Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 34445 razy
  • Autor

    trening (i dieta) na redukcje tkanki tluszczowej

  •  
    Anonim

      Wysłano 20 maja 2003 21:42

      zgłoś naruszenie

      nawiazanie do http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=88701

      tam bylo dieta +trening, tu jest trening +dieta ;]

      moglby ktos napisac planik na zgubienie tkanki tluszczowej? chodzi glownie o glowne zalozenia, ilosc serii itp.

      jest tu duzo fajnych planow, ale na redukcje masy niewiele znalazlem (moze zle szukam ;])

      moze jutro wrzuce cos co sam wytworzylem i to poleci do oceny.

      pozdro

      haaron

      <BANG!> YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
    • Wysłano 20 maja 2003 21:47

      zgłoś naruszenie
      Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
    • R4v3n
      • Pochwały:0
      • Nagany:0
      • Postów: 1565
      • Wiek: 30 lat
      • Na forum: 12 lat
      • Trenuje: 13
      • Płeć: Mężczyzna
      • LPA: 51617
      • Status:Znawca

      Wysłano 20 maja 2003 21:47

      zgłoś naruszenie
      napoczatek napisz cos o sobie dostosowujac sie do postu &quot;Zanim....&quot; który jest podwieszony,

      NO PAIN NO GAIN
      If I help You...Will Give Me SOG !!!
      SFD rulezzz
      TrAiN hArDeR aNd GrOw BiGgEr !!!

      Bądź blisko z przyjaciółmi, a z wrogami jeszcze bliżej
    •  
      Anonim

        Wysłano 20 maja 2003 23:33

        zgłoś naruszenie
        oki, leci:

        trenuje ok 2 lata, od roku w miare intensywnie i systematycznie.
        pod koniec zeszlego roku mialem miesiac (chyba ;]) przerwy.

        trening:
        masowka (3. tydzien), nie wiem czy jest sens opisywac, ale moze krotko:
        pon - plecki 4 cwiczenia +prostownik, przedramie 2
        wr - klateczka 4, tric 2-3
        sr - wolne
        czw - barki 4, bic 3
        pt - nozki 4 +lydka
        przerwy ok 90 sekund, w wypadku ciezszych cwiczen (przysiady itp) 120 lub dluzej (jesli miesnie bolaly ;])
        ilosc powtorzen: 12-6
        efekty... hmmm... nie mierzylem, mysle, ze troche w obwodach i masie poszlo (niewiele, to dopiero poczatek 3. tygodnia)

        cele opisane ;]
        redukcja poziomu tkanki tluszczowej bez zbytniego spadku masy miesniowej.

        czas b/o

        sprzet wiekszosc jest, jak cos, to dam znac, ze nie ma ;] (o, nie ma polsztangi na plecki)

        przeciwskazan niet

        w planach mam stosowanie HMB i kupno bialeczka (jak bedzie 3H, hajs hajs hajs)

        chyba tyle, o wiecej pytac ;]

        pozdro

        haaron

        &lt;BANG!&gt; YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
      • ZASŁUŻONY
        Michail
        • Pochwały:0
        • Nagany:0
        • Postów: 48745
        • Wiek: 40 lat
        • Na forum: 12 lat
        • Trenuje: "Oczko"...27 września mija...21 lat
        • Płeć: Mężczyzna
        • LPA: 91090
        • Status:Ekspert

        Wysłano 21 maja 2003 10:55

        zgłoś naruszenie
        Dodaj aeroby 3-5x tygodniu( w zależności od tego ile chcesz zgubić) po 45-60 minut(pierwszy tydzień po 30 minut, by się wprawić)ze STAŁYM tętnem 65-60% cardio max (220 minus Twój wiek).
        Do tego polecam lekko ujemny bilans kaloryczny.

        A trening:

        &quot;Jeżeli Twoim celem jest praca nad poprawą wyrazistości mięśni oraz redukcja tkanki tłuszczowej-zaplanuj:

        Trening na rzeźbę(redukcyjny)-tutaj zalecana jest większa liczba treningów(nawet do 6 tygodniowo)-każdą grupę mięśniową trenujemy nawet 2 razy w tygodniu. Treningi krótkie, bardzo intensywne(przerwy pomiędzy seriami zmniejszamy do 60-30 sekund) z dużą różnorodnością ćwiczeń(dodajemy więcej ćwiczeń izolowanych, jak np. rozpiętki w leżeniu, krzyżowanie linek wyciągów, ćwiczenia na maszynach treningowych). Operujemy na obciążeniach w granicach 50-60% CM (ciężaru maksymalnego-tj. takiego, z jakim jesteśmy w stanie wykonać tylko 1 poprawne powtórzenie). Można stosować superserie, serie łączone(2 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), serie potrójne (3 ćwiczenia na tę samą grupę wykonywane w minimalnych odstępach), gigantserie(powyżej 3 ćwiczeń na tę samą grupę wykonywanych w minimalnych odstępach)-oczywiście w miarę zaawansowania ćwiczącego. Na większe grupy mięśniowe wykonujemy 12-9 serii, na mniejsze10-7 serii-ilość powtórzeń nie mniejsza niż 10-12. Dobre połączenie to wykonanie po treningu siłowym treningu aerobowego(30-60 minut).
        Czas trwania: 4-8 tygodni.&quot;



        Pozdrawiam wszystkich ambitnych-&quot;Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym&quot;
        Michail-Czytaj i pytaj:
        http://www.kulturystyka.pl/atlas/
        Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 
        PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
        ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473
      •  
        Anonim

          Wysłano 21 maja 2003 15:20

          zgłoś naruszenie
          siemka,

          dzieki za answer ;] sogacz leci.

          mozna prosic jakis przykladowy planik na poszczegolne grupy? jak je laczyc? (bez serii etc, to pisze wyzej ;])

          aeroby robie 3 razy w tyg, po ok 45 minut (zalezy ile wytrzymam - az sie znudzi)

          jesli mozesz tez cos o jedzonku napisac... ;]

          pozdro und sog

          haaron


          &lt;BANG!&gt; YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
        • ZASŁUŻONY
          Michail
          • Pochwały:0
          • Nagany:0
          • Postów: 48745
          • Wiek: 40 lat
          • Na forum: 12 lat
          • Trenuje: "Oczko"...27 września mija...21 lat
          • Płeć: Mężczyzna
          • LPA: 91090
          • Status:Ekspert

          Wysłano 21 maja 2003 21:35

          zgłoś naruszenie
          Całkiem niezłe efekty daje ACT:
          http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=18564&amp;forum_id=8&amp;Topic_Title=&amp;forum_title=Trening

          A co do dietki-to zapraszam do Działu &quot;Odżywianie&quot;

          Pozdrawiam wszystkich ambitnych-&quot;Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym&quot;
          Michail-Czytaj i pytaj:
          http://www.kulturystyka.pl/atlas/
          Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 
          PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
          ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473
        • Kruszek
          • Pochwały:0
          • Nagany:0
          • Postów: 17004
          • Wiek: 31 lat
          • Na forum: 12 lat
          • Trenuje: W marcu po roku przerwy wróciłem do treningów.
          • Płeć: Mężczyzna
          • LPA: 46168
          • Status:Ekspert

          Wysłano 22 maja 2003 00:14

          zgłoś naruszenie
          Jeżeli twoim priorytetem jest spalanie tkanki tłuszczowej to polecałbym odpowiednio zmodyfikowany planik ACT - 30 sekund przerw między ćwiczeniami 15 powtórzeń na uda, grzbiet, barki, klatka, brzuch, łydki oraz po 12 na małe grupy mięśniowe (biceps, triceps, przedramiona) 2 minuty przewr miedzy samymi obwodami - jeżeli masz nadmiar tkanki tłuszczowej to najpierw ją zrzuć, a potem pracuj nad poprawą jakości umięśnienia.

          &quot;When the flood calls, you have no home, you have no walls&quot;
          Vecht of sterf - Je bent een kleine stinkende vieze zuigende kankerhoer!
        •  
          Anonim

            Wysłano 22 maja 2003 14:20

            zgłoś naruszenie
            dzieki, sog leci.

            haaron

            &lt;BANG!&gt; YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
          •  
            Anonim

              Wysłano 24 maja 2003 19:50

              zgłoś naruszenie
              chyba jednak od act wole zwykly trening osobnych grup miesniowych ;]

              pisaliscie (gdzies), ze mozna trenowac na redukcje nawet 6x/tydzien.

              czy cos takiego moze byc?

              1. plecy - 4 cwiczenia, 2 wielostawowe, 2 izolowane

              2. klatka - 4 cwiczenia, 2 wielostawowe, 2 izolowane

              3. biceps - 3 cwiczenia, w tym 2 izolowane
              + triceps - 3 cwiczenia, w tym 2 izolowane (tu chyba superserie)

              4. barki - 4 cwiczenia, 2 wielostawowe, 2 izolowane

              5. nogi - 4 cwiczenia, 2 wielostawowe, 2 izolowane

              jeszcze dokladnie nie myslalem nad cwiczeniami, pytam tylko, czy takie cos moze byc dobre.

              powtorzen ok 15-10, po kazdym treningu, poza nogami, aeroby (45-60 min rowerka)

              prosze o ocene + korekty (w miare objasnione dlaczego ;])

              pozdro

              haaron

              &lt;BANG!&gt; YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]
            • ZASŁUŻONY
              Michail
              • Pochwały:0
              • Nagany:0
              • Postów: 48745
              • Wiek: 40 lat
              • Na forum: 12 lat
              • Trenuje: "Oczko"...27 września mija...21 lat
              • Płeć: Mężczyzna
              • LPA: 91090
              • Status:Ekspert

              Wysłano 26 maja 2003 23:14

              zgłoś naruszenie
              Plan jest słąby- układ grup nie pozwala na regenerację- szcególnie tricepsów, które masz zamiar trenowac aż 3 dni pod rząd.

              Może jednak skusisz się na ACt, albo może Weider??:

              http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=31907

              Pozdrawiam wszystkich ambitnych-&quot;Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym&quot;
              Michail-Czytaj i pytaj:
              http://www.kulturystyka.pl/atlas/
              Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 
              PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
              ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473
            •  
              Anonim

                Wysłano 27 maja 2003 00:09

                zgłoś naruszenie
                dzieki ;]

                na act za bardzo nie mam &quot;warunkow&quot;, nie ma szans, zeby maszynka, na ktorej chce cwiczyc byla wolna ;(

                w weiderku jest za fuzo planow, ktory wybrac?

                ew jak zmienic kolejnosc grup? polaczyc cos? (zalezy mi na nogach w piatek)

                pozdro, soga juz dawno dalem ;]

                haaron

                &lt;BANG!&gt; YoU'rE DeAd, BrAiN`s OuT YoUr HeAd ;]