SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

split do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 373

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

74kg

Wzrost

178

Cel treningowy

Masa

Staż treningowy na siłowni

około roku

Uprawiane inne sporty

brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full

Dieta

jest

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

tcm,białko

Ostatnio przerabiany plan

fbw

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

80kg,70kg,70kg(max tylko klatka)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 195 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2229
Wrzucam po raz drugi splita lekko teraz zmodyfikowanego prze zemnie czy ten się nada czy koniecznie musze rozpisywac push/pull/leg czy cos w tym rodzaju?
Poniedziałek - klata , bic


1.płaska - 3 serie 12-10-8
2.skos dodatni - 3 serie (12,10,8 pow) na zmiane z dołem
4.rozpiętki na ławeczce płaskiej - 3 serie (12,10,8 pow)
6.sciaganie linek gornego wyciagu - 3 serie (12,10,8 pow)

1.Uginanie przedramion z supinacją - 3 serie (12,10,8 pow)
2.modlitewnik - 3 serie (12,10,8 pow)
3.uginanie predramion z linkami gornego wyciagu - 4 serie (12,10 pow)


Sroda -Plecy,barki

1.Podciaganie na drazku 3 serie po 10
.Przyciąganie linki wyciągu dolnego do brzucha 4serie 12-10-8-8
3.Wiosłowanie sztanga 4serie 12-10-8-8
4.MC 3 serie 12,10,8


1.Wyciskanie sztangi za głowy 3serie po 12-10-8-
2.Wznosy sztangielki bokiem 3 po 12-10-8
3.Arnoldki 3 po 12-10-8-


czwartek - trening na klatke taki sam co w pon (tylko klata)



piatek - bic i tric (biceps to co w pon)

Triceps


2.Wyciskanie francuskie w siadzie 3serie po 10
3.Sciaganie drazka z gornego wyciagu 3 serie po 10
4.Pompki w podporze tyłem-3serie po 10



niedziela- nogi

1.Przysiady ze sztangą na barkach-4 po 12
2.Przysiady wykroczne 4po 12
3 Zurawie
4.Wspięcia na palcach w staniu 4po 12
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3003 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17289
czemu plecy i barki?
czemu biceps 2x w tyg?
czemu klatka jw?

wiesz jaka ilosserii powinna byc w rozkładzie tygodniowym na poszczególne partie?

wiesz co po czym wstawiać?

umisz układac plany??

jeśli na większość pytan nie umiesz prawidlowo odp to wez cos sprawdzonego...po to ludzie wsawiaja tutaj sporo gotowych planów zeby z nich korzystac. jednak kazdy chce miec swoj własny inny lepszy czy inny.. i tak wszystko zalezy od diety regeneracji systematyki plan planem mozesz barac cos sprawdzonego chyba ze masz wiedze znaszswoje ciało i wiesz co jak rozpisac z czym połączyć. moim zdaniem rób co chcesz. jesli uwazasz ze jest to dobry plan cwicz nim i po jakims czasie przekonasz się czemu i co jest nie tak.

Be the best version of You!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 195 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2229
ułożyłem taki plan i czekam na korygacje osób bardziej doświadczonych , jeżeli coś jest źle nie możesz napisać tylko do gotowców odsyłasz? diete mam, z tego powodu klatka 2x bo che aby się rozrosła i przeczytałem gdzieś że to dobry pomysł , gdybym umiał perfekcyjnie układać plany to bym ich tu chyba nie wrzucał nieprawdaż?? czekam na inne sugestie , pozdrawiam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3003 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17289
o ale co ci popraić wszystko żle. cwiczysz około roku i nie stawiaj prio na klatke i biceps bo wszystko lezy u ciebie i wszystko trzeba równo cwiczyć. nie umiesz pisac bierz gotowce. push pull góra dół z partia 2 x w tyg po jakims czasie 3 dniowy push pull legs i potem jak bedziesz miał podstawy i baze mozna bawic się dalej.

Be the best version of You!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 195 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2229
ułożyłem ten plan z prio na klatkę i biceps ponieważ bo ostatnim planie który robiłem(FBW) nogi mi się ładnie rozrosły,reszta też wporządku tylko ta ręka taka chuda i klatka troszkę płaska,z tego co patrzyłem w tematach podwieszonych nie widziałem planów typu push pull ale przeszukam jeszcze raz
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3003 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17289
ćwicz normalnie całe ciało n ie wieze ze az tak noga sie rozrosła... cwicz całe ciało na priorytety przyjdzie czas jak bedziesz na etapie zaawansowanym. cwicz całe ciało normalnie i łapy tez ruszą klata tez:) wez sobie splita push pull góra dól na ten przykład i masz całe ciało 2 x w tyg

Be the best version of You!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 195 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2229
czy masz moze takiego splita który wiesz że jest wporządku?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3003 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17289
etap 4 lub 5 http://www.sfd.pl/[Art]_Pierwszy_rok_treningów-t906985.html 

Be the best version of You!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 195 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2229
dzięki za pomoc
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3003 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17289
proszę bardzo. siły:)

Be the best version of You!!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Powrot FBW do odecny

Następny temat

ćwiczenia na brzuch-niepotrzebne?

Phil Heath ryzykował życiem! Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Anna Nawrot - ocena sylwetki Jaka kasza jest najzdrowsza? Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne?