Znajdz stabilizator / ortezę

Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 6382 razy
  • Autor

    stłuczenie kości piętowej

  • kaj3tan
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 44
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 250

    Wysłano 23 maja 2009 21:17

    zgłoś naruszenie

    Witam
    Na wakacjach 2008 spałem nieszczęśliwie na 2 pięty(nie były spuchnięte). Poszdłem do lekarza rodzinnego który zalecił smraować pięty maścią altacet i ketonal. Choć od tego "wypadku" minął prawie rok pięty mnie nadal troszkę bolą. Czy to normalne??

    Czy ktoś z was miał podobny problem?
  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 23 maja 2009 22:18

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  • dyda77
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 412
    • Wiek: 27 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 13926

    Wysłano 23 maja 2009 22:18

    zgłoś naruszenie
    nie wiem czy to normalne ale wiadome jest ze uszkodzenia okolic kosci stepu ciezko sie goja ze wzg na
    -ciagle obciazanie
    -slabe ukrwienie
    pain is a weakness, which leaves in time
  • donJAZYResko
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 7128
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 24841
    • Status:Specjalista

    Wysłano 23 maja 2009 22:35

    zgłoś naruszenie
    Zainwestuj w dobre wygodne buty. Skarpetki 100% bawełna.
    Musisz zadbać o to.
    Zaopatrz się w wapń.
    Wiesz co, spróbuj szczeknąć, jedno jest pewne;
    groźny to ty jesteś, ale tylko przez internet.
  • kaj3tan
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 44
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 250

    Wysłano 27 maja 2009 15:52

    zgłoś naruszenie
    Witam
    Kupiłem sobie maść ketonal, jak nią smaruje pięty to jest ok. Czy można ją stosować długotrwale??
  • dyda77
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 412
    • Wiek: 27 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 13926

    Wysłano 27 maja 2009 19:06

    zgłoś naruszenie
    MOŻLIWE SKUTKI UBOCZNE przy dlugim stosowaniu

    Najczęściej występują zaburzenia ze strony przewodu pokarmowego (niestrawność, nudności, wzdęcia, bóle brzucha, biegunka lub zaparcia), ból głowy. Mogą wystąpić skórne reakcje alergiczne. Rzadziej mogą wystąpić: wymioty, brak łaknienia, zapalenie jamy ustnej, zawroty głowy, bezsenność, zaburzenia psychiczne. Podobnie jak dla całej grupy NLPZ (niesteroidowych leków przeciwzapalnych) może wystąpić ryzyko krwawień z przewodu pokarmowego, wrzodu żołądka.

    Preparat może wpływać na sprawność psychofizyczną (zawroty głowy, senność) - w trakcie jego przyjmowania nie zaleca się prowadzenia pojazdów i obsługi urządzeń mechanicznych.
    W przypadku wystąpienia innych, niewymienionych objawów niepożądanych, należy również poinformować o nich lekarza.

    Odp: raczej nie
    pain is a weakness, which leaves in time
  • kaj3tan
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 44
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 250

    Wysłano 27 maja 2009 20:17

    zgłoś naruszenie
    Ja mówiłem o maści, a ty chyba pisałeś o tabletkach ketonal:)
  • dyda77
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 412
    • Wiek: 27 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 13926

    Wysłano 27 maja 2009 20:48

    zgłoś naruszenie
    a masz racje, moj blad

    Często skórne reakcje nadwrażliwości (zaczerwienienie, świąd, wysypka, łagodne, przemijające zapalenie skóry). Mogą także wystąpić reakcja anafilaktyczna, napad astmy, śródmiąższowe zapalenie nerek, nasilenie niewydolności nerek, reakcje fotoalergiczne, w tym ciężkie kontaktowe zapalenie skóry.
    pain is a weakness, which leaves in time
  • donJAZYResko
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 7128
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 24841
    • Status:Specjalista

    Wysłano 27 maja 2009 21:03

    zgłoś naruszenie
    Poprzez maść, nudności, wymioty i biegunki też.
    Smaruj do tygodnia czasu 3 razy dziennie co 4 godziny. Jeśli nie przejdzie skonsultuj się z Lekarzem. Pzdr..
    Wiesz co, spróbuj szczeknąć, jedno jest pewne;
    groźny to ty jesteś, ale tylko przez internet.
  • kaj3tan
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 44
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 250

    Wysłano 18 czerwca 2009 22:22

    zgłoś naruszenie
    Witam jeszcze raz
    Byłem u lekarza, powiedział że takie stłucznie goi się bardzo długo i jeszcze będe odczówał ból przez jakiś czas. Przepisał mi tabletki Calcenato 2xdziennie i zalecił okłądy z altacetu. Powiedział rózwnież że dobrze by było uprawiac sport.
    JAkie ćwiczenia wykonywać aby dobrze rozgrzać staw skokowy, i rozciągnąć ściegna?
    Podajcie jakieś przykłady ćwiczeń albo linki do stron.
    Z góry dzięi za pomoc.
  • bart-j
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2417
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Trenuje: od sierpnia 2006
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 24997

    Wysłano 18 czerwca 2009 22:44

    zgłoś naruszenie
    sproboj roznych cwiczen rownowaznych , na 1 nodze , na ruchomym podlozu itp ;]
    GO HARD OR GO HOME
  • donJAZYResko
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 7128
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 24841
    • Status:Specjalista

    Wysłano 19 czerwca 2009 11:54

    zgłoś naruszenie
    Bardziej polecam Altacet Żel. Pzdr..
    Wiesz co, spróbuj szczeknąć, jedno jest pewne;
    groźny to ty jesteś, ale tylko przez internet.