SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening modego człowieka-kiedy zacząć

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5325

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Mawashi z działu Targowisko.
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51562 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Cześć!
Jestem nowym użytkownikiem forum i mam nadzieję, że znajdę odpowiedź na nurtujące mnie pytania.
Niedawno zrobiłem sobie małą siłownie. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego, ale wytworzyło to sytuackę, która troszeczke mnie przerasta. Chodzi mianowicie o dwóch młodych ludzi u których zakiełkowała chęć bycia w przyszłości " dużym człowiekiem". Sa to męższczyźni w wieku 11 i 9 lat a ja jestem ich tatusiem.
Pytanie:
- jak pokierować treningiem, aby nie wyrządzić im
krzywdy?
- kiedy rozpocząć trening siłowy?
Z racji faktu, że sam jestem osobą początkującą, chętnie nawiążę stały kontakt z osobami o dużym doświadczenie w treningu dla " małych " ludzi, co niewątpliwie prawidłowo ukształtuje charakter i sylwetki
przyszłych adeptów kulturystyki

33 letni facet, który szuka recepty na życie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51562 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Troszkę przez te klika dni poczytałem i doszedłem do wniosku, że napewno:
- położyć nacisk na trening ogólnorozwojowy - pływanie,
rower, deskorolki,
- lekkie czwiczenia gimnastyczne - drążek, rozciąganie
- worek treningowy - ćwiczenia z zakresu karate, boxingu.
- no i troszeczkę obciążeń rzędu 1kg- duża ilość powtórzeń.