Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 6252 razy
  • Autor

    trening bicepsa-dobry?

  • kafar88
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 26
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 1407

    Wysłano 29 lipca 2005 23:54

    zgłoś naruszenie

    czesc wszystkim!!!jestem poczatkujacym tzn. cwicze drugi miesiac i mam taka prosbe czy mozecie ocenic moj trening bicepsa.dodam ze najbardzij zalezy mi na bicepsach i cwicze je 2 razy w tygodniu.w srode i w niedziele.oto trening:
    sroda:
    1.cwiczenia sztangielkami na modlitewniku 4x12
    2.gryf lamany stojac 4x12
    3.cwiczenia w oparciu o kolano 4x12
    niedziela:
    1.cwiczenia sztangielkami na modlitewniku 4x12
    2.uginanie ramion w siadzie oburacz 4x12
    3.cwiczenia w oparciu o kolano 4x12
    jak cos nie tak to korygujcie:)
    z gory dzieki:)
  • Wysłano 30 lipca 2005 00:10

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • Spajdi_
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 446
    • Na forum: 10 lat
    • LPA: 7029

    Wysłano 30 lipca 2005 00:10

    zgłoś naruszenie
    O wiele za ciężki plan jak na taki staż! Rób tylko 1 trening i 2 ćwiczenia w zupełności Ci wystarczyą 8 serii na bicepsa jak zrobisz z odp. krótkimi przerwami i zaangażowaniem to... Sam spróbuj, a zobaczysz
  • Volcano
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 105
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 841

    Wysłano 30 lipca 2005 00:18

    zgłoś naruszenie
    w sumie ja mam staz okolo roku z Cwiczeniami silowymi i robie tak:

    Biceps razem z klatka pon i piatek, a wiec biceps:
    1- stojac prosto podnoszenie sztangi(20kg) 4x10
    2- to samo tylko szerokim uchwytem i tyle samo
    3- mloteczki 4x10
    4- Siedzac Prosto na Krzesle ( pelcy 90stopni) rece z hantalmi na dol i podnosze an dol i podnosze( opuszcam i podnsoze z boku krzesla)

    w sumie dobre chyba co nie?
  • Spajdi_
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 446
    • Na forum: 10 lat
    • LPA: 7029

    Wysłano 30 lipca 2005 00:32

    zgłoś naruszenie
    Volcano 16 serii... tyle się robi na duże partie z reguły, robisz to 1 czy 2 razy w tyg. bo nie skumałem ?? Generalnie nie wiem jak dajesz rade to zrobić, chyba robisz długie przerwy, nie przykładasz się technicznie, albo 2 ostatnie ćwiczenia robisz b. małymi stosunkowo ciężarami. Dla porównania ja zrobie
    Unoszenie przedramion ze sztangą łamaną 12<10<8=8
    Unoszenie przedramion ze sztangielkami chwytem młotkowym 4x10
    I po takich 8 seriach moje bicepsy są b. mocno wymęczone
    Dlatego proponuje skorygować przerwy między seriami/ćwiczeniami i wykonywać ćwiczenia w 100% technicznie (Min. Dobierać ciężar tak, aby izolować bicepsy i nie wykonywać ruchów oszukanych, powoli opuszczać ciężar itd.). O technice możesz poczytać w atlasie
    Pozdro
  • sarnat1985
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 158
    • Na forum: 9 lat
    • Trenuje: 4
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 9217

    Wysłano 30 lipca 2005 08:28

    zgłoś naruszenie
    Jak dla mnie 12 serii to już jest za dużo (moje zdanie), jeśli robie tyle to po treningu nie czuje już napompowania wręcz przeciwnie flak się robi. Oczywiście każdy ma inny organizm i nie ma twardej regóły ile serii należy robić aby było optymalnie, należy wsłuchać się we własny organizm i wtedy dopiero treningi zaczną przynosić pozytywne rezultaty. Oczywiście kafar88 przy twoim stażu treningowym nie zalecałbym zaczynać treningu od ćwiczeń izolowanych je zostaw sobie na koniec. Myśle że wystarczyłyby Ci 3 ćwiczenia po 3 serie, jeśli podejdziesz do nich max skoncentrowany to napweno poczujesz megapompe bicepsów i efekty też będą. Wskazane jest także abyś po każdej serii rozciągał bicepsy to kożystnie wpływa na ich rozwój. Oczywiście nie zapominaj o diecie bo samym treningiem nic nie wskórasz, to tak jak byś chciał zbudować dom bez cegieł (nie da rady.Pozdrawiam
  • kafar88
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 26
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 1407

    Wysłano 30 lipca 2005 12:57

    zgłoś naruszenie
    ok.dzieki chlopaki:)ja w sumie w domu duzo machalem hantlami.moze stad ten trening.po nim czuje megapompe.ale zmniejsze ilosc seri i powtorzen.pozdro 4 all
  • Volcano
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 105
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 841

    Wysłano 30 lipca 2005 13:55

    zgłoś naruszenie
    w sumie racja , ja daje rade ale przy 3i4 cwiczeniu juz wysiadam konkretnie, chyba zaczne robic po3x10 cwiczen:D
    a na klate tez 3x10 co?

    Aha jeszcze ejdno jak rozciagac miesnei bicepsa?
  • maveric988
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 44
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 490

    Wysłano 30 lipca 2005 14:03

    zgłoś naruszenie
    Ja mam bardzo prosty trening na bic który na mnie dobrze działa.
    robie biceps 2 razy w tygodniu z klatą w poniedziałki i w czwartki.
    Biore sztange którą moge wykonać 12 powtórzeń robie tak dwie serie a w trzeciej robie na maksa .od liczby wykonanych powtórzeń w ostatniej seri odejmojemy liczbe normalnych powtórzeń od tej z ostatniej.
    np 20-12=8 wynik dzielimy przez dwa i gdy następnym razem będziemy robili bica dodajemy do ciężaru wcześniejszego 4kg i robimy 12 powtórzeń.
    gdy dojdziemy do takiego ciężaru którym w ostatniej seri niebędziemy mogli wykońać 12 powtórzeń zminiejszamy liczbe powtórzeń o 2.
    dolną granicą jest 6 powtórzeń.
    i tak robimy w unoszeniu przedramion z sztangą stojąc i na modlitewniku.
    Wyczytałem to kiedys w jakiejś książce ale niepamiętam tytułu.
    Ćwiczenie to można również wykonywać na inne partie .
    Pozdrawiam i polecam
    You Can't Beat Me, You Can't Touch Me, I Am Mam Without Fear...
  • _YaKuZa_
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 6083
    • Wiek: 27 lat
    • Na forum: 10 lat
    • Trenuje: 7 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 33048
    • Status:Ekspert

    Wysłano 30 lipca 2005 14:10

    zgłoś naruszenie
    Volcano

    www.kulturystyka.pl/atlas/stretching.htm