Temat został odczytany 50519 razy

trening (i dieta) na redukcje tkanki tluszczowej

zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:

nawiazanie do http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=88701

tam bylo dieta +trening, tu jest trening +dieta ;]

moglby ktos napisac planik na zgubienie tkanki tluszczowej? chodzi glownie o glowne zalozenia, ilosc serii itp.

jest tu duzo fajnych planow, ale na redukcje masy niewiele znalazlem (moze zle szukam ;])

moze jutro wrzuce cos co sam wytworzylem i to poleci do oceny.

pozdro

haaron

YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
1053459747000
Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
zgłoś naruszenie
  • R4v3n
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1565
  • Wiek: 31 lat
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 51617
  • Trenuje: 13
napoczatek napisz cos o sobie dostosowujac sie do postu "Zanim...." który jest podwieszony,

NO PAIN NO GAIN
If I help You...Will Give Me SOG !!!
SFD rulezzz
TrAiN hArDeR aNd GrOw BiGgEr !!!

Bądź blisko z przyjaciółmi, a z wrogami jeszcze bliżej
1053460054000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
oki, leci:

trenuje ok 2 lata, od roku w miare intensywnie i systematycznie.
pod koniec zeszlego roku mialem miesiac (chyba ;]) przerwy.

trening:
masowka (3. tydzien), nie wiem czy jest sens opisywac, ale moze krotko:
pon - plecki 4 cwiczenia +prostownik, przedramie 2
wr - klateczka 4, tric 2-3
sr - wolne
czw - barki 4, bic 3
pt - nozki 4 +lydka
przerwy ok 90 sekund, w wypadku ciezszych cwiczen (przysiady itp) 120 lub dluzej (jesli miesnie bolaly ;])
ilosc powtorzen: 12-6
efekty... hmmm... nie mierzylem, mysle, ze troche w obwodach i masie poszlo (niewiele, to dopiero poczatek 3. tygodnia)

cele opisane ;]
redukcja poziomu tkanki tluszczowej bez zbytniego spadku masy miesniowej.

czas b/o

sprzet wiekszosc jest, jak cos, to dam znac, ze nie ma ;] (o, nie ma polsztangi na plecki)

przeciwskazan niet

w planach mam stosowanie HMB i kupno bialeczka (jak bedzie 3H, hajs hajs hajs)

chyba tyle, o wiecej pytac ;]

pozdro

haaron

<BANG!> YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
1053466385000
zgłoś naruszenie
  • Michail ZASŁUŻONY
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 48745
  • Wiek: 42 lat
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 91090
  • Trenuje: "Oczko"...27 września mija...21 lat
Dodaj aeroby 3-5x tygodniu( w zależności od tego ile chcesz zgubić) po 45-60 minut(pierwszy tydzień po 30 minut, by się wprawić)ze STAŁYM tętnem 65-60% cardio max (220 minus Twój wiek).
Do tego polecam lekko ujemny bilans kaloryczny.

A trening:

"Jeżeli Twoim celem jest praca nad poprawą wyrazistości mięśni oraz redukcja tkanki tłuszczowej-zaplanuj:

Trening na rzeźbę(redukcyjny)-tutaj zalecana jest większa liczba treningów(nawet do 6 tygodniowo)-każdą grupę mięśniową trenujemy nawet 2 razy w tygodniu. Treningi krótkie, bardzo intensywne(przerwy pomiędzy seriami zmniejszamy do 60-30 sekund) z dużą różnorodnością ćwiczeń(dodajemy więcej ćwiczeń izolowanych, jak np. rozpiętki w leżeniu, krzyżowanie linek wyciągów, ćwiczenia na maszynach treningowych). Operujemy na obciążeniach w granicach 50-60% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie). Można stosować superserie, serie łączone(2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), serie potrójne (3 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), gigantserie(powyżej 3 ćwiczeń na tę samą grupę wykonywanych w minimalnych odstępach)-oczywiście w miarę zaawansowania ćwiczącego. Na większe grupy mięśniowe wykonujemy 12-9 serii, na mniejsze10-7 serii-ilość powtórzeń nie mniejsza niż 10-12. Dobre połączenie to wykonanie po treningu siłowym treningu aerobowego(30-60 minut).
Czas trwania: 4-8 tygodni."



Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 
PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473
1053507339000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
siemka,

dzieki za answer ;] sogacz leci.

mozna prosic jakis przykladowy planik na poszczegolne grupy? jak je laczyc? (bez serii etc, to pisze wyzej ;])

aeroby robie 3 razy w tyg, po ok 45 minut (zalezy ile wytrzymam - az sie znudzi)

jesli mozesz tez cos o jedzonku napisac... ;]

pozdro und sog

haaron


<BANG!> YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
1053523212000
zgłoś naruszenie
  • Michail ZASŁUŻONY
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 48745
  • Wiek: 42 lat
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 91090
  • Trenuje: "Oczko"...27 września mija...21 lat
Całkiem niezłe efekty daje ACT:
http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=18564&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening

A co do dietki-to zapraszam do Działu "Odżywianie"

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 
PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473
1053545734000
zgłoś naruszenie
  • Kruszek
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 17026
  • Wiek: 33 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 46425
  • Trenuje: W marcu po roku przerwy wróciłem do treningów.
Jeżeli twoim priorytetem jest spalanie tkanki tłuszczowej to polecałbym odpowiednio zmodyfikowany planik ACT - 30 sekund przerw między ćwiczeniami 15 powtórzeń na uda, grzbiet, barki, klatka, brzuch, łydki oraz po 12 na małe grupy mięśniowe (biceps, triceps, przedramiona) 2 minuty przewr miedzy samymi obwodami - jeżeli masz nadmiar tkanki tłuszczowej to najpierw ją zrzuć, a potem pracuj nad poprawą jakości umięśnienia.

"When the flood calls, you have no home, you have no walls"
Vecht of sterf - Je bent een kleine stinkende vieze zuigende kankerhoer!
1053555256000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
dzieki, sog leci.

haaron

<BANG!> YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
-1 1
1053606043000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
chyba jednak od act wole zwykly trening osobnych grup miesniowych ;]

pisaliscie (gdzies), ze mozna trenowac na redukcje nawet 6x/tydzien.

czy cos takiego moze byc?

1. plecy - 4 cwiczenia, 2 wielostawowe, 2 izolowane

2. klatka - 4 cwiczenia, 2 wielostawowe, 2 izolowane

3. biceps - 3 cwiczenia, w tym 2 izolowane
+ triceps - 3 cwiczenia, w tym 2 izolowane (tu chyba superserie)

4. barki - 4 cwiczenia, 2 wielostawowe, 2 izolowane

5. nogi - 4 cwiczenia, 2 wielostawowe, 2 izolowane

jeszcze dokladnie nie myslalem nad cwiczeniami, pytam tylko, czy takie cos moze byc dobre.

powtorzen ok 15-10, po kazdym treningu, poza nogami, aeroby (45-60 min rowerka)

prosze o ocene + korekty (w miare objasnione dlaczego ;])

pozdro

haaron

<BANG!> YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
1053798627000
zgłoś naruszenie
  • Michail ZASŁUŻONY
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 48745
  • Wiek: 42 lat
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 91090
  • Trenuje: "Oczko"...27 września mija...21 lat
Plan jest słąby- układ grup nie pozwala na regenerację- szcególnie tricepsów, które masz zamiar trenowac aż 3 dni pod rząd.

Może jednak skusisz się na ACt, albo może Weider??:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=31907

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 
PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473
1053983684000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
dzieki ;]

na act za bardzo nie mam "warunkow", nie ma szans, zeby maszynka, na ktorej chce cwiczyc byla wolna ;(

w weiderku jest za fuzo planow, ktory wybrac?

ew jak zmienic kolejnosc grup? polaczyc cos? (zalezy mi na nogach w piatek)

pozdro, soga juz dawno dalem ;]

haaron

<BANG!> YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
1053986975000