SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

trening na mase z SSA

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 554

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 23 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 73
Witam. Zakładam temat żebyście ocenili mój treningu na dopingu co i jak:
Poniedziałek - Plecy biceps
1. Martwy ciąg - 5serie-15/12/10/10/8
2.Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia - 4serie-12/10/10
3.Ściąganie drążka wyciągu górnego pochwytem do klatki - 4serie-12/10/10/8
4.Wiosłowanie sztangielki w opadzie na ławce jednorącz - 4serie-12/10/10/8
5.wrzosy barków ( kaptury ) - 4serie po 15powtórzeń
1.Uginanie ramion ze sztanga stojąc podchwytem - 3serie-12/10/10
2.Modlitewnik - 3serie-12/10/10
3.Uginanie ramion z sztangielkami stojąc styl. młotkowy - 3serie-12/10/10
Sroda - klata triceps
1.Wyciskanie sztangi poziomo - 5serie-15/12/10/10/8
2.Wyciskanie hantli na ławce dodatniej - 4serie-12/10/10/8
3.Rozpiętki na ławce dodatniej - 4serie-12/10/10/8
4.Wyciskanie hantli złączonych Młotkowo na poziomie - 4serie-12/10/10/8
5.Popki na koniec 4 serie po 15 ruchów.
1.Wyciskanie francuskie sztanga - 3serie-12/10/10
2.Prostowanie przedramion na wyciągu - 3serie-12/10/10
3.Wciskanie francuskie sztangielki na leżąco - 3serie-12/10/10
czwatek
1 brzuch - 4 ćwiczenia
Piątek
nogi barki
1.Wykroki z hantlami - 4serie-15/12/10/8
2.wspięcia na palcach stojąc - 4serie-12/10/10/10
3.uginanie nóg leżąc za pomoca hantla - 4serie-15/12/12/10
1.Wyciskanie sztangielek do góry - 5serie-15/12/12/10/8
2.Podciąganie sztangi pod brode - 4serie-12/10/10/10
3.Unoszenie ramion w bok - 4serie-12/10/10/10
4.Arnoldki - 4serie-12/10/10/11
1.Przedramię jedno ćwiczenie po 15 ruchów 4serie

Proszę o ocenę mojego treningu. nie wiem czy nie za dużo ćwiczeń na biceps triceps bo nic nie rośnie lub ja żle ćwiczę.
Proszę o fachowe odpowiedzi. dodam że jestem na cylku ssa.
Zadko mam zakwasy na łapach np. po treningu tricka... nie wiem co robię źle. staram sie robić staranie wszystko
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2796 Napisanych postów 39595 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 303575
A nie dasz rady wrzucić 4 dnia ? Jak dla mnie by wykorzystać potencjał cyklu to minimum.
I jak Twoja dieta ? Jaki staż ?

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 23 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 73
diete trzymam. Staż ogólnie to 5lat ale z przerwami. a ćwicze systematycznie od roku czasu.
Mój trening nadaje się ogolnie jak do masy??? czy cos jest nie tak??
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1046 Napisanych postów 6892 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 58852
Odpuść saa, bo masz takie braki wiedzy, że głowa mała.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 749 Napisanych postów 4046 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 95680
2 ćwiczenia na nogi kontra 5 ćwiczeń na barki... Nie skomentuję

bic tric nie idą bo może stoisz w miejscu z ciężarem przy tych ćwiczeniach, może zastosuj jakieś metody intensyfikacyjne albo poświęć osobny dzień na łapy. Zaszokuj te mięśnie, zamiast sztangi i hantli weź kettle, weź przykładowo ketla 30 kg i rób z nim uginanie oburącz


Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2017-02-25 20:46:06

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 680 Wiek 32 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5512
Emenems ma rację . Najpierw trochę wiedzy a potem saa. Niszczy swój potencjał tylko niepotrzebna chemia.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44134 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Na szybko, co mi się rzuciło w oczy to... olewanie nóg (BTW zamiast hantli wykorzystałbym sztangę). Jak chcesz poczuć na drugi dzień zakwasy na łapkach to zwiększ intensywność ćwiczeń lub łącz 2 ćwiczenia. Ja np. wczoraj robiłem fr wyciskanie leżąc + wąskie wyciskanie leżąc w jednej serii i... łapki nieźle czuję...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nowy plan treningowy 4 dniowy - prośba o ocenę

Następny temat

Suplementacja kreatyna-BCAA-Węglowodany

Alyx Ulbrich - fitnesska, która uwielbia treningi outdoorowe Alyx Ulbrich - fitnesska, która uwielbia treningi outdoorowe Ja naturalnie obniżyć poziom cukru we krwi? Ja naturalnie obniżyć poziom cukru we krwi? Jak zmienia się skład mięśni siłacza, gdy nic nie robi?! Jak zmienia się skład mięśni siłacza, gdy nic nie robi?! Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie drugiego dnia Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie drugiego dnia Niezwykli kulturyści na świecie Niezwykli kulturyści na świecie Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie trzeciego dnia Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie trzeciego dnia Orzechy tygrysie podwoją Twój testosteron Orzechy tygrysie podwoją Twój testosteron Stan “The Rhino” Efferding - nadal w świetnej formie! Stan “The Rhino” Efferding - nadal w świetnej formie!