SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

trening FBW do oceny

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2955

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 576 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5491
czesc wszystkim
chcialbym oddac do oceny plan treningowy mojej dziewczyny,
trening 3x w tyg, fbw
cel: jedrnosc, zarys miesni a szczegolnie barkow.

Kobieta
wiek 30
waga 65
wzrost 177
staz okolo pol roku

1.Rowerek
2.Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej-głową w górę 2x15.
3a.Wyciskanie sztangielek siedzac 2x15 - poniedzialek
3b.Unoszenie sztangielek bokiem w gore 2x15 - sroda
3c.Unoszenie sztangielek przodem w gore 2x15 - czwartek
4.Ściąganie drążka wyciągu górnego w siadzie, szerokim uchwytem (nachwyt)2x15
5.Biceps-uginanie ramion ze sztangielkami-supinacja 2x15
6a.Triceps-Prostowanie przedramion ze sztangielkami w opadzie tułowia lub jednorącz w oparciu o ławkę 2x15
6b.Triceps-Prostowanie przedramion na wyciagu gornym 2x15
7.Przysiady do laweczki 2x15
8.Prostownie nóg w siadzie 2x15
9.Uginanie nog w lezeniu 2x15
10.Wykroki ze sztangielka na steperze 2x15
11.Lydki wspiecia na palce 2x15
12.Brzuch

czy ilosc seri jest odpowiednia prosze o ocene.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 59591 Wiek 13 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 228104
Cześć

Czy mógłbyś odpowiedzieć na pytania:

1: rowerek jako rozgrzewka? Jeśli ma być to aero, to od razu przesuwamy na koniec, czyli po treningu siłowym.

2: rozumiem, że przewidujesz 3 treningi w tygodniu?

3: jak wyglądały dotychczasowe treningi?

4: staż jest już dość długi. Pytanie zatem czy nie warto byłoby wprowadzić coś bardziej zaawansowanego, czyli MC, podciąganie/opuszczanie na drążku?

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 576 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5491
1, rowerek -rozgrzewka,
2, tak 3x w tyg
3, wczesniej podobny byl trening ale tyko po jedenej serii teraz dorzucilem jej 2 cwiczenie na tric barki lawka skos w gore zamiast prostej na wyciskanie- klatka.
4, mc, podciaganie odpada
Glownie chodzilo mi czy ten plan ma jakis sens sam kiedys cwiczylem btw ale to bylo zupelnie cos innego, pozatym nie wiem jak dla kobiet jest z seriami i powtorzeniami prosze o pomoc, i z gory dzieki
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 576 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5491
a wiec pomoze mi ktos z tym treningiem?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 59591 Wiek 13 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 228104
Trening na początek może taki być, liczba serii i powtórzeń jest okay.

Jednak:

10.Wykroki ze sztangielka na steperze 2x15

Nie bardzo rozumiem, o jakie ćwiczenie chodzi. Mógłbyś wyjaśnić?

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 576 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5491
bardzo dziekuje, jesli chodzi o cwiczenie10:
http://www.K**.pl/wykroki-ze-sztangielkami-34012.html
tylko ze w oparciu o steper
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 59591 Wiek 13 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 228104
Aaa, już rozumiem

Powodzenia

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 25 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 254
Witam :) jestem tu nowa:)
Trening do oceny , z góry dzięki za odpowiedź :)

Trening 3 x w tyg - Siłownia
Cel : redukcja ok. 15 kg, siła i widoczna rzeźba.
Wiem że wszystko naraz się nie da :)

Waga: 82 kg
Wzrost: 164
Staż ogólny 2 lata, natomiast regularnie z 3-tygodniową przerwą od września :)

Trening:

Aeroby:
Orbitrek : 10 min
Bieżnia: 30 min na poziomie 70-75 % cardio max

Siłowe:

Nogi:
Odwodziciele,przywodziciele(maszyny) 4 serie x 35 powt.
Dwugłowy uda: 3 serie x 20 powt.

Klatka: 3 serie x 12 powt.
Rozpiętki: 3 serie x 20 powt.

Barki: hantle 2 x 4kg x 3 serie x 12 powt.
Barki 2 ćwiczenie: 2x4kg x 3 serie x 12 powt.

Biceps:
Sztanga z obciążeniem ok. 12 kg x 3 serie x 12 powt.
Sztanga łamana (modlitewnik) ok.12 kg x 3 serie x 9 powt.
Hantle: 5 kg x 3 serie x 8 powt.

Triceps:
Hantle 3 kg x 3 serie x 25 powt.
Hantle 2 ćwiczenie: 3 kg x 3 serie x 12 powt.

Plecy:
Sciąganie drążka: 18 kg x 3 serie x 12 powt.



Czasem dochodzi do tego worek bokserski ok.10 min:)

Jeśli chodzi o aeroby zamieniam czasami orbi na rowerek ale tempo utrzymuje wysokie i oczywiście dorzucam opór.

pozdrawiam:)
napisał(a)
Lady M Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 19441 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 94708
Czasem dochodzi do tego worek bokserski ok.10 min:)

yyyy, a po co to? ćwiczyłaś coś uderzanego wcześniej? czy tylko hobbystycznie chcesz sobie kontuzji narobić?

"No matter your goal, achieving it always starts with belief
- do not underestimate the strength within."

http://www.sfd.pl/Lady_M/_The_only_limit,_is_the_one_you_set_yourself_-t958189.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 25 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 254
Waliłam w worek pod opieką trenera ;) także nic mi się nie dzieje :)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 387 Napisanych postów 72256 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 301010
A trener bokser?
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

CZEKOLADA - opalanie natryskowe/lubuskie

Następny temat

REGULAMIN DZIAŁU "LADIES SFD"

Beta-alanina zwiększa siłę mięśniową Beta-alanina zwiększa siłę mięśniową Laura Amy - piękna Australijka, która wygrała z anoreksją Laura Amy - piękna Australijka, która wygrała z anoreksją Men's Physique PRO Shawn Labega odzyskuje sprawność po amputacji nogi Men's Physique PRO Shawn Labega odzyskuje sprawność po amputacji nogi Testosteron nasila rozwój raka Testosteron nasila rozwój raka Zapiekane szparagi proteinowe Zapiekane szparagi proteinowe Aspartam to trucizna? Fakty i mity Aspartam to trucizna? Fakty i mity Od słodzików się tyje? Od słodzików się tyje? Katarzyna Boik - ocena sylwetki Katarzyna Boik - ocena sylwetki