SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

sylwetka

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 322

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Kobieta

Wiek

20

Waga

57

Wzrost

176

Cel treningowy

duża,wystająca pupa,płaski brzuch

Staż treningowy na siłowni

ćwiczę w domu

Uprawiane inne sporty

jazda konno

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

bieżnia,atlas,orbitrek,piłka

Dieta

brak diety,posiłki zdrowe lecz bez pomiaru kalorii i zawartości poszczególnych elementów

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

przysiady 3x w tygodniu + cardio

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

przysiad 100, na ławce brak doświadczenia
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 66
Witam
Mam 20 lat jestem drobną kobietą, wzrost 176 waga 57kg
Ćwiczę od dłuższego czasu 3x w tygodniu jednak zamiast poprawy sylwetki zauważam pogorszenie,jedynie mam ujędrnione ciało.
Jakie ćwiczenia dobrać aby pupa była jeszcze większa i z jakim obciążeniem na moją wagę. Muszę nadmienić,że ciało mam okrągłe,pupa nie jest płaska i obwisła,po prostu nie potrafię sprawić,żeby rosła. Poza tym mimo, iż jestem osobą szczupłą,brzuch z przodu wygląda bardzo ładnie natomiast z boku ciągle wystaje jego dolna część. Jem różnie,nie trzymam się żadnej diety,ale nie napycham się świństwem,staram się jeść białko i zdrowe tłuszcze a mimo to nic nie idzie jak powinno. Bardzo proszę o rady,bo zwariuję kolejny raz robiąc przysiady które nie powiększają zupełnie nic. Zastanawiam się nad wrzuceniem zdjęcia,ale może bez tego też da radę. Dzięki :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2082 Napisanych postów 36112 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260298
Nie taka drobna, skoro 100kg przysiada

Ciało poprawia odpowiedni trening siłowy, a nie-katowanie przysiadów kilka razy w tygodniu.Od tego możesz zdobyć trochę wytrzymałości, a ujędrnienie będzie spowodowane jedynie napięciem mięśni po ciągłych treningach.Proponuję, byś zajrzała do działu Ladies i popatrzyła, jak trenują i jedzą kobiety.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 66
Źle zrozumiałam ankietę,nigdy nie udało mi się przysiadać 100kg! Przysiad 100 miałam na myśli maksymalną ilość powtórzeń za jednym razem. Przepraszam za błąd. Bardzo dziękuję za odpowiedź,na pewno skorzystam!
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 132 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,


zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie


http://potreningu.pl/plany/strefa-kobiety


Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na masę co zmienić po 8 tyg treningu

Następny temat

Podciąganie jak zacząć?

Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Wywiad z Moniką Biedką Jaki budyń wybrać? Lee Priest w szpitalu! Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Low Carb - założenia, efekty, jadłospis Czy SAA mają wpływ na syntezę kolagenu? Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi?