SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening do oceny!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1258

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 154
Witam. To jest mój plan na masę mięśniową. Najpierw kilka informacji które uważam za niezbędne. W treningu NIE MAM ćwiczeń na NOGI ponieważ mam nadkruszoną chrząstkę w kolanie i wszelkiego rodzaju zginanie nóg(nawet przysiad bez obciążenia) powoduje lekki ból i reakcje typu "zaraz przeskoczy mi kolano". Mam dużo aerobów(codziennie od pon - piątku) ponieważ jestem studentem wychowania fizycznego oraz trenuję kick boxing.

Mój plan wygląda następująco:
PONIEDZIAŁEK(KLATA, BICEPS, Brzuch)
Klata:
-Wyciskanie na ławce płaskiej 4 serie 12/10/8/6
-Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej głową w górę 4 serie 12/10/8/6
-Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej głową w dół 4 serie 12/10/8/6
-Rozpiętki na ławce prostej 3 serie 12/10/8
-"krzyżowanie" linki w "bramie" 3 serie 12/10/8 (używam wyciągu górnego gdyż nie ma bramy na siłowni)

Biceps:
- Uginanie ramion ze sztangą łamaną stojąc 4 serie 12/10/8/6
-Uginanie ramion ze sztangielkami siedząc z rotacją nadgarstka 3 serie 12/10/8
-Uginanie ramion ze sztangielkami w uchwycie młotkowym 3 serie 12/10/8
- "podciąganie" sztangi łamanej nachwytem w pozycji lekko zgiętej opierając łokcie na obrzeżach ud 3 serie 12/10/10

Brzuch:
-brzuszki na ławeczce 2x 70
-unoszenie nóg w podporze leżąc 2x 20

WT0REK(Bary, Triceps)
Bary:
-Wyciskanie sztangielek znad głowy 4 serie 12/10/8/6
- Unoszenie sztangielek bokiem stojąc 3 serie 10/8/6
- Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3 serie 12/10/8
-Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 3 serie 12/10/10

Triceps:
- Wyciskanie Francuskie sztangielki jednorącz 4 serie 12/10/8/6
-Pompki na poręczach lub wyciskanie sztangi wąsko na ławce płaskiej 3 serie 12/10/8