SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

trening zaawansowanego do oceny przez zaawansowanych

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 772

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 593 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7992
witam stare pomki, wrzucam mój nowy pomysł - wypowiedzcie się, ostatnio cwiczyłem treningiem a,b czyli a w poniedz i czwart, b we wtorek i piątek. a to klatka barki i tric, b to plec bic.
teraz zamierzam pojechac trzy razy w tyg w ten sposób:
poniedziałek - klatka, przód barków, środa - bic i tric, piąt - plecy tył barków. poniżej szczegóły tego planu:
poniedz klatka
- sztanga na płaskiej - 5s
- sztanga na skosie (+) - 5 s
- rozpiętki płasko - 4s
przód barków
- wycisk. sztangi na suwnicy przed głową - 4 s
- wznosy sztangielek przed sobą stojąc - 4 s
środa, biceps
- sztanga prosta stojąc - 2 serie
- modlitewnik sztanga łamana - 2 serie
- sztangielki stojąc z supinacją - 2 serie
- młotki stojąc - 2 serie
triceps
- francuskie leżąc - 2 s
- prostowanie z drążkiem górnego wyciągu 2s
- wycisk sztangielki zza głowy siedząc - 2 s
- prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia - 2 s
piątek, plecy
- wiosłowanie sztangą w opadzie - 4 s
- wiosło sztangielką w opadzie (chwyt naturalny) - 4s
- wyciąg górny szeroko drązkem do klatki - 4 s
- m.c - 4s
tył barków
- podciąganie sztangi wzdł€z tułowia - 4s
- wznosy boczne szangielek w opadzie - 4 s
- szrugsy - 4 s

cel - rozwój masy mięśniowej i siły, w każdym cwicz progress 10 - 6 powt, na bice i trice celowo taki pomysł aby poruszyc je do wzrostu bo trochę ciężko idzie - jeszcze tak nigdy nie robiłem - może ruszy łapę.
co wy na to pompasy - oceniajcie i nanoście ewentualne poprawki
pozdro all

bez masy nie ma klasy

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 593 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7992
no co nie ma tu bardziej wtajemniczonych?????????

bez masy nie ma klasy

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 852 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18301
nogi , przedramie , brzuch , tez wypada cwiczyc
Wedlug mnie nie ma sensu sie rozdrabniac na przod i tyl barkow katuj sie 3 razy w tygodniu . pon Klata + biceps , sr plecy tric , piatek nogi bic , i oczywiscie dokladaj brzuszki itp . duze partie 18 seri + rozgrzewka na male 9 seri + rozgrzewka , cwiczenia widze ze znasz to sobie je sam dobierzesz i oczywiscie ciezar odpowiedni , cwicz piramidka
powodzenia

Zmieniony przez - Belzybub w dniu 2007-09-26 21:41:14

.:: Kaito Stalowa Wola ::.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 65 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1805
Spoko, sam kiedyś myślałem o takim połączeniu ale jeszcze nie próbowałem, no łdyki, brzuch i przedramie też bym ruszył czasem ;) a i zamiast ściągania bym dał podciąganie na drążku jak masz dwa wyciskania na klate to daj i 2 ciężie ćwiczenia na najszersze, taka moja skromna opinia, pzd
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 65 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1805
No i uda jeszcze też... Pasowałoby oddzielną sesję na to zrobić, ale twoja wola... pzd
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3215 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 20315
Nazywasz siebie zaawansowanym i nie ćwiczysz nóg?

Ile do... czyli liczniki do wydarzeń http://ile-do.pl.pl
oraz
Kuchnia wietnamska na http://pyzamadeinpoland.pl 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Same rozpiętki

Następny temat

3dniowy plan