SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

utrzymanie sylwetki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1166

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 112 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 502
pewnie mnie wysmiejecie za takie pytanie, no ale trudno, nie kazdy jest ekspertem w kazdej dziedzinie ;) dlatego pytam.

cwicze sobie swoim domowym FBW i efekty sa zadowalajace. jestem coraz blizszy osiagniecia takiej sylwetki i takiego ciala o jakim myslalem gdy zaczynalem treningi.

co zrobic by utrzymac to co juz jest? zeby dalej nie rosnac mowiac po ludzku ;) ale zeby nie stracic tego co na co tak ciezko sie pracowalo.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 12866 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 90304
Ćwiczyć tym samym treningiem, bez progresu powtórzeń, serii i cięzaru.

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 7892 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 36265
Utrzymać bilans kaloryczny blisko zera i trenować normalne, choć bez szaleństw z progresją.

treningopolon + michadrol + regenestanol + wheymadren + kreatynabol

Trening, micha, kreatyna - zrobią z ciebie sk****syna

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10607 Napisanych postów 43008 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
z nicka wnoszę że masz 20 lat

jak dalej będziesz trenował i w miarę dbał o siebie , to bardzo długo nie odczujesz że stajesz się mniej sprawny

zaryzykuję twierdzenie że za 90% 'spadków' kondycji, sprawności, wyglądu odpowiada tryb życia , a nie wiek, przynajmniej gdzieś tak do 35-40 roku życia. Ktoś kto dba o siebie i ćwiczy może być SPOKOJNIE dalej kozakiem w wieku 40 lat - pod warunkiem że po drodze nie ma jakiś zdrowotnych większych problemów które na dłużej uniemożliwiają trening. Brzuchy rosną przez pracę za biurkiem, TV browary i lenistwo, a nie przez to że mija rok i zamiast 30 lat masz 31..
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 112 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 502
ja po prostu nie cwicze zeby isc w kierunku tego sportu i byc nie wiadomo jakim dzikiem, chce dobrze wygladac i to co osiagnalem mysle ze mnie zadowala.

o co konkretnie mi chodzi? wczesniej podejmowalem 2 proby regularnych treningow i po kilku tygodniach porzucalem to, to ze wzgledu na szkole i brac checi i sily czy tez jakas nieprzyjemne sprawy jak np dlutowanie zeba 8 ;) i co zauwazylem? po tych paru tygodniach zawsze bylem napompowany byc moze dzieki kreatynie, ale gdy przestalem cwiczyc znowu wrocilem do sylwetki chudego szczura.

i podsumowujac - chodzi mi o to, czy jesli spuszcze teraz troche z tonu, czy nie wroce wlasnie do tego co bylo pare miesiecy temu? nie chcialbym zeby ciuchy ktore w tym czasie kupilem wisialy na mnie jak patyku :P
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10607 Napisanych postów 43008 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
gen ma spore znaczenie, i jeżeli kompletnie przestajesz ćwiczyć, to szybciej lub wolniej ale wracasz do sylwetki z punktu wyjścia

na plus, istnieje coś takiego jak 'pamięć mięśniowa', tzn jeżeli ćwiczysz przez dłuższy czas, i przestajesz, to wracając do treningów, osiągnięcie dobrej formy zajmuje ci znacznie mniej czasu, niż gdybyś w ogóle nie ćwiczył

nie jesteś aż takim znowu ewenementem że chcesz po prostu utrzymać w miarę dobrą formę - to jest normalne.. chociaż na tym forum faktycznie 95% wierzy w bezgraniczne 'przyrosty' i ciągłą progresję wyników..a jednocześnie najsmieszniejsze jest to że połowa z tych gości ma w profilach wpisane wyniki ze swoich maxów a w nawiasie że 'obecnie spadki'..czyli nie taka znów ciągła progresja zresztą większośc nastolatków wierzy że podbije świat.. potem nieco rzeczywistosc weryfikuje te plany
powodzenia
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 112 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 502
dzieki za odpowiedzi.

ale chcialbym sie jeszcze dokladnie dowiedziec co zrobic zeby wlasnie nie zgubic tego wszystkiego, zeby dalej jakos sie nie rozrastac nie wiadomo jak, tylko zeby trzymac to co jest?

cwicze 3 razy w tygodniu FBW w domowych warunkach, kreatyna, bialko, amatorska dieta.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny

Następny temat

Plan wakacyjny do oceny

Zawodniczki bikini fitness w seksownej bieliźnie Odchudzanie - jak długo mam czekać na efekty? Leksykon suplementacji: Dwuwinian choliny 07-08.10.2017 Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów - WYNIKI Ania Nawrot absolutną zwyciężczynią Ben Weider Legacy Cup Trening gwiazd Hollywood - czy jesteś jedną z nich? Leksykon suplementacji: Gotu Kola Cellulit - co jest jego przyczyną i jak się go pozbyć?