801 703 319 live chat loading...
darmowa wysyłka Darmowa dostawa
kurierem od 300zł!
wysyłka do UE Wysyłka kurierem do wszystkich krajów UE
Sklep SFD
0,00 zł0,00
Za każde wydane 50 zł 3 punkty lojalnościowe Ponad 40 000 opinii. 99% klientów poleca nasz sklep. Darmowa dostawa kurierem od 300zł
Substancje Producenci Kategorie
logon29
ActivLab ActivLab - Mass Up - 5000g
  • Ocena:
    5 0
  • Opinii: 30
1984 użytkowników stosuje ten produkt

ActivLab - Mass Up - 5000g

Wysyłka: w ciągu 24h

Cena:  105,00 zł
75,34 zł
(cena zawiera podatek VAT)

Wybierz Dostępność
BANAN Mała ilość
CHOCOLATE Mała ilość
JOGURT WIŚNIA Mała ilość
ORZECH Mała ilość
OWOCE LEŚNE Mała ilość
STRAWBERRY Mała ilość

Najciekawsza opinia

5 28.08.2012
Anonim
-5/5 Dobry gainer i tani.
-Ma mało białka ale wystarczy do tego zagryść kawałeczek piersi np 50 gram i mamy swietny posiłek sam stosuje go zamiast 2 posiłków. Dla tych co rzygają kurczakami i ryzem jak ja polecam. Ma duża ilość kalorii w porcji wiec swietnie nadaje sie dla ektomorfików. Niestety 100 gramów z mlekiem to spora szansa na kibelek xD wiec niestety trzeba pic z wodą

Opis


  • Dostarcza protein niezbędnych do budowania tkanki mięśniowej

  • Aż 393 kcal w jednej porcji

  • Zwiększa anabolizm mięśniowy

  • Zwiększa siłę i wytrzymałość mięśni


Mass Up to odżywka przeznaczona dla chcących szybko i skutecznie zbudować masę mięśniową. Preparat ten jest doskonałą alternatywą dla osób z szybką przemianą materii, które mają problem ze zbudowaniem mocnych i trwałych mięśni, a także dla uprawiających sporty wytrzymałościowe w celu uzupełnienia diety. Produkt zapewnia dostarczenie maksymalnej ilości środków odżywczych niezbędnych do zwiększenia masy w jak najmniejszej objętości.

Kreatyna i Tauryna przyśpieszają wzrost komórek mięśniowych, oraz zapobiegają procesom antykatabolicznym, wydatnie przyśpieszając okres regeneracji potreningowej. Niska zawartość tłuszczu sprzyja budowaniu czystej masy mięśniowej.

Doskonały suplement na masę Mass Up jest zalecany przy nadmiernym wysiłku fizycznym, w szczególności dla sportowców uprawiających różne dyscypliny sportowe jako wspomaganie treningu rekreacyjnego i wyczynowego.

Zalecane porcjowanie

100 g (4 płaskie miarki) rozpuścić w 200 ml wody lub mleka.
Stosować 2 razy dziennie, między posiłkami.

Wartości odżywcze

Porcja100g
Ilość porcji w opakowaniu50
Opakowanie5000g
SKŁADNIKI AKTYWNEMass Up
Zawartość jednej porcji zaw:
Wartość energetyczna:393 kcal
Białko10g
Węglowodany87g
Tłuszcz0,5g
Kreatyna2g
Tauryna2g
PROFIL AMINOKWASOWY :
L-alanina205 mg
L-arginina115 mg
Kwas L-asparaginowy460 mg
L-cystyna105 mg
Kwas L-glutaminowy735 mg
Glicyna2080 mg
L-histydyna80 mg
L-izoleucyna245 mg
L-leucyna450 mg
L-lizyna390 mg
L-metionina80 mg
L-fenyloalanina140 mg
L-prolina245 mg
L-seryna230 mg
L-treonina310 mg
L-tryptofan60 mg
L-tyrozyna130 mg
L-walina245 mg

Aby dodać opinię należy się zalogować.

4 07.06.2016 mkil smak niebardzo przypomina owoce leśne ale masa powoli rośnie jak na mnie ze skazą białkową daje rade
2 29.02.2016 lukaszmacduff Trzeba go zmieszac z bcaa jakims smakowym bo inaczej tragedia ..no ale zjadliwe.. jako uzupełnienie diety lecz nie na dłuższą metę
5 26.12.2015 REPENTLESS Dla mnie bomba! Co prawda nie jestem jakimś wyczynowcem, ale skład ok. Smak też niczego sobie, cena super dla porównania w sklepie za opakowanie 3,5kg płaciłem 53zl.Stosuję od sierpnia i w ciągu pierwszych trzech miesięcy zrobiłem 11kg masy. Także będę zamawiał dalej :-)
4 15.08.2015 pszemek37 Banan z mlekiem troche za słodki, ale może tylko dla mnei bo nie przepadam za słodyczami. Ogólnie rozpuszczalność 5+, smak 3+, a działania nie powiem bo dopiero zacząłem stosować.
1 27.07.2015 hogix Jednym słowem ohyda (smak czekoladowy). Śmierdzi, nie smakuje jak czekolada lecz jak wodniste rozpuszczalne kakao oraz jest niesamowicie słodkie.
3 02.07.2015 mag1803 Może być.
4 02.03.2015 buKKa "Dla mnie tragedia!!
Właśnie wypiłem kolejną porcję i musiałem to z siebie wyrzucić.. Najgorsza odżywka.... "

do opinii pode mną.
nie zgodze się z tą opinią, kokos wanilia, wanilia i czekolada fajne smaki :) i nie pisz ze ktos komus zaplacil kazdy ma inne kubki smakowe nie znaczy ze kazdemu bedzie smakowac to co tobie.

aczkolwiek się zawiodłem. na opakowaniu pisze dawka to 100 gram czyli 4 miarki. zważyłem 4 miarki wychodzi ok 15-170gram więc chyba w activlabie nie wiedzą co piszą
1 25.02.2015 mimi91 Dla mnie tragedia!!
Właśnie wypiłem kolejną porcję i musiałem to z siebie wyrzucić.. Najgorsza odżywka jaką kiedykolwiek piłem!
Sztuczne i za słodkie (niema różnicy czy z mlekiem czy z wodą).. smak kokos wanilia, wątpię żeby z innymi jest inaczej.
Jak tak dalej pójdzie, to podejrzewam że ponad połowę wywalę do kibla..
Pieniądze w błoto.. lepszym rozwiązaniem jest pozyskanie tych kalorii z porcji płatków śniadaniowych, bo i białka więcej i błonnik pokarmowy dochodzi.
Te komentarze mnie tu szokują.. albo ktoś im zapłacił za te "recenzje".. albo pomylili produkty. Bo ja to serio mam wrażenie, że tu o czymś zupełnie innym piszą ;)
4 25.02.2015 buKKa gainer bardzo dobry nie powiem że nie.
truskawka ochyda wg mnie.
teraz wziąłem czekoladę. troche taka gorzka w smaku na początku ale teraz ok
na opakowaniu pisze jedna dawka 4 płaskie miarki 100gram. zważyłem te 4 miarki płaskie wyszło 170 gram gainera :D
więc no w activlabie coś słabo liczą.
tak to bardzo fajnie oprócz tego że po tygodniu się przyjrzałem i się okazało że mam dziurke w opakowaniu, jak otworzyłem paczke to się dziwiłem co takie wszystko polepione. na przyszłość lepiej sprawdzajcie towary które wysyłacie bo 2 raz mi sie to trafiło

gainer polecam masa idzie spokojnie w górę
3 27.01.2015 Czesiek43 Śmieszy mnie większośc osób, które sie tu wypowiada.

Efekty? Jakie efekty? To jest gainer...

Zebrało ci się na sen? Jesz 100g węgli prostych więc sie nie dziw, że masz wyrzut melatoniny...



Jak dla mnie bardzo dobry gainer.
W smaku jest rewelacja, jadłem wanilie i bardzo chętnie wrócę do tego produktu
Rozpuszczalnosc 4/5
Białko nie zachwyca, połowa to kreatyna + Tauryna.

Dlatego końcowa ocena 3/5
Jeżeli ktoś je duzo węgli i nie moze w siebie ich wepchac, to polecam, świetny produkt ;)

Polecamy ten sam produkt w innych opakowaniach

Mass Up - 1200g 21,22 Kupuję
Mass Up - 3500g 53,15 Kupuję
UWAGA - kopiowanie oraz rozpowszechnianie opisów jest zabronione przez Sklep SFD © 2016. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)
Uwaga: Jeśli dodasz ten produkt w ciągu 10 minut do koszyka otrzymasz od nas specjalny gratis!

Metody płatności

Nasi partnerzy logistyczni

Newsletter

Otrzymuj nowości i wiadomości o naszuch promocjach!