logo
zamknij zamknij

trening przy chondromalacji kolan

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 211

0 5 0
napisał(a)
Siara_nh
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 231 Wiek 2016 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3330
Witam, panowie po długiej przerwie chce wrócić do treningów , mam tylko problem z ułożeniem odpowiedniego treningu fbw , plan redukcja ,
gdyż wiele ćwiczeń wielostawowych obciąża kolana, np przysiady , martwy ciąg, chciałbym się poradzić czy tymi ćwiczeniami nie pogorszę swojego schodzenia , ( niby nic takiego, rehabilitant stwierdził ze zewnętrzne mięśnie uda są mocniejsze niż te wewnętrzne i przez to krzywo pracuje mi rzepka i troche boli - po rehabilitacji miałem spokój ale ostatnio znowu się odzywa ) czy może ktoś coś doradzić, od roku pracuje na taxi i czuje się już jak dziad a nie chciałbym dodatkowo pogorszyć sobie jakości życia

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Siara_nh
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 231 Wiek 2016 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3330
nikt nie pomoże?

napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1237 Napisanych postów 20987 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 179533
Siara_nh
Witam, panowie po długiej przerwie chce wrócić do treningów , mam tylko problem z ułożeniem odpowiedniego treningu fbw , plan redukcja ,
gdyż wiele ćwiczeń wielostawowych obciąża kolana, np przysiady , martwy ciąg, chciałbym się poradzić czy tymi ćwiczeniami nie pogorszę swojego schodzenia ,


Nikt tu nie jest wróżbitą. Z takim problemem to najlepiej pójść na początek do lekarza.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
tomaszS
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 1833 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29622
Pewnie się narażę większości tutaj osób ale napiszę to.
Czy Ty żyjesz z kulturystyki (sportu)? Masz zamiar wyjść na scenę, jechać na olimpiade?
Zapewne odpowiedź brzmi nie. Więc jeśli nie to po co się w ogóle narażać na kontuzje, ból i przewlekłe schorzenia?

Ja swego czasu też musiałem robić mc, przysiady itp dopóki nie yeblo mi w lędźwiach.
Wtedy wyeliminowałem to wszystko co sprawiało mi ból i ćwiczę nadal. Wyglądam lepiej, poprawiam wyniki. Szykuje się do IronMana i cieszę się życiem. Boli Cię, obawiasz się. Nie ćwicz! Zdrowie jest najważniejsze.

http://www.sfd.pl/tomaszS%2F_Dziennik_treningowy.-t880903.html DZIENNIK (zapraszam!) http://www.sfd.pl/Schudłem!!_%3A_Nowe_fotki_str_4_i_8-t456674.html <- moje historia - fotki.

napisał(a)
pawel.tarka28
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 677 Wiek 31 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5494
Mam ten sam problem. Pomagają głębokie siady które wzmacniają kolana do tego jak masz wysoka rzepke . Nie napisałeś dokładnie ale tak wnioskuję to możesz dać 2 siady cy jakieś inne ćwiczenie na głowę przyśrodkową. Poszukaj w necie np siady podwojnę, kolarskie..można tez dac mobligacje rżelki i 4glowego. aha po 1.5 roku treningów kolana bolą duo mniej fakt trochę skrzypia.polecam jeszcze pamiętać o rozgrzewkę opaskach i suplami tj. Siarka,omega ,wit c ,żelatyna i podobne


Zmieniony przez - pawel.tarka28 w dniu 2017-04-14 22:34:22
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SŁOWNIK POJĘĆ