Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat: Treść:
Temat został odczytany 354 razy
słowa kluczowe: wielka  prośba 
Autor

wielka prośba

majak01

Wysłana - 15 maja 2006 20:14    Edytuj Cytuj

Sprawdź swoje BMI

Prosze niech mi ktoś ułoży diete!!! jestem w tym zupełnie zielony i sam nie dam rady. Jestem ektomorfikiem czy jakoś tak sie to nazywa (mam ta najszczuplejsza budowe ciala). wiem ze to śmieszne ale waże 73kg przy 194cm i koniecznie chce zdobyc mase i to konkretna. Na silke chodze od 4 miesiecy i przez ten czas zyskałem 5kg na masie glownie dzieki geinerowi. prosze o pomoc, please

umiesz liczyc??licz na siebie-twoje szczęście innych jepiie

Spec SFD Odżywki i suplementy

Wysłana - 15 maja 2006 20:18 
W większości przypadków polecamy:

Olimp - Thermo Speed Extreme Mega Caps

CENA: 45.00zł
Optimum - Whey Gold Standard 100%

CENA: 199.00zł
Ultralife - Nox pump xtreme

CENA: 5.00zł

sprawdź pozostałe odżywki,  odżywki białkowe,  odżywki na masę

Charon ZASŁUŻONY

Wysłana - 15 maja 2006 20:18    Edytuj Cytuj

Beatus, qui prodest, quibus potest
Ekspert -

majak01

Wysłana - 15 maja 2006 22:24    Edytuj Cytuj
nie dam radyyy- błagam pomóżcie mi!!! staralem sie ułozyc tą dietę ale nie umiem :( . Przeglądałem podobne tematy ale nigdzie nie znalazlem żadnej diety o podobnym zapotrzebowaniu.
obliczylem ze potrzebne mi 146g bialka, 438 g W, i 109g tluszczy dzennie (w kaloriach: 584 B; 1752 W, 981 T)z tego wychodzi mi 3317kalorii, a dodajac dodatkowe 500- 3817. Niech mi ktoś pomoże-BŁAGAMMM.na siłke chodze 3 razy w tyg. co dziennie robie "6 weidera " i chodze do szkoly. Jeszcze raz prosze o pomoc

coverley

Wysłana - 15 maja 2006 22:42    Edytuj Cytuj
nikt nie ulozy ci tutaj diety, trzeba sie samemu uczyc, taka dieta na mase dla ektomorfika to banalna sprawa wiec sie nie len tylko ukladaj, a jak chcesz zeby ktos ci ulozyl to smaruj do dietetyka plac i bedziesz mial diete

majak01