SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

trening (i dieta) na redukcje tkanki tluszczowej

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 53933

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10607 Napisanych postów 43009 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
nawiazanie do http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=88701

tam bylo dieta +trening, tu jest trening +dieta ;]

moglby ktos napisac planik na zgubienie tkanki tluszczowej? chodzi glownie o glowne zalozenia, ilosc serii itp.

jest tu duzo fajnych planow, ale na redukcje masy niewiele znalazlem (moze zle szukam ;])

moze jutro wrzuce cos co sam wytworzylem i to poleci do oceny.

pozdro

haaron

<BANG!> YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1565 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 51617
napoczatek napisz cos o sobie dostosowujac sie do postu "Zanim...." który jest podwieszony,

NO PAIN NO GAIN
If I help You...Will Give Me SOG !!!
http://bundles.sfd.pl/../../buziaki/15.gif[/img] SFD rulezzz SFD rulezzz SFD rulezzz [img]../../buziaki/15.gif" alt="" />
1

TrAiN hArDeR aNd GrOw BiGgEr !!!

Bądź blisko z przyjaciółmi, a z wrogami jeszcze bliżej

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10607 Napisanych postów 43009 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
oki, leci:

trenuje ok 2 lata, od roku w miare intensywnie i systematycznie.
pod koniec zeszlego roku mialem miesiac (chyba ;]) przerwy.

trening:
masowka (3. tydzien), nie wiem czy jest sens opisywac, ale moze krotko:
pon - plecki 4 cwiczenia +prostownik, przedramie 2
wr - klateczka 4, tric 2-3
sr - wolne
czw - barki 4, bic 3
pt - nozki 4 +lydka
przerwy ok 90 sekund, w wypadku ciezszych cwiczen (przysiady itp) 120 lub dluzej (jesli miesnie bolaly ;])
ilosc powtorzen: 12-6
efekty... hmmm... nie mierzylem, mysle, ze troche w obwodach i masie poszlo (niewiele, to dopiero poczatek 3. tygodnia)

cele opisane ;]
redukcja poziomu tkanki tluszczowej bez zbytniego spadku masy miesniowej.

czas b/o

sprzet wiekszosc jest, jak cos, to dam znac, ze nie ma ;] (o, nie ma polsztangi na plecki)

przeciwskazan niet

w planach mam stosowanie HMB i kupno bialeczka (jak bedzie 3H, hajs hajs hajs)

chyba tyle, o wiecej pytac ;]

pozdro

haaron

<BANG!> YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Dodaj aeroby 3-5x tygodniu( w zależności od tego ile chcesz zgubić) po 45-60 minut(pierwszy tydzień po 30 minut, by się wprawić)ze STAŁYM tętnem 65-60% cardio max (220 minus Twój wiek).
Do tego polecam lekko ujemny bilans kaloryczny.

A trening:

"Jeżeli Twoim celem jest praca nad poprawą wyrazistości mięśni oraz redukcja tkanki tłuszczowej-zaplanuj:

Trening na rzeźbę(redukcyjny)-tutaj zalecana jest większa liczba treningów(nawet do 6 tygodniowo)-każdą grupę mięśniową trenujemy nawet 2 razy w tygodniu. Treningi krótkie, bardzo intensywne(przerwy pomiędzy seriami zmniejszamy do 60-30 sekund) z dużą różnorodnością ćwiczeń(dodajemy więcej ćwiczeń izolowanych, jak np. rozpiętki w leżeniu, krzyżowanie linek wyciągów, ćwiczenia na maszynach treningowych). Operujemy na obciążeniach w granicach 50-60% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie). Można stosować superserie, serie łączone(2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), serie potrójne (3 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), gigantserie(powyżej 3 ćwiczeń na tę samą grupę wykonywanych w minimalnych odstępach)-oczywiście w miarę zaawansowania ćwiczącego. Na większe grupy mięśniowe wykonujemy 12-9 serii, na mniejsze10-7 serii-ilość powtórzeń nie mniejsza niż 10-12. Dobre połączenie to wykonanie po treningu siłowym treningu aerobowego(30-60 minut).
Czas trwania: 4-8 tygodni."



Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 
2

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10607 Napisanych postów 43009 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
siemka,

dzieki za answer ;] sogacz leci.

mozna prosic jakis przykladowy planik na poszczegolne grupy? jak je laczyc? (bez serii etc, to pisze wyzej ;])

aeroby robie 3 razy w tyg, po ok 45 minut (zalezy ile wytrzymam - az sie znudzi)

jesli mozesz tez cos o jedzonku napisac... ;]

pozdro und sog

haaron


<BANG!> YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Całkiem niezłe efekty daje ACT:
http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=18564&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening

A co do dietki-to zapraszam do Działu "Odżywianie"

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 17159 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 56560
Jeżeli twoim priorytetem jest spalanie tkanki tłuszczowej to polecałbym odpowiednio zmodyfikowany planik ACT - 30 sekund przerw między ćwiczeniami 15 powtórzeń na uda, grzbiet, barki, klatka, brzuch, łydki oraz po 12 na małe grupy mięśniowe (biceps, triceps, przedramiona) 2 minuty przewr miedzy samymi obwodami - jeżeli masz nadmiar tkanki tłuszczowej to najpierw ją zrzuć, a potem pracuj nad poprawą jakości umięśnienia.

"When the flood calls, you have no home, you have no walls"

Wesoły wegan :)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10607 Napisanych postów 43009 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
dzieki, sog leci.

haaron

<BANG!> YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
2
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10607 Napisanych postów 43009 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
chyba jednak od act wole zwykly trening osobnych grup miesniowych ;]

pisaliscie (gdzies), ze mozna trenowac na redukcje nawet 6x/tydzien.

czy cos takiego moze byc?

1. plecy - 4 cwiczenia, 2 wielostawowe, 2 izolowane

2. klatka - 4 cwiczenia, 2 wielostawowe, 2 izolowane

3. biceps - 3 cwiczenia, w tym 2 izolowane
+ triceps - 3 cwiczenia, w tym 2 izolowane (tu chyba superserie)

4. barki - 4 cwiczenia, 2 wielostawowe, 2 izolowane

5. nogi - 4 cwiczenia, 2 wielostawowe, 2 izolowane

jeszcze dokladnie nie myslalem nad cwiczeniami, pytam tylko, czy takie cos moze byc dobre.

powtorzen ok 15-10, po kazdym treningu, poza nogami, aeroby (45-60 min rowerka)

prosze o ocene + korekty (w miare objasnione dlaczego ;])

pozdro

haaron

<BANG!> YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Plan jest słąby- układ grup nie pozwala na regenerację- szcególnie tricepsów, które masz zamiar trenowac aż 3 dni pod rząd.

Może jednak skusisz się na ACt, albo może Weider??:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=31907

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10607 Napisanych postów 43009 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
dzieki ;]

na act za bardzo nie mam "warunkow", nie ma szans, zeby maszynka, na ktorej chce cwiczyc byla wolna ;(

w weiderku jest za fuzo planow, ktory wybrac?

ew jak zmienic kolejnosc grup? polaczyc cos? (zalezy mi na nogach w piatek)

pozdro, soga juz dawno dalem ;]

haaron

<BANG!> YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
2
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak wyrzeźbić brzuch????

Następny temat

ROZCIĄGANIE 0

Paulina Nowacka-Bernaczyk - ocena sylwetki Indeks glikemiczny i indeks sytości Trening siłowy - absurdalne teorie Słodkiewicz vs Lech starcie weteranów Nietypowe metody regeneracyjne Oleya Wojciech Pasiut - ocena sylwetki Jak radzić sobie z bezsennością? Waxy maize, vitargo vs carbo – o co tu chodzi?