SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

siady z leżenia tyłem w czasie 30 s

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7351

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 311 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3408
Ktos mi moze powiedziec na czym to polega bede wdzieczny
1

"Trening - najskuteczniejsza forma dopingu"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1244 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 33909
Ćwiczący przyjmuje pozycję leżącą tyłem (na plecach) - ręce wzdłuż tułowia, nogi ustabilizowane (mogą być w lekkim rozkroku), współćwiczący przytrzymuje je w okolicach stawów skokowych lub ćwiczący umieszcza je pod szczeblem drabinki.
Wykonanie ćwiczenia polega na uniesieniu tułowia do pozycji pionowej.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1244 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 33909




w altasie cwiczen tez to masz
napisał(a)
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 1668 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 40413
czyli mówiąc po polsku masz zrobic jak najwięcej brzuszków w pół minuty

NIE DAWAĆ MI SOGÓW !!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 311 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3408
Sorka, nie zauwazylem ze w atlasie jest

Jakie wyniki uwazacie za satysfakcjonujace? I chyba najlepszym treningiem bedzie ABS?

"Trening - najskuteczniejsza forma dopingu"

napisał(a)
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 1668 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 40413
35-40 chyba będzie oki, ja miałem na wf coś chyba w tym przedziale. Nie wiem czy tutaj będzie najlepszy abs, ja bym robił zwykłe brzuszki i skrętosłony na szybkość po 40 powtórzeń i sprawdzać raz w tygodniu swoje osiągi pozdro

NIE DAWAĆ MI SOGÓW !!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 306
ABS niekoniecznie, bo to trening typowo kulturystyczny, skoncentrowany na wzmocnieniu i wyrzeźbieniu mięśni brzucha, a przy brzuszkach dość istotną rolę odgrywa też grzbiet. Poza tym w ABS nie ćwiczy się zbyt szybkim tempem, kładąc nacisk raczej na jakość powtórzenia. Gdy kiedyś musiałem poprawić swoje osiągi w brzuszkach na 1 min. to po prostu robiłem codziennie ile się dało w ciągu tej minuty. Zasada jest prosta - jeśli chcesz poprawić swoje osiągi w konkretnym ćwiczeniu, rób przede wszystkim to ćwiczenie.
ABS pewnie nie zaszkodzi, ale uważaj żeby się nie przetrenować, no i przede wszystkim rób te brzuszki na tempo.

póki wódki, póty nadziei

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocencie trening na mase!

Następny temat

MASÓWKA PO PRZERWIE-serie 4,3 czy 3,2 ??

Jaki budyń wybrać? Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Wywiad z Moniką Biedką Lee Priest w szpitalu! Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi? Low Carb - założenia, efekty, jadłospis Czy SAA mają wpływ na syntezę kolagenu?