SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

trening do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 197

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 633
Hej, mogę prosić o ocenę poniższego treningu ?
chciałabym zmienić troche rozkład ćwiczeń 3x12 a nie po 5.
NICK: gonebada
WIEK: 24
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 2,5 roku

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 50
WZROST: 165
OBWÓD RAMIENIA:
OBWÓD ŁYDKI:
OBWÓD UDA:
OBWÓD BIODER:
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 75cm
OBWÓD TALI
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING? uwidocznić mięsnie

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: nie
PRZEBYTE KONTUZJE: kontuzja kolana
WADY POSTAWY: nie
ALERGIE: nie
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: nie
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: BCAA
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) zdrowo się odżywiam

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach
Trening A:
a) Przysiady ze sztangą z tyłu 5x/ 5x/ 5x/ 5x/
b) wiosłowanie hantelką 5x /5x /5x/ 5x
c) Wyciskanie hantli (klatka piersiowa) 5x/ 5x/ 5x/ 5x
d) wyciskanie hantli na barki 5x/ 5x/ 5x
e) uginanie ramion z hantlami 5x/ 5x/ 5x
f) Wyciskanie francuskie 5x /5x/ 5x
g) Deska (plank) 45 sek/ 45 sek/ 45 sek

Trening B:
a) Martwy ciąg (sztanga, hantle - niezaleznie) 5x/ 5x/ 5x/ 5x
b) Hip trust 5x/ 5x/ 5x/ 5x
c) Skłony dzien dobry 5x/ 5x/ 5x/ 5x
d) Unoszenie hantli bokiem (boczny akton barków) 5x/ 5x/ 5x/
e) Uginanie młotkowe hantli 5x/ 5x/ 5x (pamietaj, żeby szybko ponosić je do góry i wolno opuszczac na dół)
f) Prostowanie ramion z wyciągiem górnej linki 5x/ 5x/ 5x
g) Unoszenie nóg w zwisie na drążku 10x/ 10x/ 10x (idealnie likwiduje wydęty brzuszek) (w miare możliwości, jeśli nie umiesz wyprostowanych, unoś zgięte, ale tak, jakbyś chciała dotknac kolanami brody)

Trening C:
a) Martwy ciąg, z kettleballem - stojąc na dwóch platformach 5x/5x/5x/5x
b) Ściąganie linki górego wyciągu do karku (z tyłu), lub lepsza wersja - podciąganie z maszyną która pomaga 5x/5x/5x/5x
c) Rozpiętki 5x/5x/5x/5x
d) Wznos sztangi wzdłuż ciała 5x/5x/5x
e) uginanie ramion z supinacją, hantlem 5x/ 5x/ 5x
f) Wyciskanie sztangi (wąski chwyt) 5x/5x/5x
h) Allachy na wyciągu 10x/10x/10x

Na co mogę zamienić ćw A.e , B.b i B.c , C.a i e?

dziękuję
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 38 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 35
Według mnie trochę zbyt duża intensywność, myślę, że zamiast A.e można dać podciąganie podchwytem, zamiast hip thrustow- wykroki z hantlami, dobre na pośladki, zamiast dzien dobry ćwiczenia na mięsnie głębokie pleców(wspinaczka, plank na 1 ręce) C.a wgl bym wyrzucił , masz martwe w tren.b, C.e też możesz zastąpić drążkiem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 633
aha .bo ja w sumie myślałam że za mało ćwiczeń jest . bo to tylko 3 dni
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Test coopera

Następny temat

Czy takie połączenia ćwiczeń na dane partie mogą być

Alyx Ulbrich - fitnesska, która uwielbia treningi outdoorowe Alyx Ulbrich - fitnesska, która uwielbia treningi outdoorowe Ja naturalnie obniżyć poziom cukru we krwi? Ja naturalnie obniżyć poziom cukru we krwi? Jak zmienia się skład mięśni siłacza, gdy nic nie robi?! Jak zmienia się skład mięśni siłacza, gdy nic nie robi?! Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie drugiego dnia Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie drugiego dnia Niezwykli kulturyści na świecie Niezwykli kulturyści na świecie Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie trzeciego dnia Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie trzeciego dnia Orzechy tygrysie podwoją Twój testosteron Orzechy tygrysie podwoją Twój testosteron Stan “The Rhino” Efferding - nadal w świetnej formie! Stan “The Rhino” Efferding - nadal w świetnej formie!