SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

stała waga

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 593

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 18 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 31
Witam!
Mam następujący problem. Moja waga zupełnie nie chce skoczyć w górę, jestem typem ektomorfika. Na obecną chwile ważę 55.9 kg i mam 178 cm wzrostu. Drażni mnie to trochę, ponieważ całe życie uprawiam jakieś sporty, lecz moja sylwetka na to zupełnie nie wskazuje (oprócz świetnie wyrobionego brzucha). Ostatnio starałem się ograniczyć wszelkie areoby, jeść jak najwięcej niestety po tygodniu takiego "trybu żywieniowego" moją waga nie wzrosła nawet 0,1 kg. Przez kilka dni starałem sie sumiennie stosować diete 5* 30g białka 80g węgli 20g tłuszczy niestety bez najmniejszego skutku. Dodam że mam 15 lat oraz swobodny dostęp do naprawdę świetnie wyposażonych siłowni chociaż, nie ukrywam, z moim wyglądem boje się lekko tam pokazać (:P). Jeżeli ktoś byłby mi wstanie w jakiś sposób pomóc, byłbym wdzieczny, ponieważ jest to temat który spędza mi sen z powiek oraz wprawia w lekkie kompleksy. Dodam że mam 15,5 roku i moim celem jest około 70 kg.
Pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 103
Moze i duzo jesz lecz nie to co trzeba.
Przydalaby ci sie kompleksowa dieta z nadwyżką kcal , ograniczenie słodyczy najlepiej do zera ze wzgledu na to ze one sprawiaja ze jestes syty i nie chcesz wiecej jesc.
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4975 Napisanych postów 134539 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 800104
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 108 Napisanych postów 1790 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 25615
Najwyraźniej musisz więcej jeść.
Co do słodyczy bym się kłócił, mi jest zdecydowanie łatwiej dostarczyć 500kcal ze słodyczy niż z np. ryżu. Poza tym nie startujesz w zawodach, od czasu do czasu możesz wrzucić jakieś słodycze, czy stosując np. 90-10 (90%kcal ze "zdrowych" produktów, i 10% kcal ze słodyczy).
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 103
Słuszna uwaga co do słodyczy. Słodycze sztucznie nabijają kcal. Zalezy rowniez od rodzaju przekąski. Zazwyczaj podwyzszają glukoze w naszym organizmie co sprawia ze jestesmy najedzeni. Nie o to tu przeciez chodzi :) Rozumiem czas od czasu slodycze to nie grzech ,ale zwroc uwage zeby nie byly posilkiem diety.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 18 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 31
okej, dziekuje. SS'a diety postaram się wrzucić jak najszybciej. Cóż, przyznam się, że do słodyczy mam niesamowity pociąg i chyba "wchodzą" mi najłatwiej z wszystkiego rodzaju posiłków/przekąsek. Oczywiście, spróbuje je teraz w 85 % ograniczać. Pozdrawiam ;)
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1342 Napisanych postów 44019 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 425217
słodycze to kazdemu latwo wchodza generalnei jak waga stoi trzeba podbic kalorii wiekszej filozofii tu nie ma , wazne jednak zeby te kaloriie nie pochodzily z syfu bo Cie podleje

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 18 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 31
Wie Pan, w sumie chciałbym żeby lekko mnie "zalało", taka budowa ciała: mieśnie + tłuszczyk całkiem mi sie podoba, poza tym tłuszczu do 55,6 kg (10% tkanki) też by się trochę przydało, żeby tych żeber nie było widać choćby ... :/
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4975 Napisanych postów 134539 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 800104
no to musisz jesc wiecej niz twoj organizm potrzebuje, dostarczyc nadwyzke energetyczna
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 18 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 31
No dobrze, a gdzie mógłbym takie zapotrzebowanie wyliczyć? i ewentualnie ją podnosić, jeżeli nie będę tył.
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4975 Napisanych postów 134539 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 800104
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przybranie na wadze

Następny temat

jakie polecacie

Dieta niskotłuszczowa to dobry pomysł? Zasady, zalety i wady Dieta niskotłuszczowa to dobry pomysł? Zasady, zalety i wady Martwy ciąg - 8 korzyści wykonywania martwego ciągu Martwy ciąg - 8 korzyści wykonywania martwego ciągu Dobre i złe produkty żywnościowe - nabiał, olej kokosowy, kawa i inne Dobre i złe produkty żywnościowe - nabiał, olej kokosowy, kawa i inne Regulacja hormonalna łaknienia i otyłości - leptyna, rola i wydzielanie Regulacja hormonalna łaknienia i otyłości - leptyna, rola i wydzielanie 6 powodów aby spotykać się z dziewczyną, która też trenuje! 6 powodów aby spotykać się z dziewczyną, która też trenuje! Termogeneza i termogeniki, sposób na szczupłą sylwetkę Termogeneza i termogeniki, sposób na szczupłą sylwetkę Brytyjski żołnierz, który stracił nogę i się nie poddał! Brytyjski żołnierz, który stracił nogę i się nie poddał! 11 minusów bycia kulturystą 11 minusów bycia kulturystą