SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

treningi pod sztuki walki

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 614

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 25
Poszukuje pomysłów / co zmienić w moim dotychczasowym planie push pull, żeby poprawić szybkość, kondycje i wytrzymałość. Tak wiem NIC nie zastąpi normalnych treningów, lecz niestety z braku funduszy musiałem odpuścić około roku treningów co zamieniłem na siłownie. Na mma wracam od następnego miesiąca i chce to zrobić na pełnej :) Póki co między 2mintowymi przerwami w seriach robię
-1min skakanka potem minuta worek
-1,30min bieg bokserski
-rozciąganie
-drążek
-pompki
-walka z cieniem
byłbym wdzięczny za radę co można dodać.


Plan (zaczerpnięty z internetu z lekkimi modyfikacjami pode mnie)

PON push
KLATKA BARKI TRICEPS
- wyciskanie sztangielek dodatnio 5 X 8
- wyciskanie sztangi dodatnio 4 X 10
- wyciskanie żołnierskie 4X10
- wzniosy boczne 4 X max
- Wyciag 4x 10
- odwrotne z ciężarem 5x10


WT pull
PLECY NOGI BICEPS ŁYDKI
- podciąganie na drążku przodem 4 x max
- przysiad sztangą 5 x 10
- martwy ciąg 4 s
- wykroki 4 x 10
- uginanie z sztangą prostą 4 X 12
- wspięcia stojąc 4 X max

CZW push
KLATKA BARKI TRICEPS
- wyciskanie sztangielek dodatnio 6 x 10
- ławeczka ujemna 4x10
- poręcze 4x max
- rozpiętki 5x10
- Francuskie 5 X 10

PT pull
PLECY NOGI BICEPS ŁYDKI
- wiosłowanie sztangą
- przyciąganie sztangi do brody 4 x max
- przysiad 4 X 10
- biceps łamana 5xmax
- wspięcia stojąc 4 X max
- Szrugsy 4x max
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 131 Napisanych postów 627 Na forum 303 dni Przeczytanych tematów 25622
Ja na twoim miejscu zamiast push pull wybrałbym obwody. Podstawowe ćwiczenia wielostawowe, jedno ćw. na partię, przedział powtórzeń 12-15, a obwodów tyle ile dasz radę.

“If you think, you are late. If you are late, you use strength. If you use strength, you tire. And if you tire, you die.”
Saulo Ribeiro

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 510 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6858
Oczywiście że obwody, np. 6 stacji, minuta pracy, minuta przerwy, po obwodach obowiązkowo rozciąganie. Obwody oczywiście pod SW.



Zmieniony przez - prq91 w dniu 2017-04-02 18:51:57

... w moim mniemaniu mam 100% racji...

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 680 Wiek 31 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5512
Głupi ten plan jak pod SW. To bardziej kulturystyka jest.






Zmieniony przez - pawel.tarka28 w dniu 2017-04-14 22:37:49
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 69 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4485
pawel.tarka28
Głupi ten plan jak pod SW. To bardziej kulturystyka jest.


Nie zgodzę się. Plan jest dobry pod budowanie siły ogólnej, a ta jest potrzebna do sw.
Inna sprawą jest to, że autor wspominał o szybkości i wytrzymałości. Wtedy trzeba dodać plan uwzględniajacy te dwie sprawy, bo samym treningiem siłowym się tego nie osiągnie.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 131 Napisanych postów 627 Na forum 303 dni Przeczytanych tematów 25622
4x10 to siła? Rozpiętki to siła? Dla mnie siła to np. stronglifts, czy bardziej pod sw plany z podnoszenia ciężarów, z ćwiczeniami takimi jak power clean, czy rwanie.

“If you think, you are late. If you are late, you use strength. If you use strength, you tire. And if you tire, you die.”
Saulo Ribeiro

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 69 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4485
Pietrosiek253
4x10 to siła? Rozpiętki to siła? Dla mnie siła to np. stronglifts, czy bardziej pod sw plany z podnoszenia ciężarów, z ćwiczeniami takimi jak power clean, czy rwanie.


Zależy jaka siła konkretnie. Nie powiedziałam, że plan jest idealny. Ale ma przysiad, martwy ciąg, wyciskanie żołnierskie.

Oczywiście, rwanie i podrzut są najlepsze pod sw, ale nie każdy od razu będzie w stanie tak ćwiczyć.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 131 Napisanych postów 627 Na forum 303 dni Przeczytanych tematów 25622
Można zapisać się do klubu podnoszenia ciężarów i tam nauczyć się techniki. Ale robienie takiej objętości? Jest to bez sensu. Masa pójdzie, ale siła nieznacznie.

“If you think, you are late. If you are late, you use strength. If you use strength, you tire. And if you tire, you die.”
Saulo Ribeiro

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 248 Na forum 217 dni Przeczytanych tematów 0
Powtarzam jeszcze raz to nie jest dobry plan pod SW. Nie ma tu za bardzo o czym dyskutować. Trening pod SW musi zawierać kilka elementów i kila trzeba pominąć . Poza oczywista indywidualizacja i w zależności od okresu przygotowawczego zasadniczo w brew temu co robią nawet zawodnicy wysokiej klasy raczej nie powinien taki trening zawierać zbyt dużo powt. Dlaczego to już długa dyskusja ale generalnie nie wchodzi on ani w zakres wytrzymałości potrzebnej do św ani nie rozwija siły pod SW. Bledem Heat Te skupianie się na ćwiczenia na małe grupy mięśniowe w zbyt dużym zakresie czy ogólne założenia jak di treningu kulturystycznego tu też dużo by gadać. Ale dużą masa w stosunku do umiarkowanej siły ,rozwój mięśni powodujący ich znaczący wzrost zapotrzebowania na tlen cy ostatecznie kulturysteelyczne przerosty niektórych mięśni np ramiona ,naramiennych ale to tyczy się niemal całego ciała może powodować poza zbyt dużym zapotrzebowaniem na tlen również brak dynamiki czy często błędnie korelowany z siłownia brak dynamiki. Zasadniczo trening pod SW ale patrzeć wyżej. Powinien się opierać na ćwiczeniach złożonych w umiarkowanym zakresie powt. Do tego ew. Ćwiczenia specjalne ale nie myśli tego z treningiem silowym
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

4 dni Push & Pull 5x5 na mase - kombinacja do oceny

Następny temat

Ćwiczenie poprawiające siłę strzału.

Palumboizm- zmora współczesnej kulturystyki Palumboizm- zmora współczesnej kulturystyki Klaudia Ignasiak - ocena sylwetki Klaudia Ignasiak - ocena sylwetki Martwy ciąg - niezastąpione ćwiczenie na plecy? Martwy ciąg - niezastąpione ćwiczenie na plecy? Jak szybko zwiększyć obwód bicepsów? Jak szybko zwiększyć obwód bicepsów? Stany zapalne - 10 najlepszych produktów, które je zwalczają Stany zapalne - 10 najlepszych produktów, które je zwalczają Dlaczego kofeina nie działa? Dlaczego kofeina nie działa? Rozciąganie - przed, po, a może w trakcie treningu Rozciąganie - przed, po, a może w trakcie treningu Jak pić piwo i nie tyć - alkohol a dieta? Jak pić piwo i nie tyć - alkohol a dieta?