• 801 703 319

    GG 13446237 chat: live chat

  • 0,00 zł

    do kasy

Google+
Sklep SFD na Google+
logon29
Ten produkt jest aktualnie niedostępny,
w zamian polecamy najbardziej popularny
Man Orotine
  • Ocena:
  • Opinii: 23
416 użytkowników stosuje ten produkt

Man - Orotine - 224kap

Wysyłka: Brak towaru
Od 5,90 zł

Cena:  108,99
(zawiera podatek VAT)

Ten produkt jest chwilowo niedostępny.

Najciekawsza opinia

5 03.12.2010
Anonim
Polecił mi kumpel, który ma już dość duże doświadczenie jeśli chodzi o odżwyki bo trenuje i wspomaga się tak od 6 lat i powiedział, że przerzucił się na Orotine z samej kreatyny i jest zajebiście. Ja niestety nie mam porównania, moc po tym jest duża i treningi zrobiły się intensywniejsze, a o to chyba chodzi? Prosiłbym o opinie kogoś bardziej doświadczonego ode mnie bo chciałbym więcej ocen…

Opis

- Zwiększa tempo syntezy protein
- Hamuje katabolizm
- Wykazuje właściwości antyoksydacyjne
- Pomaga chronić serce

To orotan Kreatyny - połączenie cząsteczki Kreatyny z cząsteczką Kwasu Orotowego. Oprócz zwiększonego wchłaniania samej Kreatyny, korzystamy też z działania Kwasu Orotowego - zwiększonego stężenia karnozyny w mięśniach, podniesionego poziomu urydyny (przyczynia się do większej syntezy kreatyny i fosfokreatyny), wsparcia syntezy RNA (szybsze tempo hipertrofii), większego poboru glukozy oraz podniesienia tempa syntezy rybozy.

Zalecane dawkowanie

Dzień treningowy.: Jedna porcja (4 kapsułki) zaraz po przebudzeniu, druga (4 kapsułki) bezpośrednio po treningu.
Dzień nie treningowy: Jedna porcja (4 kapsułki) zaraz po przebudzeniu, druga przed snem.

Etykieta produktu

Domyslny

Kliknij aby powiększyć

Wartości odżywcze

SKŁADNIKI AKTYWNEOrotine
Porcja4kap
Ilość porcji w opakowaniu56
Opakowanie224kap
Zawartość jednej porcji zaw:
Orotan Kreatyny3000 mg

Aby dodać opinię należy się zalogować.

5 11.01.2015 torpeda oby zrobili wieksze opakowania!!! nie kupie juz nigdy innej kreatyny xd
5 10.01.2015 torpeda trening 3h a sila taka ze wszyscy w szoku
5 08.01.2015 torpeda juz zamawiam nastepne 2 opakowania masakr anajlepsza kreatyna jaka jadlem 11/10
5 05.01.2015 torpeda duzo sily poszlo w sumie to jedna z najlepszych kredek jakie bralem
5 23.08.2013 Wiesio691 bardzo dobra kreatyna,sila i wytrzymalosc sporo na plus
5 07.10.2011 Anonim dla mnie rewelacja,poterzna pompa i zastrzyk energi z wad to ze mam mega pierdy ale za to na silce mam wolne maszyny wystarczy tylko walnac afe i odrzu pajaki sie pakuja...
5 07.12.2010 Anonim zajebiście się nakrecaja miesnie po tym az milo się pyka i lzej wszystko idzie niż kiedy nie bralem a wszystko to się trzyma jeszcze dlugi dlugi czas po treningu co jest kolejnym zajebistym atutem. konczy mi się puszka ale na pewno kupie nastepna
5 06.12.2010 Anonim zajebiście się nakrecaja miesnie po tym az milo się pyka i lzej wszystko idzie niż kiedy nie bralem a wszystko to się trzyma jeszcze dlugi dlugi czas po treningu co jest kolejnym zajebistym atutem. konczy mi się puszka ale na pewno kupie nastepna
4 05.12.2010 Anonim Ja zauważyłem znaczny spadek czasu regeneracji organizmu i mięsnie już mi się nie trzęsą. Spokojnie mogę polecić jak ktoś chce zwiększyć osiągi to będzie zadowolony.
5 04.12.2010 Anonim no to powiem ci kolego ze ja jem troche dłużej od ciebie i jest moc wieksza faktycznie i nie naharujesz się tak bardzo jak przy treningach bez orotine poza tym miesnie dostaja fajnego kopa i nabieraja twardości w zależności od tego jak intensywnie ćwiczyć a sam efekt jeszcze się dlugo dlugo utrzymuje…mam nadzieje ze w miare dobrze to wytłumaczyłem. Jeśli o mnie chodzi to produkt się sprawdza w 1000%
UWAGA - kopiowanie oraz rozpowszechnianie opisów jest zabronione przez Sklep SFD © 2015. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)