dobra - koniec chorobowego, jutro do roboty
tak jak pisałem kilka dni temu nadgoniłem zaległości filmowe, proszę nie spodziewać się ocen nowych produkcji
'Terminator Genesis' - długo się zbierałem, żeby go obejrzeć, o ile we wczesnej fazie produkcji i w miarę czytania newsów zainteresowanie wzrastało, tak z obejrzeniem trailera i czytaniem recenzji spadał, w końcu przyszedł jednak czas by zmierzyć się z 5 częścią 'Terminatora' - czegoś zabrakło, najpewniej pomysłu - klasyczny odgrzewany kotlet z poprzednich części - nie takiego powrotu się spodziewałem, do tego Emilia Clark ma za miłą twarz jak na Sarę Connor, a Koreańczyk nie pasuje do roli T1000 - 4/6
'Maggie' horror z Arnoldem? to już wolę genialnego 'Oscara' czyli Stallone w komedii... klasyczny średniak, Arnie, strzelba i córka zamieniona w zombie - jedynie soundtrack jest w miarę ok - 3/6
'Escobar historia nieznana' mam mieszane uczucia, spodziewałem się czegoś na wzór genialnego 'Blow' z Johnnym Deepem, gdzie wątek Escobara był poruszony, do tego nie trawię aktora grającego tutułową rolę - Del Toro. 3/6
'Mroczny zakątek' ni dramat, ni kryminał - dobrze opowiedziana historia, która chce się oglądać, dużo niewiadomych, które odkrywa się kolejno podczas seansu. Charlize Theron jest dodatkowym atutem filmu
mocne 5/6
'Wykolejona' reżyser i scenarzysta kilku świetnych komedii (Wpadka, Dick i Jane itp), na którym się zawiodłem - chociaż zapowiadało się, że film będzie śmieszny (przez pierwsze 30 minut) potem zamienił się w romansidło, nie mylić z komedią romantyczną - od tego reżysera spodziewałem się więcej, dużo więcej jeśli chodzi o komedię - 3/6
'Agentka' - komedyjka jak się patrzy, dobre żarty - niektóre chamskie, niektóre nie, słowne, sceniczne - każdy znajdzie coś dla siebie, puszysta Melissa McCarthy daje radę i ma swój urok, Jason Statham w typowej roli twardziela, jego opowieści 'co to on nie robił' są świetne - takie komedie chce się oglądać 5/6
'Piksele' Adam Sandler i Kevin James zawsze dają radę, niestety miałem 'przyjemność' oglądać wersję z dubbingiem, ale jako, że od pani doktor miałem przykaz leżeć w łóżku to nie chciało mi się szukać innej wersji - ogólnie takie bardziej familijne kino, może wersja unrated (jeśli jest) byłaby lepsza 4/6
'Twarz anioła' - dramat pokazujący śledztwo w sprawie śmierci młodej dziewczyny prowadzone przez pismaka, wyszło nawet dobrze, chociaż wg mogło być lepiej to i tak mocne 4/6
'Wrota zaświatów' niby horror, to chyba trochę za dużo powiedziane, ale znowu na thriller trochę za mało
Nicolas Cage w oklepanym schemacie zapracowanego ojca, który nadrabia zaległości z rodziną i gubi dziecko, by potem je odzyskać - ogólne skojarzenia z innym filmem o podobnym klimacie z Nicolasem pt 'Pakt' jak najbardziej trafne - 5/6
'Niebezpieczny poker' czyli niezmordowany Steven Seagal wciąż gra w filmach - jak łatwo przewidzieć kolejny przeciętniak, czyli kino akcji klasy B lub nawet C, do poduchy można ogarnąć - 3/6
'W głowie się nie mieści' - animacja, tak dobrze czytacie - pomimo ćwierć wieku na karku postanowiłem obejrzeć bajkę
mało tego zrobiłem to po rekomendacji kumpla ze szkoły który poszedł na ten film z synem do kina i i wiecie co? Pixar trzyma poziom, łezka się w oku kręci jak pomyślę, że gdy byłem szczeniakiem to byłem w kinie na 'Toy Story' - pierwszej pełnometrażowej animacji
5/6
Zmieniony przez - ASNF w dniu 2015-11-15 17:35:17