SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

sport,siłownia,odchudzanie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2200

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9
Witam , muszę poprosic o pomoc ,zakładając nowy temat z powodu zawału postów na forum , poprostu nie umiem sie połapac, chodzi mi o to jak najlepiej spalic troche masy , , moje codzienne zajecia to mniejwiecej coś takiego :
6 : 30 - bieg , do godziny 7.
potem do ok. 15 szkoła
potem jest siłownia , narazie cwiczenia ogólne , musze ułożyc jakiś program cwiczeń , lecz nie mam o tym pojecia , bowiem nigdy wczensiej nie cwiczyłem , po zakończeniu cwiczeń skacze na skakance , ok 1200 razy . Oprócz tego ograniczyłem ilośc zjadanych posiłków .

Prosiłbym o korekty i propozycje :) , jednak raczej konkretne ponieważ do tej pory nie miałem styczności z siłownią .

Moje problemy z nadwaga zaczeły sie rok temu kiedy zachorowałem na gruźlice i nie mogłem w ogóle miec żadnej aktywności fizycznej .. i przybrałem koło 15 kg ...

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17 - 18

Waga: ok. 80kg

Wzrost: ok 180

Obwód klatki: nie wiem

Obwód ramienia: nie wiem :D

Obwód talii: ok 85-90

Obwód uda: -

Obwód łydki: -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: nadwaga ;/

Aktywność w ciągu dnia: szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: często piłka nożna , koszykówka

Odżywianie: jem mniej , raczej wszystko

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: nie.

Stan zdrowia: zdrowy

Preferowane formy aktywności fizycznej: moge 7 dni w tygodniu hehe

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: nie wcinam nic

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie raczej nie

Stosowane wcześniej diety: nie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9
zapomniałem dodac ze widac powoli efekty cwiczenia , 5kg mniej :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 444 Wiek 51 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 24267
Podstawą odchudzania jest dobra dieta. Należy obliczyć sobie swoje zapotrzebowanie na kcal i dokonać podziału na białka/tłuszcze/węgle. Podpowiem Ci, że Twoje zapotrzebowanie dzienne przy założeniu, że nic byś nie ćwiczył wynosi ok 1950kcal. Jednak przejawiasz aktywność więc w Twoim przypadku powinieneś spożywać ok 2600kcal. Chcesz się jednak odchudzić więc powinieneś zacząć od 2400kcal.
Posiłków powinieneś mieć 5-6 dziennie.
białka - 200g
tłuszczy - 80g
węgli - 220g

Co i kiedy jeść - doczytaj sobie i ułóż odpowiedni jadłospis .
Ćwiczenia - aeroby raz dziennie w zupełności wystarczą. Jeżeli rano biegasz to już nie skacz na skakance po siłowym bo niepotrzebnie palisz mięśnie.
Na siłowni zacznij od ACT; poznaj maszyny, poobserwuj technikę ćwiczeń u innych, zorientuj się przy jakich ciężarach możesz wykonywać ćwiczenia.
Tu masz ładnie opisane ćwiczenia na poszczególne partie mięśni:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9
Dziekuje a co jeśli będę jadł mniej niż 2400kcal ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 40
A skakanie na skakance daje jakieś duże efekty czy raczej tylko wspomaga cały trening?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta do oceny by makel

Następny temat

Dieta...?

Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Szymon Łada - ocena sylwetki Szymon Łada - ocena sylwetki Trening nóg - podstawowe zasady dotyczące treningu nóg Trening nóg - podstawowe zasady dotyczące treningu nóg Kiedy nie sięgać po anaboliki? Kiedy nie sięgać po anaboliki? Kreatyna a kofeina, czy można pić kawę biorąc kreatynę? Kreatyna a kofeina, czy można pić kawę biorąc kreatynę? Katarzyna Nadolska - ocena sylwetki Katarzyna Nadolska - ocena sylwetki Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka 01-04.12.2017 Mistrzostwa Świata w Fitness - Biarritz, Francja 01-04.12.2017 Mistrzostwa Świata w Fitness - Biarritz, Francja