SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

szybka redukcja - 10kg, ocena diety, pomoc ;)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6861

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 651
Hej %) szukałam, poczytałam trochę o żywieniu, jednak jesli chodzi o diety to nigdy wcześniej żadnych nie układałam, dlatego prosze o wyrozumiałość.
Chodzi mi o zrzucenie tych 10kg...dlatego prosze o pomoc %)
Bardzo mi na tym zależy ;)
Myślałam o czymś takim:
7.00 - jedna kanapka(ciemne pieczywo) z warzywami (rzodkiewkam, sałata, pomidor, albo żółty ser i pomidor)
10.00 - drugie śniadanie (jedna kanapka z szynką + woda)
13.00 - ryż brązowy, surówka z marchwii, zielona herbata
15.00 - jogurt naturalny albo sok marchwiowy (ten jednodniowy)
18.00 - twaróg

Płeć: Kobieta

Wiek: 15

Waga: 65

Wzrost: 169

Obwód klatki: 0

Obwód ramienia: 0

Obwód talii: 0

Obwód uda: 0

Obwód łydki: 0

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ...

Aktywność w ciągu dnia: szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: basen (co najmniej dwa razy w tygodniu) bieganie conajmniej raz (zamierzam częsciej;)

Odżywianie: fastfood- nie jem w ogóle.
Słodycze ograniczam.


Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: bardzo dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: basen (co najmniej dwa razy w tygodniu) bieganie conajmniej raz (zamierzam częsciej;)

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: jasne

Stosowane wcześniej diety: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 278
po pierwsze za mało białka, po drugie za dużo błędów by wszystko poprawiać przeczytaj: [[http://www.sfd.pl/temat231127]] - Zbilansowana dieta redukcyjna - nowe spojrzenie... [[http://www.sfd.pl/temat315293]] - 10 wskazówek żywieniowych [[http://www.sfd.pl/temat315296]] - Dieta - ułóż sam(a) [http://www.sfd.pl/REDUKCJA_ALEZ_TO_PROSTE!_.::WEJDZ::.-t203291.html] ułóż coś wg tego, wklej i wtedy poprwimy

Zmieniony przez - wolf7 w dniu 2008-02-04 16:02:00
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 278
to co chcesz zrobić teraz to głodówka, spowolni Ci metabolizm, sporządzi szkody w organiźmie i jo-jo proszę nie czytaj porad z babskich gazet i uzbrój się w cierpliwość moim skromnym zdaniem obetnij co najwyżej 100, 200 kcla i zwiększ ruch
starczy
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 651
Heh :D...dobra poczytam jeszcze (widocznie za mało jak widać ;) )
i wrzucę poprawioną wersję, ale cóż niezbyt się na tym znam -.-'
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 651
ok, teraz mam nadzieje, że lepiej pójdzie bo tamta poprzednia jak teraz patrzę to rzeczywiście jak głodówka wyglądała :P
Hmm...
1 posiłek 7.00 - 2 kanapki z jajkiem
2 posiłek 9.45 sok marchwiowy jednodniowy, kanapka(ciemne pieczywo+ser żółty Edamski tłusty
3 posiłek 13.00 ryż, pierś z kurczaka do tego surówka z warzyw, owoców + herbata
4 posiłek 15.00 płatki owsiane
5 posiłek 18.00 jedna kanapka z ciemnym pieczywem i z jajkiem
6 posiłek 20.00 serek twarogowy waniliowy
A co o tym sądzicie? Białko jest :P
PS proszę o wyrozumiałość ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 278
1 posiłek 7.00 - 2 kanapki z jajkiem (jakie kanapki ? - jak razowiec to ok, możesz zrobić też omlet -dodajesz do jajek otręby, trochę rodzynek i na teflon - wtedy bez chleba), dodaj warzyw

2 posiłek 9.45 sok marchwiowy jednodniowy, kanapka(ciemne pieczywo+ser żółty Edamski tłusty (zamiast sera dobre chude mięso, dodaj warzyw, zdrowy tłuszcz)

3 posiłek 13.00 ryż, pierś z kurczaka do tego surówka z warzyw, owoców + herbata (ryż brązowy ewent. kasza, surówka lepeij z warzyw ale owoce ok (tylko bez przesady, dodaj do tej surówki oliwę z oliwek)

4 posiłek 15.00 płatki owsiane (to nie może być jeden posiłek ( nie ma białka, nie ma tłuszczu brak warzyw)

5 posiłek 18.00 jedna kanapka z ciemnym pieczywem i z jajkiem (jak dla mnie to za dużo chleba, i na noc nie dajemy węgli - chyba że to jest przed treninngiem ?, na noc białko, tłuszcz, warzywa

6 posiłek 20.00 serek twarogowy waniliowy ?!?!?!wszelkie homogenizowane out (na czas redukcji) zastąp wiejskim, twarogowym chudym, dodaj sobie cynamon, trochę oliwy i tyle
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 278
a jakie są proporcje btw ?
i kalolrie ?
poza tym nie wiadomo co jest przed treningiem a co nie
i co do owoców: traktuj instrumentalnie max 2 dziennie i proponuje okołotreningowo
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

temperatura

Następny temat

Sosy

Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Ciasteczka owsiane Ciasteczka owsiane Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Trening interwałowy zwiększa poziom hormonu wzrostu Trening interwałowy zwiększa poziom hormonu wzrostu Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Ryż brązowy - wady i zalety Ryż brązowy - wady i zalety Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co? Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co? BCAA - minimalna skuteczna dawka BCAA - minimalna skuteczna dawka