac na malych ciezarach zeby wyrobic technike.

Pozdrawiam

no a jak

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj-to masz mały kłopot-powinieneś sie jednak postarać przynajmniej o drążek do podciągania.Samymi podciąganiami w opadzie owszem można trenować plecy,ale nie jest to najlepszy wariant na dłuższą metę.Na razie spróbuj urozmaicic trening:
-podciąganie w opadzie(wiosłowanie)nachwytem(ze zmienną szerokością)
-podciąganie w opadzie(wiosłowanie)podchwytem(na szrokość barków-może być sztanga łamana,ale jeśli nie masz to prost)-3-4 serie
-podciąganie sztangielki w opadzie-3-4 serie(gryfik równolegle do ciała)
-szrugsy(sztanga/sztangielki)-3-4 serie
Niewiele da się wyczarować (oczywiście sensownego)bez dodatkowego sprzętu-choćby drążka(dale na prawdę wiele).
Pozdro.

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
nosikamyk
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3201
Dzięki
Twoje rady na pewno wykorzystam i to od nastepnego treningu .
Pozdrawiam

no a jak

napisał(a)
radosuaf
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 10257 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 42823
Nie wyzywajcie mnie za odkopanie, nie widzę sensu zakładania nowego tematu...
Czy taka technika z podnoszeniem z podłogi jest OK?






Zmieniony przez - radosuaf w dniu 2008-04-09 10:02:46

Półmaraton w 1:57:11! :)

napisał(a)
bic44
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 22971 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 91855
inna wersja ćwiczenia poprostu

choć odkładanie stosuje sie raczej przy dużych ciężarach, a przy tym pochyleniu raczej ciężko operować z max cięzarami,dlatego raczej mija się to z celem,chyba że ktos ma bardzo mocne prostowniki

osobiście odkładanie -wiosło półsztangą na max ciężarach

oburącz natomiast bez zatrzymania ruchu
a dla większych cięzarów mniejsze pochylenie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kilka pytan o brzuchu, kosciach, rozstępach i rzezbie

Następny temat

jak na masę?

Cardio na masie - czy to ma sens?

Redukcja czy masa - co wybrać na początek?

Paweł Sawicki - ocena sylwetki

Okno anaboliczne

10 właściwości zdrowotnych imbiru

Leksykon suplementacji: Ashwagandha

Leksykon suplementacji: GABA

Dieta 1200 kcal: jej skuteczność oraz skutki zdrowotne