SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

split do poprawy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 514

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 245
Płeć : Mężczyzna
8
Wiek : 17

Waga : 95

Wzrost : 177

Cel treningowy : schudnięcie i rzeźba

Staż treningowy na słowni : 0

Uprawiane inne sporty : 0

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : ławka prosta, hantle

Dieta : jem mało ale częściej koło 800kalori dziennie

Przeciwskaznania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak





poniedziałek:
rozpiętki 4x12powtórzeń

leżąc na ławce poziomej przenosy sztangielki za głowę 4x12powtórzeń

wyciskanie hantli 4x12powtórzeń

biceps na siedzaca 12,10,8,8

biceps stoimy w stabilnej pozycji, wyprostowane ramiona, równoległe do podłogi wyciągamy w bok. Ugięcia przedramion w płaszczyźnie czołowej ze sztangielkami trzymanymi w chwycie młotkowym. 4x12

środa:

barki: 4x12powtórzeń, siedząc na ławce z podparciem pleców (kąt 90 stopni) - wyciskanie sztangielek (szerokie prowadzenie ramion) 4x12

brzuch: 4serie po 50powtórzeń

piątek:

plecy:
Podciąganie hantli w opadzie 4x12powtórzeń , .PODCIĄGANIE (WIOSŁOWANIE) W LEŻENIU NA ŁAWECZCE POZIOMEJ: 4x12

triceps:
francuskie wyciskanie ze sztangielkami trzymanymi w chwycie młotkowym 4serie po 12powtórzeń, stojąc w opadzie tułowia - prostowanie przedramienia w tył ze sztangielką trzymaną chwytem młotkowym 4x12

przedramie:
6.Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia(***) 4x12

dodam że na cwiczenie nóg biegam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 2551 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 31354
Na poczatek dobry jest FBW, a jeszcze jak chcesz zrzucic pare kilo, to bedzie bardzo dobry, zobacz w podwieszonym temacie, w tym dziale temat o FBW. Za malo jesz, glodzisz sie, dzial odzywianie, co najmniej 2 razy wiecej kalorii jest potrzebnych.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 331 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2665
Na poczatek dobry jest FBW, a jeszcze jak chcesz zrzucic pare kilo, to bedzie bardzo dobry, zobacz w podwieszonym temacie, w tym dziale temat o FBW. Za malo jesz, glodzisz sie, dzial odzywianie, co najmniej 2 razy wiecej kalorii jest potrzebnych.

I widzisz wyszło na moje. Klikaj link poniżej i ćwicz


http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących__foty_str._12-t359947.html 

Klata i biceps ponad wszystko!!

Ups, zapomniałem o kachloryferze...

napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 2551 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 31354
I widzisz wyszło na moje. Klikaj link poniżej i ćwicz
nie wiem o co chodzi, tylko sie moge domyslac, ale dobra...


Jeszcze mala uwaga, bo nie doczytalem do konca, bieganie nog nie zmasuje, po jakims czasie wyjda dysproporcje.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 163
Jak już koledzy pisali za mało jesz, zagłodzisz się, nie będziesz mieć energii na trening itp.

Po drugie masz za mało ćwiczeń i źle dobrane. Poczytaj o FBW jak już pisali, dowiesz się podstaw, a potem samo jakoś przyjdzie, albo napiszesz na forum jeszcze raz :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 331 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2665
booolooo

http://www.sfd.pl/plan_treningowy_z_hantlami-t602030.html

Koleżka byl troche przeciwny temu podwieszonemu linkowi, od razu chciał lecieć na serie, a FBW jest na początek najlepsze.

Klata i biceps ponad wszystko!!

Ups, zapomniałem o kachloryferze...

napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 2551 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 31354
Teraz juz czaje.
Na samych hantlach tez sie da, czemu nie, wystarczy mocno chciec, prosty FBW na poczatek z hantlami i jedziesz (zalezy tez jakie masz te hantle...).
Masz, szybciej mi pojdzie niz podawanie linkow.
1. wykroki 3s
2. wioslowanie hantla 3s
3. wyciskanie na plaskiej 3s
4 wyciskanie na barki 2s
5. uginanie chwytem mlotkowym 2s
6. francyskie siedzac 2s
7. brzuch wg uznania
8. mozna jeszcze co drugi trening uginanie nadgarstkow podchwytem.
Po 8 powtorzen.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 331 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2665
Po 8 powtórzeń to nie za bardzo. Jego celem jest schudnąć, więc wypadałoby raczej stosować ilość powtórzeń pomiędzy 12-15, ale z mniejszym ciężarem. Wiążą się z tym też krótsze przerwy między seriami (do 60 sekund).

Klata i biceps ponad wszystko!!

Ups, zapomniałem o kachloryferze...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW co dalej...

Następny temat

Plan Na mase POMOCY !!!!

 Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Kiedy nie sięgać po anaboliki? Kiedy nie sięgać po anaboliki? Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków?