SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

siemka.POMÓZCIE NOWEMU

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1284

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31
Siemka.Jestem nowy,więc z góry sory jeżeli pomylę się w pisaniu lub trochę to wszystko poplątam.Pisze w sprawie swoich ćwiczeń.Mam 15 lat,3 gim,
ćwiczę od jakiś 3 miesięcy(było trochę przerwy w 1 miesiącu wyjeżdżałem.Więc,tak chciałbym się poradzić jak w rok,tak żeby w liceum dobrze wypaść,
można wyrobić sobie porządna sylwetkę i siłę (bez używania żadnych sterydów)? Jak do tej pory robię trening w domu na swoim sprzęcie,w tym:

I seria

wyciskanie na prostej-30kg15razy
plecy(podnoszenie za głową)-20x10
brzuch,w zwisie nogi do klaty-15x(na drabince nogi do brzucha)
abc 20x10 (od prostych rąk do kąta prostego,czyli ok.do połowy klaty)
machanie hantelkami leżąc-5x10(5kg na jednego hantla)
łydki w siadzie-20x30
brzuch tym razem leząc,czyli podnoszę nogi,aby miały kąt prosty i robie 15x,a potem brzuszki piłkarskie 10x
hantelkami na modlitewniku 5x15(15 razy czyli np.lewa ręką 7razy,a prawą 8)
łydki leżąc na ławeczce 30x10
na skośniej 30x15
stawanie na palcach z obciążeniem 25x10 (ok.2sec)
pompki 15x

II seria

wyciskanie na prostej-35KG<--15razy
plecy(podnoszenie za głową)-20x10
brzuch,w zwisie nogi do klaty-15x(na drabince nogi do brzucha)
abc 20x10 (do kąta prostego do ramion)
machanie hantelkami leżąc-5x10
łydki w siadzie-20x30
brzuch tym razem leząc,czyli podnosze nogi,aby maiły kąt prosty i robie 15x,a potem brzuszki piłkarskie 10x
hantelkami na modlitewniku 5x15
łydki leżąc na ławeczce 30x10
na skośniej 35<--x15
stawanie na palcach z obciążeniem 25x10 (ok.2sec)
pompki 15x

III seria

wyciskanie na prostej-30kg15razy
plecy(podnoszenie za głową)-25<---x10
brzuch,w zwisie nogi do klaty-15x(na drabince nogi do brzucha)