SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

szybka redukcja - 10kg, ocena diety, pomoc ;)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6603

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 651
Hej %) szukałam, poczytałam trochę o żywieniu, jednak jesli chodzi o diety to nigdy wcześniej żadnych nie układałam, dlatego prosze o wyrozumiałość.
Chodzi mi o zrzucenie tych 10kg...dlatego prosze o pomoc %)
Bardzo mi na tym zależy ;)
Myślałam o czymś takim:
7.00 - jedna kanapka(ciemne pieczywo) z warzywami (rzodkiewkam, sałata, pomidor, albo żółty ser i pomidor)
10.00 - drugie śniadanie (jedna kanapka z szynką + woda)
13.00 - ryż brązowy, surówka z marchwii, zielona herbata
15.00 - jogurt naturalny albo sok marchwiowy (ten jednodniowy)
18.00 - twaróg

Płeć: Kobieta

Wiek: 15

Waga: 65

Wzrost: 169

Obwód klatki: 0

Obwód ramienia: 0

Obwód talii: 0

Obwód uda: 0

Obwód łydki: 0

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ...

Aktywność w ciągu dnia: szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: basen (co najmniej dwa razy w tygodniu) bieganie conajmniej raz (zamierzam częsciej;)

Odżywianie: fastfood- nie jem w ogóle.
Słodycze ograniczam.


Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: bardzo dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: basen (co najmniej dwa razy w tygodniu) bieganie conajmniej raz (zamierzam częsciej;)

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: jasne

Stosowane wcześniej diety: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 278
po pierwsze za mało białka, po drugie za dużo błędów by wszystko poprawiać przeczytaj: [[http://www.sfd.pl/temat231127]] - Zbilansowana dieta redukcyjna - nowe spojrzenie... [[http://www.sfd.pl/temat315293]] - 10 wskazówek żywieniowych [[http://www.sfd.pl/temat315296]] - Dieta - ułóż sam(a) [http://www.sfd.pl/REDUKCJA_ALEZ_TO_PROSTE!_.::WEJDZ::.-t203291.html] ułóż coś wg tego, wklej i wtedy poprwimy

Zmieniony przez - wolf7 w dniu 2008-02-04 16:02:00
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 278
to co chcesz zrobić teraz to głodówka, spowolni Ci metabolizm, sporządzi szkody w organiźmie i jo-jo proszę nie czytaj porad z babskich gazet i uzbrój się w cierpliwość moim skromnym zdaniem obetnij co najwyżej 100, 200 kcla i zwiększ ruch
starczy
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 651
Heh :D...dobra poczytam jeszcze (widocznie za mało jak widać ;) )
i wrzucę poprawioną wersję, ale cóż niezbyt się na tym znam -.-'
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 651
ok, teraz mam nadzieje, że lepiej pójdzie bo tamta poprzednia jak teraz patrzę to rzeczywiście jak głodówka wyglądała :P
Hmm...
1 posiłek 7.00 - 2 kanapki z jajkiem
2 posiłek 9.45 sok marchwiowy jednodniowy, kanapka(ciemne pieczywo+ser żółty Edamski tłusty
3 posiłek 13.00 ryż, pierś z kurczaka do tego surówka z warzyw, owoców + herbata
4 posiłek 15.00 płatki owsiane
5 posiłek 18.00 jedna kanapka z ciemnym pieczywem i z jajkiem
6 posiłek 20.00 serek twarogowy waniliowy
A co o tym sądzicie? Białko jest :P
PS proszę o wyrozumiałość ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 278
1 posiłek 7.00 - 2 kanapki z jajkiem (jakie kanapki ? - jak razowiec to ok, możesz zrobić też omlet -dodajesz do jajek otręby, trochę rodzynek i na teflon - wtedy bez chleba), dodaj warzyw

2 posiłek 9.45 sok marchwiowy jednodniowy, kanapka(ciemne pieczywo+ser żółty Edamski tłusty (zamiast sera dobre chude mięso, dodaj warzyw, zdrowy tłuszcz)

3 posiłek 13.00 ryż, pierś z kurczaka do tego surówka z warzyw, owoców + herbata (ryż brązowy ewent. kasza, surówka lepeij z warzyw ale owoce ok (tylko bez przesady, dodaj do tej surówki oliwę z oliwek)

4 posiłek 15.00 płatki owsiane (to nie może być jeden posiłek ( nie ma białka, nie ma tłuszczu brak warzyw)

5 posiłek 18.00 jedna kanapka z ciemnym pieczywem i z jajkiem (jak dla mnie to za dużo chleba, i na noc nie dajemy węgli - chyba że to jest przed treninngiem ?, na noc białko, tłuszcz, warzywa

6 posiłek 20.00 serek twarogowy waniliowy ?!?!?!wszelkie homogenizowane out (na czas redukcji) zastąp wiejskim, twarogowym chudym, dodaj sobie cynamon, trochę oliwy i tyle
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 278
a jakie są proporcje btw ?
i kalolrie ?
poza tym nie wiadomo co jest przed treningiem a co nie
i co do owoców: traktuj instrumentalnie max 2 dziennie i proponuje okołotreningowo
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

temperatura

Następny temat

Sosy

Higiena snu, jak o nią zadbać? Higiena snu, jak o nią zadbać? Tragiczna Śmierć po MŚJiW Rumunia 2017 Tragiczna Śmierć po MŚJiW Rumunia 2017 Redukcja - jakie białko wybrać? Redukcja - jakie białko wybrać? Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Źle zbilansowana dieta - oznaki Źle zbilansowana dieta - oznaki Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Carb Back-Loading - czym jest i jak to działa? Carb Back-Loading - czym jest i jak to działa? Nowa miłość Akopa Szostaka! Nowa miłość Akopa Szostaka!