logo
zamknij zamknij

trening na mase z SSA

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 505

0 5 0
napisał(a)
nuta.2
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 22 lat Na forum 180 dni Przeczytanych tematów 73
Witam. Zakładam temat żebyście ocenili mój treningu na dopingu co i jak:
Poniedziałek - Plecy biceps
1. Martwy ciąg - 5serie-15/12/10/10/8
2.Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia - 4serie-12/10/10
3.Ściąganie drążka wyciągu górnego pochwytem do klatki - 4serie-12/10/10/8
4.Wiosłowanie sztangielki w opadzie na ławce jednorącz - 4serie-12/10/10/8
5.wrzosy barków ( kaptury ) - 4serie po 15powtórzeń
1.Uginanie ramion ze sztanga stojąc podchwytem - 3serie-12/10/10
2.Modlitewnik - 3serie-12/10/10
3.Uginanie ramion z sztangielkami stojąc styl. młotkowy - 3serie-12/10/10
Sroda - klata triceps
1.Wyciskanie sztangi poziomo - 5serie-15/12/10/10/8
2.Wyciskanie hantli na ławce dodatniej - 4serie-12/10/10/8
3.Rozpiętki na ławce dodatniej - 4serie-12/10/10/8
4.Wyciskanie hantli złączonych Młotkowo na poziomie - 4serie-12/10/10/8
5.Popki na koniec 4 serie po 15 ruchów.
1.Wyciskanie francuskie sztanga - 3serie-12/10/10
2.Prostowanie przedramion na wyciągu - 3serie-12/10/10
3.Wciskanie francuskie sztangielki na leżąco - 3serie-12/10/10
czwatek
1 brzuch - 4 ćwiczenia
Piątek
nogi barki
1.Wykroki z hantlami - 4serie-15/12/10/8
2.wspięcia na palcach stojąc - 4serie-12/10/10/10
3.uginanie nóg leżąc za pomoca hantla - 4serie-15/12/12/10
1.Wyciskanie sztangielek do góry - 5serie-15/12/12/10/8
2.Podciąganie sztangi pod brode - 4serie-12/10/10/10
3.Unoszenie ramion w bok - 4serie-12/10/10/10
4.Arnoldki - 4serie-12/10/10/11
1.Przedramię jedno ćwiczenie po 15 ruchów 4serie

Proszę o ocenę mojego treningu. nie wiem czy nie za dużo ćwiczeń na biceps triceps bo nic nie rośnie lub ja żle ćwiczę.
Proszę o fachowe odpowiedzi. dodam że jestem na cylku ssa.
Zadko mam zakwasy na łapach np. po treningu tricka... nie wiem co robię źle. staram sie robić staranie wszystko
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Szacuny 1953 Napisanych postów 35198 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 248209
A nie dasz rady wrzucić 4 dnia ? Jak dla mnie by wykorzystać potencjał cyklu to minimum.
I jak Twoja dieta ? Jaki staż ?
napisał(a)
nuta.2
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 22 lat Na forum 180 dni Przeczytanych tematów 73
diete trzymam. Staż ogólnie to 5lat ale z przerwami. a ćwicze systematycznie od roku czasu.
Mój trening nadaje się ogolnie jak do masy??? czy cos jest nie tak??
napisał(a)
emenems
Ekspert
Szacuny 1051 Napisanych postów 6892 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 58852
Odpuść saa, bo masz takie braki wiedzy, że głowa mała.
napisał(a)
Gats 2
Ekspert
Szacuny 492 Napisanych postów 3537 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 68267
2 ćwiczenia na nogi kontra 5 ćwiczeń na barki... Nie skomentuję

bic tric nie idą bo może stoisz w miejscu z ciężarem przy tych ćwiczeniach, może zastosuj jakieś metody intensyfikacyjne albo poświęć osobny dzień na łapy. Zaszokuj te mięśnie, zamiast sztangi i hantli weź kettle, weź przykładowo ketla 30 kg i rób z nim uginanie oburącz


Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2017-02-25 20:46:06

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

napisał(a)
pawel.tarka28
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 680 Wiek 31 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5512
Emenems ma rację . Najpierw trochę wiedzy a potem saa. Niszczy swój potencjał tylko niepotrzebna chemia.
napisał(a)
SzeA
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 655 Wiek 43 lat Na forum 251 dni Przeczytanych tematów 9717
Na szybko, co mi się rzuciło w oczy to... olewanie nóg (BTW zamiast hantli wykorzystałbym sztangę). Jak chcesz poczuć na drugi dzień zakwasy na łapkach to zwiększ intensywność ćwiczeń lub łącz 2 ćwiczenia. Ja np. wczoraj robiłem fr wyciskanie leżąc + wąskie wyciskanie leżąc w jednej serii i... łapki nieźle czuję...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nowy plan treningowy 4 dniowy - prośba o ocenę

Następny temat

Suplementacja kreatyna-BCAA-Węglowodany

Superfood - jakie produkty do nich zaliczamy?

Wady i zalety treningu góra-dół

Jesteś wegetarianinem? Sprawdź, jak zapewnić odpowiednią ilość witamin i składników mineralnych.

CT Fletcher – naturalny zawodnik czy sprytny manipulator?

Przejście na dietę - jakie zamienniki słodyczy stosować?

Redukcja tkanki tłuszczowej - kiedy czas na spalacz?

Niesportowe wyznania Żanety Szlęzak

Zatrzymanie wody w organizmie - przyczyny