SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

trening przy chondromalacji kolan

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 289

napisał(a)
Temat przeniesiony przez Banan z działu Plany treningowe. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 231 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3333
Witam, panowie po długiej przerwie chce wrócić do treningów , mam tylko problem z ułożeniem odpowiedniego treningu fbw , plan redukcja ,
gdyż wiele ćwiczeń wielostawowych obciąża kolana, np przysiady , martwy ciąg, chciałbym się poradzić czy tymi ćwiczeniami nie pogorszę swojego schodzenia , ( niby nic takiego, rehabilitant stwierdził ze zewnętrzne mięśnie uda są mocniejsze niż te wewnętrzne i przez to krzywo pracuje mi rzepka i troche boli - po rehabilitacji miałem spokój ale ostatnio znowu się odzywa ) czy może ktoś coś doradzić, od roku pracuje na taxi i czuje się już jak dziad a nie chciałbym dodatkowo pogorszyć sobie jakości życia
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 231 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3333
nikt nie pomoże?
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Szacuny 1534 Napisanych postów 22772 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 294955
Siara_nh
Witam, panowie po długiej przerwie chce wrócić do treningów , mam tylko problem z ułożeniem odpowiedniego treningu fbw , plan redukcja ,
gdyż wiele ćwiczeń wielostawowych obciąża kolana, np przysiady , martwy ciąg, chciałbym się poradzić czy tymi ćwiczeniami nie pogorszę swojego schodzenia ,


Nikt tu nie jest wróżbitą. Z takim problemem to najlepiej pójść na początek do lekarza.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 2073 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 37294
Pewnie się narażę większości tutaj osób ale napiszę to.
Czy Ty żyjesz z kulturystyki (sportu)? Masz zamiar wyjść na scenę, jechać na olimpiade?
Zapewne odpowiedź brzmi nie. Więc jeśli nie to po co się w ogóle narażać na kontuzje, ból i przewlekłe schorzenia?

Ja swego czasu też musiałem robić mc, przysiady itp dopóki nie yeblo mi w lędźwiach.
Wtedy wyeliminowałem to wszystko co sprawiało mi ból i ćwiczę nadal. Wyglądam lepiej, poprawiam wyniki. Szykuje się do IronMana i cieszę się życiem. Boli Cię, obawiasz się. Nie ćwicz! Zdrowie jest najważniejsze.
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 680 Wiek 31 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5512
Mam ten sam problem. Pomagają głębokie siady które wzmacniają kolana do tego jak masz wysoka rzepke . Nie napisałeś dokładnie ale tak wnioskuję to możesz dać 2 siady cy jakieś inne ćwiczenie na głowę przyśrodkową. Poszukaj w necie np siady podwojnę, kolarskie..można tez dac mobligacje rżelki i 4glowego. aha po 1.5 roku treningów kolana bolą duo mniej fakt trochę skrzypia.polecam jeszcze pamiętać o rozgrzewkę opaskach i suplami tj. Siarka,omega ,wit c ,żelatyna i podobne


Zmieniony przez - pawel.tarka28 w dniu 2017-04-14 22:34:22
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kurs trenera personalnego

Następny temat

zapytanie o redukcje

Zioła na poprawę libido Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja! Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Magdalena Suwińska - ocena sylwetki Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Trening funkcjonalny