SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

szerokie barki

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5746

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44156 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
ćwicze już półtara roku i osiągam całkiem niezłe rezultaty
(bez dopingu)
stosuje program siłowy choć zależy mi również nieco na wygłądzie i choć wszystkie grupy mięśniowe rozwijaję prawidłowo to jednak mam problem a mianowicie wąskie barki
przez cały czas maksymalny nacisk kładę na mięśnie naramienna ćwicząc je do maksymalnego wyczerpania 2 razy w tygodniu i choć nieźle się rozwijają ti jednak i tak nie rekompensują krutkich obojczyków.
nie wiem co robić. zalecano mi ćwiczenie z dużymi ciężarami
oraz unoszenia i krążenia barków z obciązeniem
podobno pomaga również pływanie

jeżeli ktoś z was zna jakiś specjalny program lub nawet pojedyńcze ćwiczenia na barki to prosze o pomoc
powiedzcie również co sądzicie o powyższych propozycjach

ps.wiem że to nie jest zgodne z zasadami tego forum ale słyszałem że dobre efekty daje hormon wzrosty(jesli nasady
si nie zarosły , mama 19 lat i urosłem przez ostatni rok ok 1,5 cm)


z góry DZIĘKI




backs\ash '
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44156 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Te ćwiczenie jest bardzo dobre na braki.
A jeśli trenujesz je dwa razy w tyg. asz do wyczerpania to mogą ulegac przetrenowaniu ćwicz je raz w tyg. To wystarczy bed miały wiecej czasy na regeneracje.
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Po 1-różnicuj stopień intensywności treningów
po 2-2xtyg,to za wiele(szczególnie przy cięzkich treningach)-brak czasu na wałściwą regenerację
po3-opisz konkretnie cały swój trening-wszystkie grupy-cos się pomyśli.Pozdro/

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44156 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734


Sroki miałem jjeszce walnąc gifa oto on.


<<<Jeśli chcesz obić komus twarz sam muisz ją nadastawić>>>
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44156 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam
Kiedys czytalem o tym ze cwiczenie plecow pomaga w zwiekszeniu szerokosci barkow!?? Wiec cwicz plecy a bedziesz szeroki!!!
pozdrawiam

Maciek182
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 5468 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 30197
podciaganie szerokim nachwytem poszerza obrecz barkowa...

jak mowi stare powiedzenie pszczol- bicepsow nigdy za wiele
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Na drążku oczywiście..

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44156 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
jak myślicie ważniejsze jest duze obciążenie ciężarami
(np trening siłowy) czy maksymalna ruchliwosc stawów obreczy barkowej (np pływanie)



backs\ash '
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Zależy co chcesz osiągnąc i myślę,że nieco spłycasz twemat-to nie tak.

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 233 Napisanych postów 17147 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85786
Po pierwsze masa miesniowa barkow. Do tego uzywamy i duzych ciezarow i mniejszych z wieksza iloscia powtorzen. Do tego dajemy odpoczac barkom, zeby mogly sie zregenerowc wiec trenujemy je RAZ w tygodniu.
Trening planujemy tak by pobudzal mocno boczne aktony barkow.
Np.
Wyciskanie z klatki siedzac 3x 8
Podciaganie sztangi szeroko do klatki 3x10-12
Wznosy sztangielek na boki stojac 3x10-12
Wznosy sztangielek na boki w opadzie 3x 10-12

Pozdrawiam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.
**Moderator Działu Trening**

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 441
A Ile razy w tygodniu najlepiej ćwiczyć barki , jeżeli stawiam na ich szerokość
raz czy 2 razy zdania są podzielone.
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Trening na słę :CRAIG TOKARSKI - REKORDZISTA ŚWIATA W WYCISKANIU LEŻĄC

Następny temat

Mięsnie a tłusz na brzuchu

Reg Park - idol Arnolda Schwarzeneggera Reg Park - idol Arnolda Schwarzeneggera Śmiertelnie skuteczne odchudzanie - DNP Śmiertelnie skuteczne odchudzanie - DNP Green Coffee, czyli zielona kawa od ALLNUTRITION Green Coffee, czyli zielona kawa od ALLNUTRITION IFBB Diamond Cup Warsaw: świetne pojedynki i sensacyjne wyniki! IFBB Diamond Cup Warsaw: świetne pojedynki i sensacyjne wyniki! Przestań sabotować swoją dietę w weekendy! Przestań sabotować swoją dietę w weekendy! Te suplementy działają nawet jak nie trenujesz Te suplementy działają nawet jak nie trenujesz Finał IFBB DIAMOND CUP na targach FIWE w Warszawie. Finał IFBB DIAMOND CUP na targach FIWE w Warszawie. IFBB Diamond Cup Warsaw: Classic, Physique, Wellness IFBB Diamond Cup Warsaw: Classic, Physique, Wellness