SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

tendon/droga do "szmaty"

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1007

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 241
Witam zaciekawionych,
Niedawno zaczalem program 50 podciagniec i 100 pompek nie cwiczac nic poza tym silowo, jedynie bieganie, basen. Cwiczylem pare miesiecy na silowni, ale teraz z braku czasu cwicze tymi programami w domu.

O mnie:
wiek: 20lat
wzrost: 183cm
waga: 65kg
bajceps: 30cm :P
klata: 91cm
reszta chyba nie wazna za bardzo, przy tym treningu raczej nie bedzie nic rosnac.

Duzo ludzi krytykuje te programy, ze nie dzialaja, maleje po nich sila, masa. Postanowilem wiec sprawdzic na sobie i przy okazji zachecic lub zniechecic innych moimi efektami :)

Moim ostatecznym celem jest PODCIAGNIECIE NA JEDNEJ RECE (OAP) (i prawej i lewej oczywiscie):D Mam nadzieje ze nie zabraknie mi motywacji, licze tez, ze prowadzenie tego dziennika doda mi sil :)

Troche to na pewno zajmie, wiadomo. Pierwszy cel to 20 podciagniec, pozniej mysle zeby dojsc do 30, nastepnie sie zobaczy, albo
a) 50 podciagniec, albo
b) podciaganie z obciazeniem, niesymetryczne, na reczniku, negatywy, przybloki itp
tu nie jestem zdecydowany, na razie 20 podciagniec mam przed oczami:)

Pompki jako uzupelnienie treningu, zeby sie w miare rownomiernie rozwijac i zapobiec kontuzjom.

Bede sie staral utrzymac ta wage, na pewno nie chce przekroczyc 70kg bo wtedy bedzie o wiele trudniej osiagnac moj cel.

Zaczalem 5 marca od testow i wyszlo:
9 podciagniec
36 pompek

Robie teraz dni:
6-8 podciagniec
21-25 pompek (probowalem wiecej ale nie dalem rady zrobic pierwszego dnia, albo te pompki w tescie byly zlej jakosci albo oni troche przekombinowali w tym planie)

Harmonogram treningow wyglada nastepujaco:
Robie w jeden dzien pompki, nastepnego dnia podciaganie, trzymam sie wszystkich zasad zamieszczonych na stronie, nie daje linka, odsylam do wujka gugla. Po skonczeniu danego planu (np. 6-8 podciagniec) robie 1-2 dni przerwy, nastepnie test, 1-2 dni przerwy i albo przechodze dalej albo jeszcze raz robie dany plan.

Pierwszy trening od rozpoczecia dziennika jutro: podciaganie:)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 241
12 marca
Plan 6-8 podciagniec, Trening 3
3, 4, 2, 2, max(9)
Przerwy 120s

Dzisiaj cala rozpiska na luzie, jak widac juz dorownalem swojemu rekordowi, wiec mysle ze przy najblizszym tescie powinno wpasc tak 11-12 :)
Do tej pory robilem opuszczanie do calkowitego wyprostu rak (prawie przy kazdym powtorzeniu) ale chyba nie bede az tak prostowal od teraz w trosce o swoje bary.

Rozpiska na najblizsze dni:
13. marca wolne
14. Pompki
15. Podciaganie
16. Pompki
17. Podciaganie
18. Pompki
19. Podciaganie
20. wolne
21. TEST Pompki
22. TEST Podciaganie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 241
14 marca
Plan 21-25 pompek, Trening 4
18, 22, 16, 16, max(21)
Ciezko bylo mimo, ze robie plan 2 poziomy nizej niz oni zakladaja. Wlasciwie "ciezko" to malo poweidziane, troche oszukiwalem zeby dobic do tych 21 w ostatniej serii:P Chyba jednak cos w tym jest ze te programy sa do dvpy.
Zmieniam podejscie, trening Armstronga wydaje sie sensowniejszy, jest i podciaganie i pompki wiec wszystko co mi na razie trzeba :)

Jeszcze pare dni sie z tym pomecze i jade z koksem :D
ARMSTRONG od 20 marca!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 241
19.03
pompki 20, 30, 20
podciaganie (27 total) 8, 7, 5, 4, 3 (90s przerwy)
20.03
pompki 20, 25, 25
podciaganie (22 total) 1, 2, 3, 4, 5, 4, 3 (10s, 20s...)
21.03
pompki 25, 25, 21
podciaganie (18 total) 2, 2, 2 (nachwyt), 2, 2, 2 (podchwyt waski),
2, 2, 2 (nachwyt szeroko) (60s)
22.03
pompki 25, 25, 20
podciaganie (44 total) 22 serie x 2 (60s)
23.03
pompki 20, 25, 21
podciaganie (29 total) 10, 6, 5, 4, 4 (90s)

Z technika nie jest najlepiej jeszcze, pompek nie robie na pelna glebokosc, a w podciaganiu sie troche "odpycham" od powietrza czasem, ale bede sie staral robic coraz poprawniej technicznie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Skakanka i rozbudowa lydek.

Następny temat

Artek~~OD ZERA~~Siła/Rzeźba/Foty -in progress

Anna Nawrot - ocena sylwetki Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Jaka kasza jest najzdrowsza? Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka