logo
zamknij zamknij

trening na mase przerwy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 884

0 5 0
napisał(a)
tymul2
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 254 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2368
czy podczas przerw pomiedzy seriami morzna wykonywać ćwiczenia na innom grupe mięśniową???
np wyciskanie na ławce poziomej 12 10 8 przerwy 120S i czy jak odpoczywam te 120s czy moge sobie brzez ten czas np aktony potrenować czy lepiej nie?? w treningu fbm
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31897 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94056
aktony czego ?
napisał(a)
tymul2
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 254 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2368
aktony?? znaczy barki NP. przednie wyciskanie z za karku sztangi momiędzy tymi przerwami morzna tak albo czy się opłaca czy nietrace zadużo masy albo czy się nieprzetrenuje??
napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31897 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 94056
aktony to są rózne częsci jakiegos mięsnia jesli ma on rózne przyczepy poczatkowe - a nietylko barki sa takim miesniem.

nie radze tak robic, chociazby z tego wzgledu ze podczas wyciskania na barki rowniez jak i podczas wyciskania na klatke pracuje triceps no i sama klatka oraz przednie aktony miesni naramiennych - zarowno w wycisku na klatke i na barki.

po to robisz przerwe aby energia w postaci adenozynotrojfosforanu zdązyła sie odnowic a tak nie dajesz jej szans. i trening zmarnowany.

sa metody polegajace na superseriach czyli wykonywaniu dwoch roznych cwiczen na te samą (bądz serie łączone - dwa cwiczenia po sobie na inne) partię, jednakze robi sie najczesciej z tym 1 cwiczenie na trening i raczej sluzy to zdobywaniu wytrzymalosci miesniowej.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłaa!!!

Następny temat

Kiedy najlepiej ćwiczyć ?

GRAND PRIX POLSKI W KULTURYSTYCE I FITNESS, DEBIUTY SUMMER EDITION 2017 - wyniki I dnia

Rozciąganie i rolowanie - jak to robić żeby sobie nie zaszkodzić?

Śmierci i kontuzje w sporcie

"Szał sterydowy" oraz "sterydy zabiły mojego syna". Fakty i mity

Zastój w wynikach treningowych, jak go pokonać?

4 suplementy wspomagające walkę z trądzikiem

Chałwy - porównanie okiem dietetyka

Musli - porównanie okiem dietetyka