SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

strzał w plecach przy martwym ciągu, czy to juz kontuzja? Prosze o pomoc!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1176

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

19

Waga

77

Wzrost

172

Cel treningowy

masa

Staż treningowy na siłowni

16

Uprawiane inne sporty

piłka nozna, lekkaatletyka,bieganie rekreacyjne, jazda na rowerze

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full siłka

Dieta

w sumie to brak.. tylko masa..

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

raczej brak, czeste kontuzje gdy gralm jescz e wpilke nnozna(zawsze sie rozgrzewalem)

Zażywane suplementy

akutaline nic, wczesniej 5 miesiecy kreatyna

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 105
Cwicze od 16 miesiecy na silce, mam 19 lat, 77kg i 172cmw zrostu. Forma jako takojest, a pod wzgledem technicznym cwiczenia ida mi bardzo dobrze. Wiec, od niedawna jakiegos miesiaca zaczalem robic maartwy ciag pierwszy raz w zyciu, na poczatke luzno
60x8,70x7,80x7,90x6,100x6 drugi trening z martwym. 70x8,80x8,90x7,100x6,110x7, nastepny trening identycznie tylko kazda seria o 10 kg wiecje i szlo mi bardzo lekko ze przy 120kg moglbym zrobic z 13 powtorzen? dzis dodalem znowu 10 kg
80x6,90x8,100x8,110x7,120x6,120x3.... x3 poniewaz przy 120x6 przy 1 powtorzeniu przy ciagnieciu sztangi ziemi cos jakby mi deliaktnie strzelilo i mialem wrazenie jakby sie cos zmiazdzylo w kregoslupie i niby bólu nie bylo, dokonczylem serie ale taki strach wewnętrzny(cos jak ma sie np naciagniety miesien np dwugłowy uda, bólu nie czuc ale przy niektorych ruchac jest taki strach ze za chwile moze zabolec czy cos.) mialem ze mi za chwile walnie znwu albo zaboli, jak podnosilem ciezarki np 20kg to tez takie dziwne uczucie, ze mi cos moze strzelic, dlatego pytam czy powinienem przestac robic martwy? czy w czym lezy problem? czy to normlane?! plecy trzymnałem prosto, mam nawet nagraną tą serie, wszystko moim zdaniem bylo dobrze wykonane..
Prosze o odpoweidz bo bardzo to dla mnie wazne i bardziej szanuje swoje zdrowie niz wyniki na silowni, pzodrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1817 Napisanych postów 43165 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 370175
Przede wszystkim idź do lekarza czy coś faktycznie się nie stało w grzbiecie to na początek, później jeśli lekarz powie, że jest ok trzeba się przyłożyć do techniki wykonania ćwiczeń.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 105
a czy to mozliwe ze przy poprawnej technice cos mi strzeli? czy to jest NIEMOZLIWE?
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1817 Napisanych postów 43165 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 370175
Zawsze jest to możliwe bo nawet przy prawidłowej technice może jakiś mięsień nie wytrzymać i kontuzja gotowa.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 105
noo okej okej, a jakeis inne rady cos wiecej moglbys mi poweidziec? bo do lekarza raczej sie nie wybieram bo to noo... moglem walic dalej te 120kg tlyko wewnetrzny strach mialemz e mi cos j**nie znowu i tak dziwnie. Albo ktos inny cos wiecej?
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1817 Napisanych postów 43165 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 370175
Nie da się nic więcej powiedzieć przez internet bądź ostrożny, żeby sobie nie zrobić krzywdy. Jak ból lub dyskomfort się utrzymuje to na razie odpuść siłownię/
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 105
tez tka mysle, jutor akurat trening plecow zoabcze co tam z nimi jest i jak cos bedize to do lekarza chyba pojde bo az sam ejstem cieakw co mi powie doktorek.. pewnie ze PRZESILONY MIESIEN psss.. ok dzieki. Pozdro! :D
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 50 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 343
Od Martwego musisz na pewno na jakiś czas odejść, ogólnie nie odchodź całkiem od ćwiczeń daj zregenerować się mięśniom, wracając do treningu prostowników pomyśl o skłonach tułowia na ławeczce, następnie rób to z ciężarem i powrót do martwego. Zdrówka!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 105
dzis ejscze zobacze, ale z pasem, wygiety grzbiet i spokojnie a jak nie to zwieksze ilosc powtorzen zeby brac na ten martwy z 20kg mnie, mam nadzieje ze to bedzie rowniez dobre, zobaczyny, Dzieki :D
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1817 Napisanych postów 43165 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 370175
Pas nie pomaga tylko maskuje problem więc nie jest rozwiązaniem a tylko obchodzeniem problemu.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 50 Wiek 21 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 343
Pas stabilizuje Ci miednicę, ale chodzi o to żebyś wzmocnił mięśnie a nie dokładał pas dodatkowo. Najpierw wzmacniaj mięśnie, tutaj też daj im sie regenerować itd, jeśli wejdziesz na większe ciężary to dopiero dokładaj pas.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie ćwiczenia pomagają na zwiększenie wytrzymałosci w pozycji Plank?

Następny temat

[BLOG] Kontrowersyjna masa Damiana

Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Rodzaje patelni - jaką patelnię wybrać? Testosteron – fakty i mity Testosteron – fakty i mity Natalia Damek - ocena sylwetki Natalia Damek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Katarzyna Dudek zdobywa kartę IFBB ELITE PRO! Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny Błędy początkujących na siłowni: brak cierpliwości i samodyscypliny Stany zapalne organizmu - przyczyny Stany zapalne organizmu - przyczyny Efedryna - stosowanie, działanie Efedryna - stosowanie, działanie Jaki jogurt pitny jest najlepszy i najzdrowszy? Jaki jogurt pitny jest najlepszy i najzdrowszy?