SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

słaba kondycja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 519

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 630
Witam OD niedawna zaczalem biegac zeby spalic niepotrzebny tluszcz z brzucha przykrywajacy miesnie . Biegam 3 razy w tygodniu Wyczytalem zeby zaczac spalac tluszcz trzeba biegac minimum 30 minut z odpowiednim tetnem A jezeli ktos nie da rady biegac tyle czasu to jak mozna to zastapic ? np po 15 minutach zrobic kilka minut przewry ? z gory dzieki za odpowiedz POzdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3036
Pobiegasz trochę to kondycja Ci się wyrobi i przebiegniesz te 30 minut, a teraz po tych 15 minutach możesz zrobić sobie jakieś 2 minuty przerwy, ale ważne jest aby być ciągle w ruchu, nawet zwykły marsz
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 379 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4615
a jest co odkrywac? Musialbys zejsc z taka waga do bardzo niskiego bf, musialbys mieć pozadna diete. A co do biegania to nie przejmuj się kondycją z czasem przyjdzie, powoli zwiększaj długość trwania aero, chociaż lepszy na spalanie są krótkie treningi o większej intensywności takie jak hiit/tabata. Takie moje zdanie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 773 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6316
Jezeli nie jestes wstanie tyle wybiegac to raczej znaczy ze Twoje tetno znajduje sie powyzej strefy spalania

Nie umiesz biec - szybki marsz
z czasem kondycji nabierzesz
Mozesz rowniez przelozyc to na interwaly
polecanie HIIT jest tu troche niemadre, gdyz nie jest to trening dla poczatkujacych
ale spokojnie mozesz sobie rozlozyc interwaly troche lozniej np. 2 min marsz/szybki marsz/min trucht i tak przez te 30 minut, z czasem kondycha sie wyrobi
i pamietaj o butach!

Żołnierz Kapitana Kajdana
mr-s po współpracy z koniu151/-13kg i -20cm w pasie
http://www.sfd.pl/-t797703.html foto przed/po + linki (dziennik i rywalizacja ActivLab)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 379 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4615
Nie polecałemm hiita, mówiłem, że lepszy, a interwaly nie koniecznie trzeba jako biegi robić. Wiadomo każdy dobierze sobie trening pod swoje możliwości :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 773 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6316
wg. mnie sam HIIT tylko i wylacznie duzo nie da na dluzsza mete
przelatanie go z aerobami predzej

koledze na poprawe kondycji proponowalbym trening 3x w tygodniu takim tempem zeby umiec spokojnie rozmawiac + 1x w tygodniu nieco intensywniejszy na poprawe kondycji

Żołnierz Kapitana Kajdana
mr-s po współpracy z koniu151/-13kg i -20cm w pasie
http://www.sfd.pl/-t797703.html foto przed/po + linki (dziennik i rywalizacja ActivLab)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 630
dzieki wszystkim Bede biegal rano w poniedzialki, srody i piatki A po okolo 15 minutach zrobie kilka minut marszu i znowu bieg A w niedziele bede jezdzil na rowerze
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 545 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2926
W sumie jak słaba kondycja jest, i ktoś nie daje rady, może robić sobie jakby to nazwać.. treningi na poprawę wytrzymałości? chodzi mi o to, że przez 1 tydz. biegasz 7min. truchtem i 2min. szybki marsz, za tydz. 8min. trucht i 2min. za jakiś czas 15min trucht i 1min marsz i tak aż uzyskasz porządany efekt. Kiedyś tego próbowałem i zdziwiłem się bo pomogło, program był rozpisany na 40min, reszta moja inwencja twórcza a teraz idzie 60min. równo

/pzdr

Pomogłem? Walnij SOG'a!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czosnek? Dieta?

Następny temat

Ketoza a kwasica ketonowa

Wojciech Pasiut - ocena sylwetki Jak radzić sobie z bezsennością? Słodkiewicz vs Lech starcie weteranów 30.09-01.10.2017 IFBB DIAMOND CUP KATOWICE Suplementacja okołotreningowa Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Anna Nawrot - ocena sylwetki Phil Heath ryzykował życiem!