logo
zamknij zamknij

testy sprawnościowe do wojska - plan

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 34798

0 5 0
napisał(a)
ssantss
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 37
full osprzęt siłownia

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 76

Wzrost: 176

Cel treningowy: siła+wytrzymałość

Staż treningowy na słowni: po 2 letniej przerwie

Uprawiane inne sporty: praca ;P

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ssantss
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 37
stało sie cos dziwnego i nie wyświetliło treści, więc pisze jeszcze taz.

mam testy sprawnosciowe do wojska za okolo 3 miesiące, bardzo potrzebuje efektywnego planu treningowego, a dokładnie do wykonania:

-podnoszenie na drążku nadchwytem co najmniej 10 razy

-brzuszki 60-70 w 2min

-sprint

-bieg na 3000m

jestem po 2-letniej przerwie w treningach, wiec to jest duży problem, prosze o wypowiedzi, bo mało czasu zostało a dużo pracy przede mną,

PS nie mam nic przeciw suplementacji.

z gory dzieki ,pozdrawiam
napisał(a)
matliii
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 789
Może napisz ile już jestes w stanie wykonać podciągnięć, brzuszków, jaki czas na 3000m, sprint. Sprawdzałeś jak targasz w tej chwili?
napisał(a)
borat147
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1171 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5490
ciepły dresik i w teren, codziennie kilka kilometrów dla poprawy kondycji, bieg na 3km w 15min nie jest łatwy więc się nie oszczędzaj, bo zostały Ci tylko 3 miesiące. podciąganie - podciągaj się ! i ćwicz plecy (wiosło nachwytem,ściąganie drążka też) co do sprintu to związany jest z kondycją, możesz podczas biegu wykonywać krótkie inetrwały. powodzenia !
napisał(a)
ssantss
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 37
teraz jestem w stanie wykonac 4 podciągniecia, do wyprostu w łokciach,czasów nie mieżyłem żadnych. myśle ze najwiekszy problem mogą sprawić mi brzuszki bo to moja pięta achillesowa,..
1
napisał(a)
borat147
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1171 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5490
Ty się martw jak w 3 miesiące podciągnąć się 10 razy więcej bo to nie dla każdego jest łatwe. brzuszki rób co 3 dni i będzie ok. albo rozpisz sobie jakiś dogłębniejszy trening na brzuch.
napisał(a)
Nevitro
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 69 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 525
3km na 15 min - średnia prędkość to około 12 km/h - ja biegałem coś w rodzaju HIIT - 7 km/h a potem 15, znowu 7... Ciężko jest ale ja kiedy tak chudłem (bo mało jadłem! jak zjesz dużo to urośniesz raczej) to po 2 miesiącach kondycja że hoho ;p
A podciąganie - ja akurat ostatnio ćwiczyłem z hantelkami na bicepsy - o dziwo, podciągam się o 1 razy więcej. Mało, ale widać 50 x 3 dziennie robi swoje.
napisał(a)
matliii
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 789
Zmierz swoje osiągi żebys wiedział ile ci jeszcze brakuje. Co do biegu no to nie ma innego wyjścia jak tylko zarzynać się codziennie kilka kilometrów. Na siłownie na pewno musisz zajrzeć twój priorytet "brzuszki i podciąganie" musisz się przyłożyć. Radził bym zacząć od jutra 3 miesiące skromnie. Powodzenia i determinacji.
napisał(a)
ssantss
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 37
dzięki. więc musze się brać tylko gorzej to wszystko połączyć z pracą ;/
napisał(a)
dwiedyszki
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 27
No to z pracy zamiast samochodem do domu biegiem i bedzie w porządku :) spokojnie w 15 minut sie wyrobisz na 3km :) Ja w 12 minut zrobilem 2,5 km, bo mielismy test na wf. od niechcenia, zaraz po wakacjach. take wiesz :) dasz rade, a podciągniecia to moja najsłabsza strona, bo podciągnę się teraz może ze 3 razy, a wcześniej przed treningami nawet do połowy nei dąłem rady xD A ćwiczenia na podciągniecia to po prostu drążek i wola walki :) Walczysz ze sobą i chociaż o kilka centymetrów wyżej za kazdym razem :) Brzuszki, mówisz, rób tak: na początek ćwiczen z rana zrób tyle ile możesz. Następnego dnia zwiększ o jeden, itd itd :) możesz zwiększać też o ile tam chcesz :) ja z brzuszkami nie mam problemów. ale miałem z pompkami i tak robiłem, robiłem aż doszłem do 50 :) i teraz spokojnie sobie zrobie z 50, 60
napisał(a)
Robbie120
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 138 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 709
moze wiecie czy na 1,6km czas 7 min to w miare czas czy tak sobie?

Moj cel w zyciu :
Mieć ramiona jak schwarzenegger, klate jak Coleman, brzuch jak Zane , barki jak Markus Ruhl,i plecy jak Dexter :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Początkowy trening

Następny temat

Pomocy !!!

Magdalena Koral weźmie ślub!

5 owoców, które warto włączyć do diety

Trening odchudzający dla kobiet

Adrianna Kaczmarek - ocena sylwetki

Magnez - źródła w diecie

Domowe burgery z cytrusowym łososiem, serem kozim i dodatkiem sosu żurawionowego

09-11.06.2017 Olympia Amateur Spain 2017 - Marbella - WYNIKI

Niesportowe wyznania Pauli Banot-Leoniewskiej