SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

sniadanie

temat działu:

Kuchnia SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 6810

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1464


Kolejna dosyc szybka do zrobienia potrawa polecana na sniadanko.
Skladniki:
- ok 100g platkow owsianych
- 4 bialka jaja kurzego (oczywiscie jezeli ktos chce to moze byc wiecej)
- 3 plasterki sera topionego (mom zdaniem najlepszy jest toastowy)
- kilka oliwek
- ketchup

<img src="">
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1464


Sposob przyrzadzenia:
Platki zalewamy wrzatkiem, a na wierzch kladziemy plastry serka. czekamy 2-3 min, nastepnie przekladamy usmazone na patelni bialko.
na wierzch kroimy kilka oliwek i dodajemy ketchup. na koniec wszystko mieszamy i gotowe
smaczneg<img src="">


<img src="">


<img src="">


<img src="">


<img src="">
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1464


fotki nie w tej kolejnosci co trzeba ale to przez brak praktyki
sorki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1464


kolejny etap
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1464


i ostatni
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1464
BWT:
B-48,4
W-72,3
T-20,7
...
Napisał(a)
Usunięty przez w0jt za pkt 1 regulaminu
Ekspert
Szacuny 10674 Napisanych postów 44846 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 33 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 202
apetycznie nie wyglada, ale rozklad skladnikow odzywczych ok :)

btw. masz taka sama porcelane jak ja :) czasy PRLu xD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 31 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6513
wyglada srednio ale robilem dzisiaj i jest ok! :) polecam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 612 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 42050
Ronnie cos takiego na sniadanie jadł, przynajmniej w swoim filmie
tylko niewiem czy to dobre jest;-p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 770
nie nie :x nie apetycznie to wygląda :/
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

tuńczyk inaczej;)

Następny temat

Placek warzywny