SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

toksycznosc winka oral

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2102

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 716
siema mam pytanko wszyscy mowia ze winko wtabsach jest bardzo toksyczne ja mam tego 100tabsow po 10 mg i jestem ciekaw czy jest bardziej toksyczne od metki ?
bo po metce raczej nie czulem sie zle.a innych tabsow nie bralem i jakie oslonki radzicie do tego bede bral propa albo superke nie miem jeszce .i jakie dawki winka najlepiej dzieki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10656 Napisanych postów 44394 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Troche mniej jedzie watrobe jezeli porownojemy mg do mg metki, jako ze ma cieższą molekułę (ze wzgledu na pierscień pirazolu)...
tyle że zazwyczaj jedzie sie na wiekszych dawkach niż metki...
20-30, a nawet do 50.. (ale sa maniacy co z meta tez dochodza do 50)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 6260 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 37774
om jezeli wiesz to wypisz srodki od najbardziej toksycznego do najmniej toksycznego patrząc wlasnie mg do mg:
anadrol
wino
miet
m1t

hihihi

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10656 Napisanych postów 44394 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
nie potrafie
aczkolwiek mysle ze czym lżejszy zwiazek, tzn czym wiecej czasteczek jest w 1 mg załóżmy tym bardziej ryje wątrobe...
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 2282 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11471
No może i fakt winko jest mniej toksyczne od mietka ale zastanawia mnie fakt a czytam juz różne fora od kilku ładnych lat że cześciej się naczytałem o tym że kogoś boli wątroba, kjakieś problemy z żołądkiem właśnie po winku oral a już nadel częśto po mieszance mietek +winko(z tym że o dziwo łącznie dawka z tego co pamiętam to rzadko przekraczałą 30-40mg)Ale to tylko moja obserwacji, no i sam powiem że raczej też nigdy mnie tam nic nie bolało a mietka przejadłem sporo a właśnie ostatnio po cyklu ze stanabolem lekko mnie cuś tam kłuje czasem więc sobie zapodaje hepatil

wytrwałosc drogą do sukcesu

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 8310 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 38343
Om - co sądzisz o Carbamazepinie - chodzi mi o Tegretol - tak dla siebie jakby mnie nosilo!

Be real - you have to make this shit your life. If you aren't in it all the way fully committed don't f***ing bother.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 716
co najlepiej radzicie wziasc na watrobe i w jakich ilosciach?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1244 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19182
Uriel wystarczy ci prozak, albo w ostatecznosci 6 kapsółek tramalu

" 4 lata przerwy od SFD "

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1024 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7859
boshe tegretol te pomaranczowe tabletki wogole nic nie daja raz polknelem caly listek potem myslalem ze umre a nic mi nie bylo zrobilem to zeby jakies akcje czy co i nic wogole to lipa jakas jest

Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.
Przecież mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1244 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19182
bo miałeś wy***ke

" 4 lata przerwy od SFD "

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 243 Napisanych postów 16965 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 141636
A wiec co dac z oslonek na 5 tyg winka 30mg ED...hepatil po cyklu dla regeneracji :>?? aha i w gre wchodza tylko srodki co sa w aptece jak sylimarol,hepatil itd....hmm ?:>

<<<Champions
are Made
Not Born>>>

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

----Ocena cyklik SALLY----

Następny temat

Testabol Propionate BD