SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

upper/lower na mase do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 581

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 276 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2158
wiek: 21
staż: 2 lata
cel: masa&definicja
dieta: na mase
suple: brak
siłownia: domowa
przeciwskazania: brak


pon: upper
śr: lower
pt: upper


LOWER

przysiad przedni 3 x 6-10
przysiad bułgarski z hantlami 2 x 8-10
RDL 2 x 8-10
wspięcia z hantlami 3 x 15
unoszenie nóg w zwisie 3 x max
russian twist 3 x 15

UPPER

wyciskanie płasko 3 x 6-10
hantle skos 2 x 8-10
wiosłowanie hantlą 3 x 6-10
podciąganie 3 x max
upright row 3 x 6-10
unoszenie na boki w opadzie 2 x 8-10
uginanie sztangą 3 x 6-10
poręcze wąsko 3 x 6-10
abs circuit


lower tylko raz w tygodniu poniewaz chce wyrownac dysproporcje miedzy dołem i górą.

co sądzicie o takim planie?

nie za mala objetosc?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
lower tylko raz w tygodniu poniewaz chce wyrownac dysproporcje miedzy dołem i górą.

Jeszcze bardziej ją pogłębisz.

Taki trening by było idealnie 4x w tygodniu zrobić i lower/upper po 2x w tygodniu...

Napisz jeszcze swój poprzedni plan i efekty po nim i cięzary na których pracujesz w podstawowych ćwiczeniach.

Zmieniony przez - Viren w dniu 2011-05-30 22:40:24

DG

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Witam wazne

Następny temat

FBW do oceny :)

Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja! Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Zioła na poprawę libido Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina