logo
zamknij zamknij

trening bicepsa-dobry?

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6894

0 5 0
napisał(a)
kafar88
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1407
czesc wszystkim!!!jestem poczatkujacym tzn. cwicze drugi miesiac i mam taka prosbe czy mozecie ocenic moj trening bicepsa.dodam ze najbardzij zalezy mi na bicepsach i cwicze je 2 razy w tygodniu.w srode i w niedziele.oto trening:
sroda:
1.cwiczenia sztangielkami na modlitewniku 4x12
2.gryf lamany stojac 4x12
3.cwiczenia w oparciu o kolano 4x12
niedziela:
1.cwiczenia sztangielkami na modlitewniku 4x12
2.uginanie ramion w siadzie oburacz 4x12
3.cwiczenia w oparciu o kolano 4x12
jak cos nie tak to korygujcie:)
z gory dzieki:)
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Spajdi_
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 446 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7029
O wiele za ciężki plan jak na taki staż! Rób tylko 1 trening i 2 ćwiczenia w zupełności Ci wystarczyą 8 serii na bicepsa jak zrobisz z odp. krótkimi przerwami i zaangażowaniem to... Sam spróbuj, a zobaczysz
napisał(a)
Volcano
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 105 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 841
w sumie ja mam staz okolo roku z Cwiczeniami silowymi i robie tak:

Biceps razem z klatka pon i piatek, a wiec biceps:
1- stojac prosto podnoszenie sztangi(20kg) 4x10
2- to samo tylko szerokim uchwytem i tyle samo
3- mloteczki 4x10
4- Siedzac Prosto na Krzesle ( pelcy 90stopni) rece z hantalmi na dol i podnosze an dol i podnosze( opuszcam i podnsoze z boku krzesla)

w sumie dobre chyba co nie?
napisał(a)
Spajdi_
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 446 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7029
Volcano 16 serii... tyle się robi na duże partie z reguły, robisz to 1 czy 2 razy w tyg. bo nie skumałem ?? Generalnie nie wiem jak dajesz rade to zrobić, chyba robisz długie przerwy, nie przykładasz się technicznie, albo 2 ostatnie ćwiczenia robisz b. małymi stosunkowo ciężarami. Dla porównania ja zrobie
Unoszenie przedramion ze sztangą łamaną 12<10<8=8
Unoszenie przedramion ze sztangielkami chwytem młotkowym 4x10
I po takich 8 seriach moje bicepsy są b. mocno wymęczone
Dlatego proponuje skorygować przerwy między seriami/ćwiczeniami i wykonywać ćwiczenia w 100% technicznie (Min. Dobierać ciężar tak, aby izolować bicepsy i nie wykonywać ruchów oszukanych, powoli opuszczać ciężar itd.). O technice możesz poczytać w atlasie
Pozdro
napisał(a)
sarnat1985
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 158 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9250
Jak dla mnie 12 serii to już jest za dużo (moje zdanie), jeśli robie tyle to po treningu nie czuje już napompowania wręcz przeciwnie flak się robi. Oczywiście każdy ma inny organizm i nie ma twardej regóły ile serii należy robić aby było optymalnie, należy wsłuchać się we własny organizm i wtedy dopiero treningi zaczną przynosić pozytywne rezultaty. Oczywiście kafar88 przy twoim stażu treningowym nie zalecałbym zaczynać treningu od ćwiczeń izolowanych je zostaw sobie na koniec. Myśle że wystarczyłyby Ci 3 ćwiczenia po 3 serie, jeśli podejdziesz do nich max skoncentrowany to napweno poczujesz megapompe bicepsów i efekty też będą. Wskazane jest także abyś po każdej serii rozciągał bicepsy to kożystnie wpływa na ich rozwój. Oczywiście nie zapominaj o diecie bo samym treningiem nic nie wskórasz, to tak jak byś chciał zbudować dom bez cegieł (nie da rady.Pozdrawiam
napisał(a)
kafar88
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1407
ok.dzieki chlopaki:)ja w sumie w domu duzo machalem hantlami.moze stad ten trening.po nim czuje megapompe.ale zmniejsze ilosc seri i powtorzen.pozdro 4 all
napisał(a)
Volcano
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 105 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 841
w sumie racja , ja daje rade ale przy 3i4 cwiczeniu juz wysiadam konkretnie, chyba zaczne robic po3x10 cwiczen:D
a na klate tez 3x10 co?

Aha jeszcze ejdno jak rozciagac miesnei bicepsa?
napisał(a)
maveric988
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 490
Ja mam bardzo prosty trening na bic który na mnie dobrze działa.
robie biceps 2 razy w tygodniu z klatą w poniedziałki i w czwartki.
Biore sztange którą moge wykonać 12 powtórzeń robie tak dwie serie a w trzeciej robie na maksa .od liczby wykonanych powtórzeń w ostatniej seri odejmojemy liczbe normalnych powtórzeń od tej z ostatniej.
np 20-12=8 wynik dzielimy przez dwa i gdy następnym razem będziemy robili bica dodajemy do ciężaru wcześniejszego 4kg i robimy 12 powtórzeń.
gdy dojdziemy do takiego ciężaru którym w ostatniej seri niebędziemy mogli wykońać 12 powtórzeń zminiejszamy liczbe powtórzeń o 2.
dolną granicą jest 6 powtórzeń.
i tak robimy w unoszeniu przedramion z sztangą stojąc i na modlitewniku.
Wyczytałem to kiedys w jakiejś książce ale niepamiętam tytułu.
Ćwiczenie to można również wykonywać na inne partie .
Pozdrawiam i polecam

You Can't Beat Me, You Can't Touch Me, I Am Mam Without Fear...

napisał(a)
_YaKuZa_
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 6083 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 33055
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening siłowy na nogi

Następny temat

Proszę o pomoc, zaczynam.

Zalety odżywki białkowej

Jak ważne jest rozciąganie?

Julia Fusiecka - ocena sylwetki

Dlaczego trudno ukształtować pośladki?

Leksykon suplementacji: kreatyna

Jagienka Kamińska wzięła ślub!

Jakie badania warto wykonać przechodząc na redukcję?

Największe łydki w branży!