SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

rzezba

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1550

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 59591 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
Chudzinka jesteś Trzeba mięska dorzucić. Da się zrobić, ale tu trzeba:

1. Przyłożyć się do miski
2. Zacząć bardzo ciężko ćwiczyć.

Więc to, co muszę wiedzieć, to czy jesteś obcykana z ćwiczeniami na wolnych ciężarach: MC, przysiad, wyciskania, wiosłowania? I druga sprawa, pokaż ile i co jesz, bo to trzeba ogarnąć w pierwszej kolejności

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 44
hejka, jesli chodzi o miesko to nie chetnie ;)
Cwicze 3 razy w tygodniu w granicach 1-1,30h. Najczesciej cwicze na maszynach. Na wolnych ciezarach cwicze biceps itp. Wiosla owszem TAK i bieznia na rozgrzewke okolo 15-20 min.
Jedzenie hm... i z tym jest najgorzej... w sumie trudno napisac co jem ;) nie mam zadnej diety.Poniewaz wstaje bardzo wczesnie 5 rano sniadanko jest okolo 6. Zwykle jakies tam tosty ;) Obiad okolo 14-15 roznie kurczak, ryz, zupy nic spejalnego. Kolacja okolo 19-20. W ciagu dnia 2x odzywka bialkowa i napedzanie owocami. Ach, i jeszcze jedno woda... malo jej wypijam ;( napedzam sokami.
Hm... jak widac nie ma rewelacji ale moze cos sie da zrobic?
pozdrawiam


Zmieniony przez - adrianna81 w dniu 2011-07-21 16:29:33
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 59591 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
jesli chodzi o miesko to nie chetnie

No to zapomnij o rzeźbie. W kościach rzeźbić się nie da

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 44
no dobra, to co powinna zmienic w zywieniu?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 59591 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
Pierwsze, co musisz wyliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne:

BMR= (9.99 X waga) + (6.25 X wzrost) - (4.92 X wiek) - 161

Wynik pomnóż przez 1.6. I to jest Twoje zapotrzebowanie, którego będziesz się trzymać.
Wrzuć wynik, to powiem Ci jaki rozkład makroskładników masz przyjąć

O tym co jeść, a czego nie: http://www.sfd.pl/-t752315.html

Zmieniony przez - Martucca w dniu 2011-07-21 16:45:35

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 44
wynik mi wyszedl 2181.344 ;)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 59591 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
No i całkiem niedużo

Jeszcze mi powiedz, czy tłuszcz odkłada ci się na udach czy raczej w okolicy brzucha?

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 44
zdecydowanie brzuch (boczki)
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

pomoc moderatorek

Następny temat

Potrzebna pomoc z odstającym brzuchem