logo
zamknij zamknij

stała waga

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 569

0 5 0
napisał(a)
Pszemeq9
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 31
Witam!
Mam następujący problem. Moja waga zupełnie nie chce skoczyć w górę, jestem typem ektomorfika. Na obecną chwile ważę 55.9 kg i mam 178 cm wzrostu. Drażni mnie to trochę, ponieważ całe życie uprawiam jakieś sporty, lecz moja sylwetka na to zupełnie nie wskazuje (oprócz świetnie wyrobionego brzucha). Ostatnio starałem się ograniczyć wszelkie areoby, jeść jak najwięcej niestety po tygodniu takiego "trybu żywieniowego" moją waga nie wzrosła nawet 0,1 kg. Przez kilka dni starałem sie sumiennie stosować diete 5* 30g białka 80g węgli 20g tłuszczy niestety bez najmniejszego skutku. Dodam że mam 15 lat oraz swobodny dostęp do naprawdę świetnie wyposażonych siłowni chociaż, nie ukrywam, z moim wyglądem boje się lekko tam pokazać (:P). Jeżeli ktoś byłby mi wstanie w jakiś sposób pomóc, byłbym wdzieczny, ponieważ jest to temat który spędza mi sen z powiek oraz wprawia w lekkie kompleksy. Dodam że mam 15,5 roku i moim celem jest około 70 kg.
Pozdrawiam!
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TrenerMZ
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 103
Moze i duzo jesz lecz nie to co trzeba.
Przydalaby ci sie kompleksowa dieta z nadwyżką kcal , ograniczenie słodyczy najlepiej do zera ze wzgledu na to ze one sprawiaja ze jestes syty i nie chcesz wiecej jesc.
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4124 Napisanych postów 129817 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 586293
napisał(a)
walker1707
Ekspert
Szacuny 108 Napisanych postów 1790 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 25596
Najwyraźniej musisz więcej jeść.
Co do słodyczy bym się kłócił, mi jest zdecydowanie łatwiej dostarczyć 500kcal ze słodyczy niż z np. ryżu. Poza tym nie startujesz w zawodach, od czasu do czasu możesz wrzucić jakieś słodycze, czy stosując np. 90-10 (90%kcal ze "zdrowych" produktów, i 10% kcal ze słodyczy).
napisał(a)
TrenerMZ
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 103
Słuszna uwaga co do słodyczy. Słodycze sztucznie nabijają kcal. Zalezy rowniez od rodzaju przekąski. Zazwyczaj podwyzszają glukoze w naszym organizmie co sprawia ze jestesmy najedzeni. Nie o to tu przeciez chodzi :) Rozumiem czas od czasu slodycze to nie grzech ,ale zwroc uwage zeby nie byly posilkiem diety.
napisał(a)
Pszemeq9
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 31
okej, dziekuje. SS'a diety postaram się wrzucić jak najszybciej. Cóż, przyznam się, że do słodyczy mam niesamowity pociąg i chyba "wchodzą" mi najłatwiej z wszystkiego rodzaju posiłków/przekąsek. Oczywiście, spróbuje je teraz w 85 % ograniczać. Pozdrawiam ;)
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 1093 Napisanych postów 41536 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 371776
słodycze to kazdemu latwo wchodza generalnei jak waga stoi trzeba podbic kalorii wiekszej filozofii tu nie ma , wazne jednak zeby te kaloriie nie pochodzily z syfu bo Cie podleje

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Pszemeq9
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 31
Wie Pan, w sumie chciałbym żeby lekko mnie "zalało", taka budowa ciała: mieśnie + tłuszczyk całkiem mi sie podoba, poza tym tłuszczu do 55,6 kg (10% tkanki) też by się trochę przydało, żeby tych żeber nie było widać choćby ... :/
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4124 Napisanych postów 129817 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 586293
no to musisz jesc wiecej niz twoj organizm potrzebuje, dostarczyc nadwyzke energetyczna
napisał(a)
Pszemeq9
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 31
No dobrze, a gdzie mógłbym takie zapotrzebowanie wyliczyć? i ewentualnie ją podnosić, jeżeli nie będę tył.
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4124 Napisanych postów 129817 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 586293
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przybranie na wadze

Następny temat

jakie polecacie

Najważniejsze witaminy dla trenujących na siłowni

Białko - ważny składnik diety kobiety aktywnej

Diana Dudziak zmotywowana przez głodnego sąsiada!

Rower, orbitrek, schody, bieżnia?

Trening na siłowni a miesiączka - czy można ćwiczyć?

Dieta redukcyjna a poziom testosteronu

Magnez - źródła w diecie

Magdalena Koral weźmie ślub!