SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

trening do oceny-poprawki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 511

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1683
Poniedziałek : klatka+bic
1) wyciskanie sztangi w leżeniu na łwace poziomej 4 serie 12/10/8/8 powt.
2 wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej - głową w dół 4 serie 12/10/8/8
pompki na porenczach 4 serie 12/10/8/8
BIC
1)Uginanie ramion z sztangą stojąc 3s 12,10,8
2) Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem Z "SUPINACJĄ" NADGARSTKA)3x12
3) Uginanie ramion ze sztangielkami stojonc chwytem młotkowym 3x12
4) o kolano 3x12
Wtorek WOLNE
Środa : plecy + triceps
PLECY
1) 3 Serie podciągania się na drążku każda max 4s
2) wiosłowanie sztangą 4s\12 w opadzie tułowia
3) MC 4s\12
TRICEPS
1) Pompki na podporze tyłem ( jedno krzesło pod stopy drugie pod rencę za siebie i się opuszczam pomiędzy nimi ) 3x15
2) wyciskanie sztangi w leżeniu na łwace poziome wąskim uchwytem 3x12
3) Prostowanie ramienia sztangielką w opadzie tułowia 3 x 12
Czwartek WOLNE
Piątek : nogi + barki
NOGI
1) Przysiad z sztangą bądź hantlami - 3x15
2) Wspięcia na palcach w staniu - 4x20
BARKI
1) wyciskanie sztangi z klaty 4 serie 12/10/8/8
2) unoszenie sztangielek bokiem w górę 3x12/10/8
3) 12/10/8 daj wznosy ramion z hantlami bokiem w opadzie tułowia 3s

nie ważne jak upadasz ważne jak powstajesz

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 311 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4261
moze w ankiecie bys podal staz a nie obwod bicepsa ktory nie jest az tak wazny!!!!! i jak juz napisales ile na klate to napisz ile na nogi i barki bierzesz przy okazji

.tutaj chodzi o pasje
..tutaj chodzi o siłe
...tutaj chodzi o moc

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1683
starz 6 miesięcy

nie ważne jak upadasz ważne jak powstajesz

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 963 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15979
Wypełnij całą ankietę

"[...] jak się nie ma forsy, wszystko idzie jak k***ie w deszcz." - Julio Cortázar
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, jedziesz zbyt wolno” - Sir Stirling Moss
Jak pomogłem, daj SOGa : )

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1683
wiek 18
wzrost 175
waga 65
dieta- brak
starz 6 miesięcy

nie ważne jak upadasz ważne jak powstajesz

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 963 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15979
Jakie były poprzednie plany? Jakie efekty?

"[...] jak się nie ma forsy, wszystko idzie jak k***ie w deszcz." - Julio Cortázar
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, jedziesz zbyt wolno” - Sir Stirling Moss
Jak pomogłem, daj SOGa : )

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 68 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1683
FBW

nie ważne jak upadasz ważne jak powstajesz

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 963 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15979
Hmmm szybko zabierasz sie za Splita ale oki ;]

Poniedziałek : klatka+bic
1) wyciskanie sztangi w leżeniu na łwace poziomej 4 serie 12/10/8/8 powt.
2 wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej - głową w dół 4 serie 12/10/8/8
pompki na porenczach 4 serie 12/10/8/8
BIC
1)Uginanie ramion z sztangą stojąc 3s 12,10,8
2) Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc podchwytem Z "SUPINACJĄ" NADGARSTKA)3x12
3) Uginanie ramion ze sztangielkami stojonc chwytem młotkowym 3x12
4) o kolano 3x12 Wywal
Wtorek WOLNE
Środa : plecy + triceps
PLECY
1) 3 Serie podciągania się na drążku każda max 4s
2) wiosłowanie sztangą 4s\12 w opadzie tułowia
3) MC 4s\12
Dodaj szrugsy 4s
TRICEPS
1) Pompki na podporze tyłem ( jedno krzesło pod stopy drugie pod rencę za siebie i się opuszczam pomiędzy nimi ) 3x15
2) wyciskanie sztangi w leżeniu na łwace poziome wąskim uchwytem 3x12
3) Prostowanie ramienia sztangielką w opadzie tułowia 3 x 12
Czwartek WOLNE
Piątek : nogi + barki
NOGI
1) Przysiad z sztangą bądź hantlami - 3x15 4s
Dodaj wykroki 4s
2) Wspięcia na palcach w staniu - 4x20
BARKI
1) wyciskanie sztangi z klaty 4 serie 12/10/8/8
2) unoszenie sztangielek bokiem w górę 3x12/10/8
3) 12/10/8 daj wznosy ramion z hantlami bokiem w opadzie tułowia 3s

"[...] jak się nie ma forsy, wszystko idzie jak k***ie w deszcz." - Julio Cortázar
“Jeżeli wszystko jest pod kontrolą, jedziesz zbyt wolno” - Sir Stirling Moss
Jak pomogłem, daj SOGa : )

napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9858 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 59190
Kokos93_xD

Nie ośmieszaj się ta tandetną poprawką.
popatrz na jego gabaryty, ocen jego poziom, i dopiero pisz lub lepiej nie pisz, bo i tak wychodza glupoty.


Do autora, zainteresuj się treningiem full body, lub jeśli już koniecznie splitem to takim gdzie minimum trenujesz całe cialo 2x w tygodniu, aby zapewnić odpowiednią częstotliwość, rozkład partii może byc inny niż przedstawiony w arcie ze spisu tematów, proponował bym coś pod góra/dół,przód/tył.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dziennik Treningowy PATRYK666

Następny temat

Trening na masę do sprawdzenia

Jakie węglowodany wybrać? Trening na masę - 5 złotych zasad Łukasz Sosiński - ocena sylwetki Pigwa i jej cenne właściwości Węglowodany w trakcie treningu: tak czy nie? Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka Fit Family - Kasia i Damian Wiórki kokosowe vs. pestki z dyni - porównanie okiem dietetyka