Temat został odczytany 6211 razy

siady z leżenia tyłem w czasie 30 s

zgłoś naruszenie
  • .lukasar
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 311
  • Na forum: 13 lat
  • LPA: 3408
Ktos mi moze powiedziec na czym to polega bede wdzieczny

"Trening - najskuteczniejsza forma dopingu"
1114003567000
zgłoś naruszenie
  • .Skowron.
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1244
  • Na forum: 12 lat
  • LPA: 33909
  • Trenuje: od 2004
Ćwiczący przyjmuje pozycję leżącą tyłem (na plecach) - ręce wzdłuż tułowia, nogi ustabilizowane (mogą być w lekkim rozkroku), współćwiczący przytrzymuje je w okolicach stawów skokowych lub ćwiczący umieszcza je pod szczeblem drabinki.
Wykonanie ćwiczenia polega na uniesieniu tułowia do pozycji pionowej.
1114005372000
zgłoś naruszenie
  • .Skowron.
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1244
  • Na forum: 12 lat
  • LPA: 33909
  • Trenuje: od 2004




w altasie cwiczen tez to masz
1114005512000
zgłoś naruszenie
  • playand1
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1668
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 40413
  • Trenuje: x
czyli mówiąc po polsku masz zrobic jak najwięcej brzuszków w pół minuty
NIE DAWAĆ MI SOGÓW !!
1114005550000
zgłoś naruszenie
  • .lukasar
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 311
  • Na forum: 13 lat
  • LPA: 3408
Sorka, nie zauwazylem ze w atlasie jest

Jakie wyniki uwazacie za satysfakcjonujace? I chyba najlepszym treningiem bedzie ABS?
"Trening - najskuteczniejsza forma dopingu"
1114010383000
zgłoś naruszenie
  • playand1
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1668
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 40413
  • Trenuje: x
35-40 chyba będzie oki, ja miałem na wf coś chyba w tym przedziale. Nie wiem czy tutaj będzie najlepszy abs, ja bym robił zwykłe brzuszki i skrętosłony na szybkość po 40 powtórzeń i sprawdzać raz w tygodniu swoje osiągi pozdro
NIE DAWAĆ MI SOGÓW !!
1114015021000
zgłoś naruszenie
  • djavul
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 8
  • Na forum: 11 lat
  • LPA: 306
ABS niekoniecznie, bo to trening typowo kulturystyczny, skoncentrowany na wzmocnieniu i wyrzeźbieniu mięśni brzucha, a przy brzuszkach dość istotną rolę odgrywa też grzbiet. Poza tym w ABS nie ćwiczy się zbyt szybkim tempem, kładąc nacisk raczej na jakość powtórzenia. Gdy kiedyś musiałem poprawić swoje osiągi w brzuszkach na 1 min. to po prostu robiłem codziennie ile się dało w ciągu tej minuty. Zasada jest prosta - jeśli chcesz poprawić swoje osiągi w konkretnym ćwiczeniu, rób przede wszystkim to ćwiczenie.
ABS pewnie nie zaszkodzi, ale uważaj żeby się nie przetrenować, no i przede wszystkim rób te brzuszki na tempo.
póki wódki, póty nadziei
1114068734000