Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 28141 razy
  • Autor

    testy sprawnościowe do wojska - plan

  • ssantss
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 4
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 37

    Wysłano 03 lutego 2009 19:30

    zgłoś naruszenie

    full osprzęt siłownia

    Płeć: Mężczyzna

    Wiek: 21

    Waga: 76

    Wzrost: 176

    Cel treningowy: siła+wytrzymałość

    Staż treningowy na słowni: po 2 letniej przerwie

    Uprawiane inne sporty: praca ;P

    Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia

    Dieta: brak

    Przeciwskaznania medyczne: brak

    Zażywane suplementy: brak
  • Wysłano 03 lutego 2009 19:38

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • ssantss
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 4
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 37

    Wysłano 03 lutego 2009 19:38

    zgłoś naruszenie
    stało sie cos dziwnego i nie wyświetliło treści, więc pisze jeszcze taz.

    mam testy sprawnosciowe do wojska za okolo 3 miesiące, bardzo potrzebuje efektywnego planu treningowego, a dokładnie do wykonania:

    -podnoszenie na drążku nadchwytem co najmniej 10 razy

    -brzuszki 60-70 w 2min

    -sprint

    -bieg na 3000m

    jestem po 2-letniej przerwie w treningach, wiec to jest duży problem, prosze o wypowiedzi, bo mało czasu zostało a dużo pracy przede mną,

    PS nie mam nic przeciw suplementacji.

    z gory dzieki ,pozdrawiam
  • matliii
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 39
    • Na forum: 6 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 789

    Wysłano 03 lutego 2009 19:45

    zgłoś naruszenie
    Może napisz ile już jestes w stanie wykonać podciągnięć, brzuszków, jaki czas na 3000m, sprint. Sprawdzałeś jak targasz w tej chwili?
  • borat147
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1171
    • Wiek: 25 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: 4lata / wracam po przerwie - praca za granicą
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 5490
    • Status:Znawca

    Wysłano 03 lutego 2009 19:57

    zgłoś naruszenie
    ciepły dresik i w teren, codziennie kilka kilometrów dla poprawy kondycji, bieg na 3km w 15min nie jest łatwy więc się nie oszczędzaj, bo zostały Ci tylko 3 miesiące. podciąganie - podciągaj się ! i ćwicz plecy (wiosło nachwytem,ściąganie drążka też) co do sprintu to związany jest z kondycją, możesz podczas biegu wykonywać krótkie inetrwały. powodzenia !
  • ssantss
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 4
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 37

    Wysłano 03 lutego 2009 20:14

    zgłoś naruszenie
    teraz jestem w stanie wykonac 4 podciągniecia, do wyprostu w łokciach,czasów nie mieżyłem żadnych. myśle ze najwiekszy problem mogą sprawić mi brzuszki bo to moja pięta achillesowa,..
  • borat147
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1171
    • Wiek: 25 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: 4lata / wracam po przerwie - praca za granicą
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 5490
    • Status:Znawca

    Wysłano 03 lutego 2009 20:19

    zgłoś naruszenie
    Ty się martw jak w 3 miesiące podciągnąć się 10 razy więcej bo to nie dla każdego jest łatwe. brzuszki rób co 3 dni i będzie ok. albo rozpisz sobie jakiś dogłębniejszy trening na brzuch.
  • Nevitro
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 69
    • Wiek: 21 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: 1 rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 525

    Wysłano 03 lutego 2009 20:46

    zgłoś naruszenie
    3km na 15 min - średnia prędkość to około 12 km/h - ja biegałem coś w rodzaju HIIT - 7 km/h a potem 15, znowu 7... Ciężko jest ale ja kiedy tak chudłem (bo mało jadłem! jak zjesz dużo to urośniesz raczej) to po 2 miesiącach kondycja że hoho ;p
    A podciąganie - ja akurat ostatnio ćwiczyłem z hantelkami na bicepsy - o dziwo, podciągam się o 1 razy więcej. Mało, ale widać 50 x 3 dziennie robi swoje.
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 39
    • Na forum: 6 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 789

    Wysłano 03 lutego 2009 21:03

    zgłoś naruszenie
    Zmierz swoje osiągi żebys wiedział ile ci jeszcze brakuje. Co do biegu no to nie ma innego wyjścia jak tylko zarzynać się codziennie kilka kilometrów. Na siłownie na pewno musisz zajrzeć twój priorytet "brzuszki i podciąganie" musisz się przyłożyć. Radził bym zacząć od jutra 3 miesiące skromnie. Powodzenia i determinacji.
  • ssantss
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 4
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 37

    Wysłano 03 lutego 2009 21:20

    zgłoś naruszenie
    dzięki. więc musze się brać tylko gorzej to wszystko połączyć z pracą ;/
  • dwiedyszki
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 5
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 27

    Wysłano 05 lutego 2009 13:59

    zgłoś naruszenie
    No to z pracy zamiast samochodem do domu biegiem i bedzie w porządku :) spokojnie w 15 minut sie wyrobisz na 3km :) Ja w 12 minut zrobilem 2,5 km, bo mielismy test na wf. od niechcenia, zaraz po wakacjach. take wiesz :) dasz rade, a podciągniecia to moja najsłabsza strona, bo podciągnę się teraz może ze 3 razy, a wcześniej przed treningami nawet do połowy nei dąłem rady xD A ćwiczenia na podciągniecia to po prostu drążek i wola walki :) Walczysz ze sobą i chociaż o kilka centymetrów wyżej za kazdym razem :) Brzuszki, mówisz, rób tak: na początek ćwiczen z rana zrób tyle ile możesz. Następnego dnia zwiększ o jeden, itd itd :) możesz zwiększać też o ile tam chcesz :) ja z brzuszkami nie mam problemów. ale miałem z pompkami i tak robiłem, robiłem aż doszłem do 50 :) i teraz spokojnie sobie zrobie z 50, 60
  • Robbie120
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 138
    • Wiek: 24 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: 3 lata i 3 miesiace :P
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 709

    Wysłano 15 lutego 2009 14:42

    zgłoś naruszenie
    moze wiecie czy na 1,6km czas 7 min to w miare czas czy tak sobie?
    Moj cel w zyciu :
    Mieć ramiona jak schwarzenegger, klate jak Coleman, brzuch jak Zane , barki jak Markus Ruhl,i plecy jak Dexter :)