SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

w końcu zabrać się do roboty- bez sciemy!

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 702

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 69
Czesc!

Potrzebna pomoc ;) mam nadzieję ze ją tu znajdę bo widze jak wiele dziewczyn sprowadzacie na dobrą droge, wiele takich jak ja czytaj : naiwnie wierzących w diety cud. Oczywiscie rozmuiem ze masa pracy głownie przede mna a wy mozecie jedynie mną "pokierować" ale i za to będe wdzięczna. Wiec pare słow o sobie. Odkąd pamietam ciągle się odchudzam, ciagle czegos sobie odmaiwam zeby w efekcie po paru dniach zjec 3 razy wiecej słodyczy. Ostatnimi czasy mam juz tego dość i tak dłuzej być nie moze. Mam 19 lat choruje na niedoczynnosc tarczycy, ale sądze iz moje nadprogramowe kilogramy są głownie moją winą i nie będe się tłumaczyc tarczycą. W gimnazjum wazylam 72 kg w pewnym momencie zdałam sobię sprawę jak daleko zabrnełam i schudłam do 62kg i tak waga utrzymywala się przez 2 lata potem postanowiłam jeszcze schudnąć( tym razem fatalną drogą- dukan, dieta 500 ;/!!! , głodówki, wymioty!) schudłam do 53 waga utrzymala sie ok 3-4 miesiecy, zaczely się problemy z okresem, wykryto niedoczynnosc tarczycy. Potem powoli wzrastała bo zaczeły się napady głodu, obecnie waze 67 kg mam 169cm. W tym roku idę na studia chcę wreszcie przerwać to błędne koło, schudnąć i zachowac dobrą dietę na całe zycie. Plusem jest to ze bardzo lubie sport, w liceum biegałam teraz przeniosłam się do miasta w ktorym zaczne studia(poznan) i nie mam za bardzo warunków na bieganie bo mieszkam w centrum i daleko do jakiegokolwiek parku ale za to chodzę do fitness clubu( cwicze na maszynch cardio, bo nie wiem jak zabrac się za siłowe ale bardzo bym chciala) do tego pracuję po 8h zazwyczaj od 14.30-22.30 z 15min przerwą, czasem zdarzają sie zmiany na rano od 8-16. Praktycznie moj dzien wygląda tak :
8.00- sniadanie
11.30-fitnes
13.00- "obiad" z marketu, czyli jakis jogurt lub dwa czasem baton
14.30- praca, w pracy czeste podjadanie jak to w gastronomi
ok. 17.00 przerwa jakis serek
23.30- jakis owoc, jogurt, czasem cos słodkiego

Teraz pisząc to zdałam sobię sprawę jak fatalny jest mój trb zycia, co z tego ze męcze sie na siłowni skoro ditą zawalam wszystko..bezsens. Sama nie wiem od czego mam zacząć, wiec proszę o pomoc. Najgorsze jest to ze po fitnesie nie mam szans na normalne jedzenie bo odrazu lecę do pracy, a w pracy tylko 15min przerwy wiec nie wiem jak zjesc popołudniu cos normalnego?

Kto ma przed sobą długą drogę, nie powinien biec.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2013 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 62528
Witamy,


Postaraj się przeliczyć to co jesz na kcal, z podziałem na białka tłuszcze i węglowodany (za pomocą www.dzienniki.sfd.pl www.dietetyk.sfd.pl). Zobaczymy na jakiej ilości kcal nie tyjesz.

Wrzuć zdjęcia i ankietę (punkt 4 http://www.sfd.pl/Koncepcja_i_regulamin_działu-t666947.html], nie wiemy gdzie rozkłada CI się tłuszcz ani jaką masz budowę

Fitness zamienimy Ci na siłownię Masz taką możliwość? i posiłek pomiędzy siłowną, a pracą tez wciśniemy odpowiedni . Dobrze, że jesteś świadoma błedów w diecie.

Napisz nam coś więcej, a będziemy mogły pomóc
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 69
Wiek : 19 lat
Waga : 67 kg
Wzrost : 169
Obwód w biuście :
Obwód pod biustem :
Obwód talii w najwęższym miejscu :
Obwód na wysokości pępka :
Obwód bioder :
Obwód uda
Obwód łydki
W którym miejscu najszybciej tyjesz : uda,biodra,tyłek
W którym miejscu najszybciej chudniesz : piersi, ramiona, brzuch
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: orbitrek, rowerek, bieznia 2-3 razy w tygodniu
Co lubisz jeść na śniadanie: otręby z serkiem wiejskiem
Co lubisz jeść na obiad : filet z kurczaka, czesto z powodu braku czasu smieciowe jedzenie
Co jako przekąskę : baton(niezdrowa opcja), owoc
Co jako deser : cos slodkiego
Ograniczenia żywieniowe : z powodu niedoczynnosci tarczcy powinnam ograniczyc orzechy i soję
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : stan zdrowia dobry, regularne miesiaczki, tabletki na tarczyce letrox 50
Preferowane formy aktywności fizycznej: bieganie, siłownia, aeroby
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : aktualnie nic ale wczesniej sporo, bez wiedzy i efektu np. bio-cla, thermo speed extreme, linea
Stosowane wcześniej diety :
dukan, 500 kcal, kopenhaska ok 3 dni, głodówka


cm uzupełnie za parde dni, musze zakupic miarkę ;) chyba nie ma sensu wpisywac tego co dzisiaj zjadłam bo będąc w pracy jem rozne rzeczy, dzisiejszy dzien był w dodatku z kawą u kolezanki wiec paczka ciastek i czekolady poszła. Własnie słodycze są moja najwieksza zarazą do smieciowego jedzenia nie ciagnie mnie az tak jak do słodyczy, moze zakupić chrom??

Zmieniony przez - singlelejd w dniu 2011-07-27 21:36:17

Zmieniony przez - singlelejd w dniu 2011-07-27 21:42:40

Kto ma przed sobą długą drogę, nie powinien biec.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 69
Centymetr postaram się kupić dzisiaj przed pracą, teraz opisze troche moje nawyki zywieniowe a raczej ich brak. Jem strasznie nieregularnie i nie da sie ukryc ze moja dieta ma duzo cukrow. Przykładowy dzien

1 posiłek: jogurt z płatkami lub otrebami
2 posiłek: serek biały z rzodkiewka
3 posiłek: jogurt ,owoc
4 posiłek: serek ziaristy
miedzy tym jakies podjadanie ! no i czeste jedzenie słodyczy. Wiem ze to co jem to same smieci i ze ciagle jogurty ale jakos boje się weglowodanow(pewnie to smieszne ze pisze ze sie ich boje a słodyczami nadrabiam) potrzebuje kogos kto mną pokieruje i sprowadzi na dobra drogę! Jednym słowem potrzebuje pomocy!!!!

Kto ma przed sobą długą drogę, nie powinien biec.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 171 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
a jogurt to co jest jak nie weglowodany?

Masz w regulaminie duzo likow postaraj sie poczytac i ułóz sobie diete bedziemy poprawiac po kolei
Postaram sie pózniej wkleic ci spis produktow jakie powinnas jesc i jakie unikac na pewno
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Redukcja - prośba o ocenę i poprawę

Następny temat

proszę o ocenę sylwetki i pomoc