logo
zamknij zamknij

siady z leżenia tyłem w czasie 30 s

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6949

0 5 0
napisał(a)
.lukasar
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 311 Wiek 2016 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3408
Ktos mi moze powiedziec na czym to polega bede wdzieczny

"Trening - najskuteczniejsza forma dopingu"

1
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
.Skowron.
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1244 Wiek 2016 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 33909
Ćwiczący przyjmuje pozycję leżącą tyłem (na plecach) - ręce wzdłuż tułowia, nogi ustabilizowane (mogą być w lekkim rozkroku), współćwiczący przytrzymuje je w okolicach stawów skokowych lub ćwiczący umieszcza je pod szczeblem drabinki.
Wykonanie ćwiczenia polega na uniesieniu tułowia do pozycji pionowej.
napisał(a)
.Skowron.
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1244 Wiek 2016 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 33909




w altasie cwiczen tez to masz
napisał(a)
playand1
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 1668 Wiek 2016 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 40413
czyli mówiąc po polsku masz zrobic jak najwięcej brzuszków w pół minuty

NIE DAWAĆ MI SOGÓW !!

napisał(a)
.lukasar
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 311 Wiek 2016 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3408
Sorka, nie zauwazylem ze w atlasie jest

Jakie wyniki uwazacie za satysfakcjonujace? I chyba najlepszym treningiem bedzie ABS?

"Trening - najskuteczniejsza forma dopingu"

napisał(a)
playand1
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 1668 Wiek 2016 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 40413
35-40 chyba będzie oki, ja miałem na wf coś chyba w tym przedziale. Nie wiem czy tutaj będzie najlepszy abs, ja bym robił zwykłe brzuszki i skrętosłony na szybkość po 40 powtórzeń i sprawdzać raz w tygodniu swoje osiągi pozdro

NIE DAWAĆ MI SOGÓW !!

napisał(a)
djavul
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 2016 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 306
ABS niekoniecznie, bo to trening typowo kulturystyczny, skoncentrowany na wzmocnieniu i wyrzeźbieniu mięśni brzucha, a przy brzuszkach dość istotną rolę odgrywa też grzbiet. Poza tym w ABS nie ćwiczy się zbyt szybkim tempem, kładąc nacisk raczej na jakość powtórzenia. Gdy kiedyś musiałem poprawić swoje osiągi w brzuszkach na 1 min. to po prostu robiłem codziennie ile się dało w ciągu tej minuty. Zasada jest prosta - jeśli chcesz poprawić swoje osiągi w konkretnym ćwiczeniu, rób przede wszystkim to ćwiczenie.
ABS pewnie nie zaszkodzi, ale uważaj żeby się nie przetrenować, no i przede wszystkim rób te brzuszki na tempo.

póki wódki, póty nadziei

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocencie trening na mase!

Następny temat

MASÓWKA PO PRZERWIE-serie 4,3 czy 3,2 ??