SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

split do poprawy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 493

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 245
Płeć : Mężczyzna
8
Wiek : 17

Waga : 95

Wzrost : 177

Cel treningowy : schudnięcie i rzeźba

Staż treningowy na słowni : 0

Uprawiane inne sporty : 0

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : ławka prosta, hantle

Dieta : jem mało ale częściej koło 800kalori dziennie

Przeciwskaznania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak





poniedziałek:
rozpiętki 4x12powtórzeń

leżąc na ławce poziomej przenosy sztangielki za głowę 4x12powtórzeń

wyciskanie hantli 4x12powtórzeń

biceps na siedzaca 12,10,8,8

biceps stoimy w stabilnej pozycji, wyprostowane ramiona, równoległe do podłogi wyciągamy w bok. Ugięcia przedramion w płaszczyźnie czołowej ze sztangielkami trzymanymi w chwycie młotkowym. 4x12

środa:

barki: 4x12powtórzeń, siedząc na ławce z podparciem pleców (kąt 90 stopni) - wyciskanie sztangielek (szerokie prowadzenie ramion) 4x12

brzuch: 4serie po 50powtórzeń

piątek:

plecy:
Podciąganie hantli w opadzie 4x12powtórzeń , .PODCIĄGANIE (WIOSŁOWANIE) W LEŻENIU NA ŁAWECZCE POZIOMEJ: 4x12

triceps:
francuskie wyciskanie ze sztangielkami trzymanymi w chwycie młotkowym 4serie po 12powtórzeń, stojąc w opadzie tułowia - prostowanie przedramienia w tył ze sztangielką trzymaną chwytem młotkowym 4x12

przedramie:
6.Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia(***) 4x12

dodam że na cwiczenie nóg biegam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 2551 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 31354
Na poczatek dobry jest FBW, a jeszcze jak chcesz zrzucic pare kilo, to bedzie bardzo dobry, zobacz w podwieszonym temacie, w tym dziale temat o FBW. Za malo jesz, glodzisz sie, dzial odzywianie, co najmniej 2 razy wiecej kalorii jest potrzebnych.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 331 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2665
Na poczatek dobry jest FBW, a jeszcze jak chcesz zrzucic pare kilo, to bedzie bardzo dobry, zobacz w podwieszonym temacie, w tym dziale temat o FBW. Za malo jesz, glodzisz sie, dzial odzywianie, co najmniej 2 razy wiecej kalorii jest potrzebnych.

I widzisz wyszło na moje. Klikaj link poniżej i ćwicz


http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących__foty_str._12-t359947.html 

Klata i biceps ponad wszystko!!

Ups, zapomniałem o kachloryferze...

napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 2551 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 31354
I widzisz wyszło na moje. Klikaj link poniżej i ćwicz
nie wiem o co chodzi, tylko sie moge domyslac, ale dobra...


Jeszcze mala uwaga, bo nie doczytalem do konca, bieganie nog nie zmasuje, po jakims czasie wyjda dysproporcje.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 163
Jak już koledzy pisali za mało jesz, zagłodzisz się, nie będziesz mieć energii na trening itp.

Po drugie masz za mało ćwiczeń i źle dobrane. Poczytaj o FBW jak już pisali, dowiesz się podstaw, a potem samo jakoś przyjdzie, albo napiszesz na forum jeszcze raz :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 331 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2665
booolooo

http://www.sfd.pl/plan_treningowy_z_hantlami-t602030.html

Koleżka byl troche przeciwny temu podwieszonemu linkowi, od razu chciał lecieć na serie, a FBW jest na początek najlepsze.

Klata i biceps ponad wszystko!!

Ups, zapomniałem o kachloryferze...

napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 2551 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 31354
Teraz juz czaje.
Na samych hantlach tez sie da, czemu nie, wystarczy mocno chciec, prosty FBW na poczatek z hantlami i jedziesz (zalezy tez jakie masz te hantle...).
Masz, szybciej mi pojdzie niz podawanie linkow.
1. wykroki 3s
2. wioslowanie hantla 3s
3. wyciskanie na plaskiej 3s
4 wyciskanie na barki 2s
5. uginanie chwytem mlotkowym 2s
6. francyskie siedzac 2s
7. brzuch wg uznania
8. mozna jeszcze co drugi trening uginanie nadgarstkow podchwytem.
Po 8 powtorzen.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 331 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2665
Po 8 powtórzeń to nie za bardzo. Jego celem jest schudnąć, więc wypadałoby raczej stosować ilość powtórzeń pomiędzy 12-15, ale z mniejszym ciężarem. Wiążą się z tym też krótsze przerwy między seriami (do 60 sekund).

Klata i biceps ponad wszystko!!

Ups, zapomniałem o kachloryferze...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW co dalej...

Następny temat

Plan Na mase POMOCY !!!!

Anna Nawrot - ocena sylwetki Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Suplementacja okołotreningowa Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście!