SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

sterczące sutki u mężczyzny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 46989

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1
Z tym problemem borykam sie od kiedy pamietam. Pierwszy raz zaczalem zwracac na to uwage w wieku bodajrze 10 lat. Teraz mam 16. Ostatnio zrzucilem troche wagi. Z mojego brzucha zaczyna robic sie "kaloryfer" a moje sutki nadal stoja . W dodatku pod nimi wystajace piersi. Nie wyjatkowo, ale jest to widoczne. Sutki potrafia odstawac czasem nawet na centymetr. Sa miekkie wtedy. Nie wiem od czego to zalezy i jak sie tego problemu pozbyc. Pod koszulka wszystko jest malo widoczne. Z dziewczyna ostatnia uklada mi sie fantastycznie. Kumple zazdroszcza mi rozbudowanych nóg i brzucha :( Nie chce zeby... widziali cos takiego kiedykolwiek. Dlatego jak sie tego pozbyc.
1
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2398 Napisanych postów 53239 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 524393
Problem powiększenia sutka u mężczyzn występuje dość często, szczególnie u osób młodych lub w przypadku zwiększonego poziomu tkanki tłuszczowej. Powody tego problemu mogą być dwa:

- zbyt wysoki ogólny poziom tkanki tłuszczowej,
- powstanie gruczołów wokół sutka.

O ile wysoki poziom tkanki tłuszczowej w naszym organizmie nie jest problemem, z którym sami sobie nie poradzimy, o tyle powstanie gruczołów wokół sutka wymaga już interwencji chirurgicznej.

W obu sytuacjach niezbędna będzie wizyta u lekarza, który manualnie, jak i za pomocą badań określi, z czym mamy do czynienia. W przypadku problemu nadmiaru tkanki tłuszczowej należy zmienić swoje nawyki żywieniowe i wprowadzić aktywność fizyczną, spalając zbędną tkankę tłuszczową. Należy mieć na uwadze, że redukcja tkanki tłuszczowej z okolic sutka jest oporna i spada na sam koniec, więc zejść należy w takiej sytuacji do niskich wartości tkanki tłuszczowej.

W przypadku wykrycia gruczołów. Dalszą drogę postępowania wskaże nam lekarza. Może być to zabieg chirurgiczny, wycięcia ich lub w przypadku osób młodych przeczekanie okresu dojrzewania. Może bowiem występować u nich tzw. ginekomastia przejściowa. Związana z okresem dojrzewania i zwiększeniem stosunku wolnego estradiolu do testosteronu. Nie miej jednak również i w tym przypadku odpowiednia dieta i treningi będą podstawą wyglądu naszej sylwetki.



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 958 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6765
albo to lipomastia , ginekomastia
albo poprostu sutki powiekszaja swoj rozmiar w cieple a zmiejszaja w zimnie i podczas dotyku
ja tak mam , moj koles tak ma , wiec to chyba normalne :)
3

lepiej byc duzym idiota niz malym ale ciota

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1807 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12829
Raczej idz do jakiegos lekaza, u mnie sutki stoja jak jest zimna i sa twarde :D
2

Hard work has a reward. More hard work.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10635 Napisanych postów 44015 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
a masz moze foty?? bo moze cos ci sie tylko uroilo i wcale nie jest tak zle. dziewczyny czesto placza ze sa grube gdy tak nie jest, moze tobie tez ostaja a tak nie jest
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 4191 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 102834
jak są miękie to lipomastia

za dużo ww i sodu w organiźmie
2
napisał(a)
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 10135 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 38606
Czujesz gruczoł jak złapiesz?
2
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 769 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6021
elo ja tez tak mam jak mi jest zimno to sie roba normalne ale teraz zmniejszam wegle w diecie to powinno byc dobrze
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 4 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8


mam taką prosbe jak moge pozbyc sie tego kiedys niemiaklem takich sutków pewnego razu zwrucilem uwagę na ból na piersiach jak tylko ktos mnie dotchnol to mnie strasznie bolalo jak je ściskam to one tak jakby cos mialy pod spodem jakby kólko male bardzo mnie to denerwuje poniewaz wstydze sie pokazywac;[ z takimi wetylami co moge zrobic zeby to zniklo jakos moze jakies mascie tabletki??? prosze o odpowiedz gg 8776075 lub tutaj dam zdjęcia i te sutki sa jeszcze male teraz bo zawialo zimne powietrze jak robilem sa wielkie a niechce pomocy !;[[[[
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 4 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8


to sa naprawde male jak bedzie cieplo to zrobie i pokaze co to moze byc?
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 4 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8


naprawde prosze o pomoc prosze sie dokladnie przypatrzec na to zdjecie co teraz jest na sutki ! help me;{ i co mam do lekaza isc czy jak bo mnie wysmieje mam 16 lat i wstyd mi jest.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 287 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16996
Mnie to wyglada na takie troche ...gino aaa!:D zarles cos?:P
3
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta masowa

Następny temat

Dieta na mase

Mini tarty a'la twix Mini tarty a'la twix Odpowiedź trenera Miłosza P. w sprawie domniemanego pobicia! Odpowiedź trenera Miłosza P. w sprawie domniemanego pobicia! Dexter Jackson ”Marzę o tym, by jeść tylko 2-3 razy dziennie“ Dexter Jackson ”Marzę o tym, by jeść tylko 2-3 razy dziennie“ Trening i dieta według Vinny’ego Gough’a Trening i dieta według Vinny’ego Gough’a Ciastka ALLNUTRITION - Zestawienie Ciastka ALLNUTRITION - Zestawienie Patrycja Zahorska - trening pośladków Patrycja Zahorska - trening pośladków Trenuj z Kasią Dmochewicz - dlaczego warto ćwiczyć nogi? Trenuj z Kasią Dmochewicz - dlaczego warto ćwiczyć nogi? Legalne biszkoptowe "Rafaello" Legalne biszkoptowe "Rafaello"